lille mor Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Har inntrykk av at mange velger å holde ferien sin i Norge i år, kanskje på grunn av terror-frykt? Men hvor skal du? Selv skal jeg på sjøen med båten i 3 uker, og jeg gleder meg. I fjor var vi i Spania og dit skal vi IKKE igjen med barn. Helt forferdelig var det, overfylte strender, pengegriske turistlurere, lite aktiviteter for barn og dårlig mat. Har vært i Spania før uten barn og da har jeg alltid vært sånn passe fornøyd, men det er for meg ikke å annbefale med barn. Tenker det blir en liten tur til Kristiansand også, slik at barna får sett Julius i år igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Økonomien gjer at vi må prioritere bort lange utflukter denne sommaren, så denne ferien skal vi vere på hyttene ved sjøen og på fjellet, og så blir det ein Oslo-tur på oss. (og så må vi vel ta turen til Bergen så eg finn meg hybel før eg skal flytte til hausten....) Gleeeedar meg sånn til sommaren! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 22. april 2004 #3 Del Skrevet 22. april 2004 USA 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. april 2004 #4 Del Skrevet 22. april 2004 Hytta bare! Men det er jeg storfornøyd med...Elsker å være der. Ved havet og fjellet. Lange turer med båt og seifiske mens sola aldri går ned... Kan ikke fordra å ligge i stim på kretas strender når jeg har en helt for meg selv her i nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bingo Skrevet 22. april 2004 #5 Del Skrevet 22. april 2004 Alanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. april 2004 #6 Del Skrevet 22. april 2004 Er på ingen måte redd for terror! Skal en uke til Glasgow/Skottland sammen med mannen og to kamerater av oss, ellers blir det vel hyttetur til Tjøme, besøk hos ei venninne i Stavanger, Lisebergtur med minibuss... Kommer litt ann på jobb-situasjonen også, vi skal på jobbintervjuer til uka både mannen og jeg så det er aldri godt å vite hva som skjer videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. april 2004 #7 Del Skrevet 22. april 2004 Vi skal en uke til London og kanskje også en tur til familien min i Frankrike (Provence!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 22. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 22. april 2004 Vi skal en uke til London og kanskje også en tur til familien min i Frankrike (Provence!). Må bare innrømme at jeg er aldrig så lite misunnelig på deg da! Sukk, elsker både London og Frankrike. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 22. april 2004 #9 Del Skrevet 22. april 2004 En tur i vestlige deler av Trollheimen, en uke i Jotunheimen samt div- hytteturer. Ellers er alt åpent, kommer nok an på økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2004 #10 Del Skrevet 22. april 2004 Vi skal til Fort Lauderdale og på cruise i Karibien! Tenker på terroren, men kan ikke la være å leve for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. april 2004 #11 Del Skrevet 22. april 2004 Vi skal til Hellas og ellers kanskje en tur til en av øyene her i Danmark. Sier som Juni04, vi kan ikke la faren for terror stoppe oss fra å leve. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 22. april 2004 #12 Del Skrevet 22. april 2004 Skal til Kenya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. april 2004 #13 Del Skrevet 22. april 2004 Skal en liten tur til Tallinn, ellers går ferien opp i bryllupsstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #14 Del Skrevet 22. april 2004 Skal en liten tur til Tallinn' date=' ellers går ferien opp i bryllupsstyr.[/quote'] Bryllupskos, heiter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. april 2004 #15 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg skal til Tokyo i 10 dager, og flyr innom New York og tilbringer 3 dager der for å handle før jeg kommer hjem. Resten av sommeren tilbringes enten i byen, i Trondheim eller på landstedet. Skal også være gjest i noen Brylluper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2004 #16 Del Skrevet 22. april 2004 Vi skulle egentlig til Florida, men på grunn av graviditet blir det nok en tur til Oslo og Danmark istedet. Problemet er at mannen min har ferie fra 9. august og da spørs det hva jeg gidder Men blir det fint vær er det ingenting i veien for å være i nærmiljøet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 22. april 2004 #17 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg skal skrive hovedoppgave så det blir dårlig med ferie på meg. Reiser muligens til svigemor en uke sammen med min forlovede. Hun bor i nordnorge. Mens vi er der blir det nok hyttetur på ei av de vakre øyene i havgapet (hvor vi får en km lang hvit sandstrand for oss selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. april 2004 #18 Del Skrevet 22. april 2004 Skal ingenting, blir nok en og annen helg på hytta på Sørlandet. Sparer penger til bryllupsreise til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 22. april 2004 #19 Del Skrevet 22. april 2004 Det blir nok en tur til Troms og en tur til Hemsedal for å besøke min gamle mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #20 Del Skrevet 23. april 2004 Vi skal forhåpentligvis til Island i ti dager eller så. Og så en tur til Lillehammer, en tur til Trondheim og en tur til Kristiansand (puh, mange brylluper i sommer!) En helg eller to på hytta på Sørlandet må også til. Og får vi det som vi vil, rekker vi noen turer til fjells også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå