Gå til innhold

Hvor skal du på ferie i sommer?

lille mor

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at mange velger å holde ferien sin i Norge

i år, kanskje på grunn av terror-frykt?

Men hvor skal du?

Selv skal jeg på sjøen med båten i 3 uker, :kul:

og jeg gleder meg.

I fjor var vi i Spania og dit skal vi IKKE igjen med barn. :tunge1:

Helt forferdelig var det, overfylte strender, pengegriske turistlurere, lite aktiviteter for barn og dårlig mat.

Har vært i Spania før uten barn og da har jeg alltid vært sånn passe fornøyd, men det er for meg ikke å annbefale med barn.

Tenker det blir en liten tur til Kristiansand også, slik at barna får sett Julius i år igjen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Økonomien gjer at vi må prioritere bort lange utflukter denne sommaren, så denne ferien skal vi vere på hyttene ved sjøen og på fjellet, og så blir det ein Oslo-tur på oss. (og så må vi vel ta turen til Bergen så eg finn meg hybel før eg skal flytte til hausten....)

Gleeeedar meg sånn til sommaren! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Hytta bare!

Men det er jeg storfornøyd med...Elsker å være der. Ved havet og fjellet. Lange turer med båt og seifiske mens sola aldri går ned...

Kan ikke fordra å ligge i stim på kretas strender når jeg har en helt for meg selv her i nord :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ingen måte redd for terror!

Skal en uke til Glasgow/Skottland sammen med mannen og to kamerater av oss, ellers blir det vel hyttetur til Tjøme, besøk hos ei venninne i Stavanger, Lisebergtur med minibuss...

Kommer litt ann på jobb-situasjonen også, vi skal på jobbintervjuer til uka både mannen og jeg så det er aldri godt å vite hva som skjer videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal en uke til London og kanskje også en tur til familien min i Frankrike (Provence!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en uke til London og kanskje også en tur til familien min i Frankrike (Provence!).

Må bare innrømme at jeg er aldrig så lite misunnelig på deg da!

Sukk, elsker både London og Frankrike. :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur i vestlige deler av Trollheimen, en uke i Jotunheimen samt div- hytteturer. Ellers er alt åpent, kommer nok an på økonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: Vi skal til Fort Lauderdale og på cruise i Karibien! Tenker på terroren, men kan ikke la være å leve for det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Hellas og ellers kanskje en tur til en av øyene her i Danmark. Sier som Juni04, vi kan ikke la faren for terror stoppe oss fra å leve.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Skal en liten tur til Tallinn' date=' ellers går ferien opp i bryllupsstyr.[/quote']

Bryllupskos, heiter det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Tokyo i 10 dager, og flyr innom New York og tilbringer 3 dager der for å handle før jeg kommer hjem. Resten av sommeren tilbringes enten i byen, i Trondheim eller på landstedet. Skal også være gjest i noen Brylluper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig til Florida, men på grunn av graviditet blir det nok en tur til Oslo og Danmark istedet. Problemet er at mannen min har ferie fra 9. august og da spørs det hva jeg gidder :roll:

Men blir det fint vær er det ingenting i veien for å være i nærmiljøet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal skrive hovedoppgave så det blir dårlig med ferie på meg. Reiser muligens til svigemor en uke sammen med min forlovede. Hun bor i nordnorge. Mens vi er der blir det nok hyttetur på ei av de vakre øyene i havgapet (hvor vi får en km lang hvit sandstrand for oss selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Skal ingenting, blir nok en og annen helg på hytta på Sørlandet. Sparer penger til bryllupsreise til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal forhåpentligvis til Island i ti dager eller så.

Og så en tur til Lillehammer, en tur til Trondheim og en tur til Kristiansand (puh, mange brylluper i sommer!)

En helg eller to på hytta på Sørlandet må også til.

Og får vi det som vi vil, rekker vi noen turer til fjells også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...