Alja Skrevet 11. august 2013 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2013 Absolutt. Det er kjempebra med en sang med rolig beat når du aldri har gjort det før. Plasser ham på en stol som du kan danse rundt, og la det gå over til lapdance etterhvert, så slipper du å øve inn eller tenke ut en haug med varierte trinn. Tusen takk for tips! Ett spørsmål til. Hvilket plagg skal av først?
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. august 2013 #22 Skrevet 11. august 2013 Tusen takk for tips! Ett spørsmål til. Hvilket plagg skal av først? Det som du avslører minst ved å ta av. Sånn går det hele veien. Alltid ta av det han har minst lyst til at du skal ta av.
Cathrine88 Skrevet 11. august 2013 #23 Skrevet 11. august 2013 Tusen takk for tips! Ett spørsmål til. Hvilket plagg skal av først? Jeg ville tatt blusen først, men det kommer litt an på. Det ser ofte rart ut med bare bluse uten underdel, men hvis blusen er lang og har knapper kan det være sexy å ta skjørtet av først. Hvis du kler av deg strømpene, så rull den ene ned (gjerne med ryggen til ham), ta av deg skoen, ta strømpen helt av, og ta på deg skoen igjen før du tar den andre strømpen. Det er alltid lurt å beholde skoene på helt til slutt. 2
Auroressa Skrevet 11. august 2013 #24 Skrevet 11. august 2013 Den poledance videoen var knall, alle kvinner burde hatt en pole på soverommet... Den dagen jeg flytter ut... Knise knise
Lilliani Skrevet 12. august 2013 #25 Skrevet 12. august 2013 Stayups ser ikke bra ut med mindre man er veldig tynn, siden det klemmer til på lårene. De selger billigere strømper og holdere på H&M. Om du kjøper de som de har på Kappahl så funker det faktisk. Jeg har ikke direkte store lår, men prøvde de fra cubus, og de stramma noe jævlig. De fra kappahl der i mot satt som et skudd, og det så faktisk ganske bra ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå