Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å strippe litt for kjæresten når han kommer hjem på perm denne uken. Det jeg lurer på er hvilke tøy og musikk som er safe?

Jeg hadde tenkt å gå med et trangt, sort blyantskjørt, sorte pumps og en lyserosa silkebluse som er stappet opp i skjørtet. Under skal jeg ha sort blondeundertøy med sorte stay ups med blondekant oppe.

Dette er første gangen jeg skal strippe ever, og jeg har virkelig ikke peiling på noe som helst. Noen med noen gode råd og tips ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøyet høres veldig bra ut :)

Anonymous poster hash: 4fe34...0db
Skrevet

Stayups ser ikke bra ut med mindre man er veldig tynn, siden det klemmer til på lårene. De selger billigere strømper og holdere på H&M. :P

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Stayups ser ikke bra ut med mindre man er veldig tynn, siden det klemmer til på lårene. De selger billigere strømper og holdere på H&M. :P

TS er tynn nok.

Det finnes sikkert noen rutiner som kan søkes opp på nettet.

Skrevet

TS er tynn nok.

Sa ikke at hun var feit? Var faktisk et _vennlig_ tips, selv ser ikke stay ups så fint ut på meg grunnet en hvileperiode etter skade.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Sa ikke at hun var feit? Var faktisk et _vennlig_ tips, selv ser ikke stay ups så fint ut på meg grunnet en hvileperiode etter skade.

Jeg prøvde ikke å angripe deg på noen måte, beklager om jeg gjorde det uansett.

Skrevet

Ta en øvingsrunde først for å være sikker på at det går an å få klærne du har valgt av på en sexy måte.

Det er ikke noe særlig hvis du blir stående å hoppe på et bein for å få skjørtet av, med begge armene i været fordi blusen må dras over hodet - hvor den surrer seg inn i håret og sitter bom fast. :P

• Liker 4
Skrevet

Ta en øvingsrunde først for å være sikker på at det går an å få klærne du har valgt av på en sexy måte.

Det er ikke noe særlig hvis du blir stående å hoppe på et bein for å få skjørtet av, med begge armene i været fordi blusen må dras over hodet - hvor den surrer seg inn i håret og sitter bom fast. :P

Snakker du av erfaring ? :fnise:

Anonymous poster hash: 74c8c...4d7

• Liker 3
Skrevet

Det er jo dette scenarioet jeg ser for meg :fnise: Det hadde vært totalt krise. Heldigvis kan vi le sammen av slike ting, men uansett.

Skrevet

Takk for tipset! Men jeg passer stay ups. Hakke så feite lår tror jeg! :fnise:

Skrevet

Snakker du av erfaring ? :fnise:

Anonymous poster hash: 74c8c...4d7

Nei, men en av danseinstruktørene mine fortalte en noe trist historie om en latexkjole. :ler2:

• Liker 4
Skrevet

TS er tynn nok.

:hug:

Skrevet

Bare ett spørsmål her. Typen min og jeg elsker Kings of Leon- Closer sangen. Det er vår "sex sang". Jeg aner ikke hvorfor, men når den kommer på blir vi begge i skikkelig het sex mood.

Er dette en sang man kan strippe til ?

Skrevet

Jeg pleier å strippe til Closer av Nine Inch Nails, men den av Kings of Leon funker sikkert også. :)

Anonymous poster hash: d04cc...40b
Skrevet

Bare ett spørsmål her. Typen min og jeg elsker Kings of Leon- Closer sangen. Det er vår "sex sang". Jeg aner ikke hvorfor, men når den kommer på blir vi begge i skikkelig het sex mood.

Er dette en sang man kan strippe til ?

Absolutt. Det er kjempebra med en sang med rolig beat når du aldri har gjort det før.

Plasser ham på en stol som du kan danse rundt, og la det gå over til lapdance etterhvert, så slipper du å øve inn eller tenke ut en haug med varierte trinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...