Gå til innhold

Banan-sex

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Ref. tråden om å fantasere.

I påsken var vi alene på hytta, og koste oss litt foran peisen bl.a. med en dildo som hadde overvintret der. Fortalte om at jeg fantaserte om å bli tatt med en banan. Neste dag kom min kjære tilbake med flere bananer fra butikken. "Hva skal du med disse?" spurte jeg. "Hva tror du?" spurte han tilbake. "Spise dem, selvsagt," sa jeg på ert. Vet dere hva han gjorde? Han tente opp på peisen, kledde meg naken og la meg på gulvteppet. Litt fingring gjorde meg skikkelig opphisset og våt. Og så tok han en banan, men brukte den slett ikke slik jeg trodde han skulle. Han skrelte den før han fikk den på plass inne i meg. Og så ba han meg presse den sakte ut slik han kunne spise den. :o Og det gjorde han! Etter måltiden tok han meg hardt og godt. Begge fikk en kjemporgasme etter kort tid. Noe av de mest kinky jeg har gjort. :oops:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest gjest1

hehehe - denne var festlig.

Hvorfor er det :kvalm: ?

Hva er egentlig forskjellen på å lepje i seg saftene hennes direkte og å få dem på en banan som spises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
hehehe - denne var festlig.

Hvorfor er det :kvalm: ?

Hva er egentlig forskjellen på å lepje i seg saftene hennes direkte og å få dem på en banan som spises.

Fordi fuktig banan er :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åååja - hehe, men kanskje den ikke rakk å bli så veldig fuktig?

hmmm..... tror ikke jeg ville spist en banan som hadde vært på tur på innsiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekle menneskene....

:klø:

Dessuten er det helsefarlig å ha sånne ting du ikke vet er rene og uten bakterier DER

og tenk om den satt seg fast/knakk? hva ville du gjort? gravd ut med skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jezuz...Spesiell handling det der..!! Vet hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg spiser banan ihvertfall :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:ler: Synes denne tråden var festlig jeg! Å onanere med skrelte og uskrelte bananer er meget vanlig, leste en undersøkelse over "hva damer bruker" og bananer toppet lista sammen med agurker, under "vanlig leketøy". Skal vedde på at flere av dere som er oversjokkert over dette her har prøvd vel så kinky ting på lekerommet :wink:

Klem Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:ler: Synes denne tråden var festlig jeg! Å onanere med skrelte og uskrelte bananer er meget vanlig, leste en undersøkelse over "hva damer bruker" og bananer toppet lista sammen med agurker, under "vanlig leketøy". Skal vedde på at flere av dere som er oversjokkert over dette her har prøvd vel så kinky ting på lekerommet :wink:

Klem Glammy

Det mest kinky eg har prøvd er elektrisk tannbørste... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...