Gå til innhold

uldals vgs i stavanger


mocci

Anbefalte innlegg

hei!

Har noen gått på markedsekretær ved denne skolen?? vet dere noe om denne skolen?? fikk dere jobb etterpå??

Hilsen Mocci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg har gått på uldals, skolen er liten med få elever. Lærerene er suverene, kjekke og veldig dyktige. Det er tette bånd mellom elever og lærere i forhold til andre vid. skoler. Skolens ledelse er kjempe flinke og behjelpelige. Er det noe å utsette på skolen så må det være toalettene :wink:

Det har kommet meg for øret at Økonomiske og adm fag skal legges ned da de skal satse på idrettsgymnas. Ring skolen og hør.

Ellers er jobbmulighetene etter endt utdanning like store som om du utdanner deg ved andre skoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en privatskole?

Sto veldig lite på hjemmesiden deres egentlig.. Kan du fortelle litt mer? Søknad, opptak, skolepenger, aldersgrense osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Har noen gått på markedsekretær ved denne skolen?? vet dere noe om denne skolen?? fikk dere jobb etterpå??

Hilsen Mocci

Jeg har gått på uldals (Og kjenner at alle som måtte vite hvem jeg er i real life nå snart kan snøre nettet stramt sammen rundt meg).

Vet at markedssekretærene lett fikk jobb tidligere, bedriftene stod nærmest og ventet med åpne armer men det er blitt litt vanskeligere nå. Det er uansett et helt ok år, det ble litt lite krevende for min del, siden det er veldig mye data (word og excel ekspert), som jeg kunne det meste av fra før. Men det var forsåvidt bare fint, siden jeg året før måtte slite meg gjennom allmenn påbygg som er masse pugging, i motsetning til sekretærlinjen hvor fagene egentlig fester seg i minnet som de skal etterhvert, uten at du behøver å lese deg i hjel.

Uldals er forøvrig en liten og personlig skole og de fleste lærerne er kjempekjekke. Har aldri gått på en skole før hvor det er en såpass spøkefull og positiv stemning mellom lærere og elever. Ja det finnes unntak der og, men jevnt over veldig bra stab. Rektoren som eier skolen kan navnet på alle etter første time. Fin liten kantine med to ansatte. MEN dårlig med toaletter og parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en privatskole?

Sto veldig lite på hjemmesiden deres egentlig.. Kan du fortelle litt mer? Søknad, opptak, skolepenger, aldersgrense osv?

Fortløpende inntak. Først til mølla også videre. Bør kontakte dem iløpet av mai hvis du skal få plass. Ingen aldersgrense. For sekretærkurset koster det 14600 for hele året, hvorav halvparten betales rundt september/oktober og resten i januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søknad ja. Du ringer dem, så sender de deg et søknadsskjema du må fylle ut og sende i retur sammen med vitnemål fra videregående. Hvis du ikke bor langt fra Våland kan du forsåvidt stikke innom der og hente skjemaet eller fylle det ut på stedet og levere det med en gang. Fort gjort, og da får du vite med en gang om du får plass.

Hvis du har noen spørsmål kan du jo gå inn på hjemmesiden deres og sende en mail til rektor (Knut Uldal) Han svarer helt sikkert på alt du vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...