AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Del Skrevet 13. august 2013 Synes dette er DYYYYYRT!!! Tips på hvor dette er billigst på nett? Anonymous poster hash: c3fdc...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis1 Skrevet 13. august 2013 #2 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg kjøpte mine på tostreker.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Del Skrevet 13. august 2013 Synes dette er DYYYYYRT!!! Tips på hvor dette er billigst på nett? Anonymous poster hash: c3fdc...968 Jeg håper ikke du trenger testen for å prøve å få barn. Hvis du ikke engang har råd til eggløsningstest - som bare er noen få kroner i forhold til hva et barn koster... Anonymous poster hash: e4e1c...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2013 #4 Del Skrevet 13. august 2013 eBay! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 13. august 2013 #5 Del Skrevet 13. august 2013 Skal man ha det billigste, er min erfaring www.sikkertsvar.no. Tror jeg betalte rundt 155 kroner for 42 tester eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. august 2013 #6 Del Skrevet 14. august 2013 Skal man ha det billigste, er min erfaring www.sikkertsvar.no. Tror jeg betalte rundt 155 kroner for 42 tester eller noe... På eBay får du 30 tester for 30 kroner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseslime Skrevet 14. august 2013 #7 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg synes også EL tester er kjempe dyrt, men det er nok fordi jeg prøver og legge tilside litt til ny bolig itillegg til oppussing av den vi allerede eier. Noe må en jo ha og finne på på kveldene når en ikke får sove;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå