AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #61 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg liker ikke meg selv etter at jeg sluttet å snuse. Synes jeg har blitt en skikkelig grinebiter! Og nå er det over 1 mnd siden. Fy søren så sur jeg er!Anonymous poster hash: eb0ea...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #62 Del Skrevet 5. januar Ble veldig nyskjerrig på deres snusslutt! Hvordan går det idag? Ble det noen solskinnshistorier her? 😁 Er selv på dag 2 uten snus og har snust siden 2011… så faktisk 14 år med noen små pauser her og der. Vanskelig å omstille seg når man har snust «halve livet». Husker nesten ikke hvordan livet er uten snus i hverdagen. Anonymkode: a2bea...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #63 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble veldig nyskjerrig på deres snusslutt! Hvordan går det idag? Ble det noen solskinnshistorier her? 😁 Er selv på dag 2 uten snus og har snust siden 2011… så faktisk 14 år med noen små pauser her og der. Vanskelig å omstille seg når man har snust «halve livet». Husker nesten ikke hvordan livet er uten snus i hverdagen. Anonymkode: a2bea...296 Gratulerer med snuseslutt!! Er det vondt? jeg har ikke sluttet, men ønsket å svare deg likevel. Har snust ca like lenge som deg og ønsker veldig å slutte helt. Har trappet mye ned den siste tiden. hva er din motivasjon for å slutte? Min er helse og penger. heia deg!😊 Anonymkode: 27c42...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå