Gå til innhold

min 16år gamle datter har sex!!!!!!!! jeg takler det ikke!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva du egentlig mener med det siste du skriver... At det er bedre at hun utforsker sex nå som 16 åring enn senere i livet? Hvorfor det? Og at alle 16 åringer vet hva de gjør tror jeg nok desverre ikke er sant. Husk at vi andre også har vært 16 år en gang... :wink:

Jennifer

Jeg mente at hun har jo lov til å ha sex nå, og da må hun jo vite hva hun gjør. Det er ingenting ved sex som er farlig, så lenge man bruker prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest reddmamma

takk for hyggelige og oppmuntrende svar!

må innrømme at jeg ikke har fått sovet så mye i natt. Er redd for henne, men samtidig stoler jeg på hennes dømmekraft. Og kjæresten hennes er en flott fyr, som jeg er blitt veldig glad i. Likevel så er det jo vanskelig å innse at jenta mi er blitt stor, stor nok til å ha sex. Men jeg er veldig glad hun debuterte med kjæresten sin, som hun stoler på. Det gjør meg mye tryggere enn hvis hun hadde hatt sex med en hun nesten ikke kjente. Og det at hun fortalte meg det, gjør meg veldig glad. det viser jo at hun stoler på meg, og at vi har hatt et nært forhold.

Husker så godt da hun var 14 år og ikke hadde fått mensen ennå. alle de andre i klassen hadde fått det, eller iallfall sa de hadde fått det, og hun var så lei seg fordi hun var den eneste som ikke hadde fått mensen. Hun gråt og gråt, og det var litt av et styr hjemme. Men så en dag fikk hun den, og hun var så stolt:) og tenk, nå har hun sex. tiden flyr fort!

håper vi alltid kommer til å ha et like bra forhold som nå! jeg er så utrolig takknemlig for jenta mi, og for at hun har blitt en så flott person. hun er virkelig det beste som har hendt meg, og jeg ville gjort alt for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg debuterte tidligere enn din datter..og jeg har på ingen måte vært løssluppen seksuellt. Har blitt skikkelig folk av meg også.

Skjønner at det er litt rart å se sine barn som seksuelle vesen...men husk selv da du var ung.

Snakk om prevensjon ,og at hun aldri må la seg presse - så er det vel ingen fare.

Dette er sikkert en fin tid for henne...spennende og utviklende.

Jeg husker jeg syntes jeg så annerledes ut etter jeg hadde debutert... :hoho:

Rart å tenke på i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...