AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 I juli tør jeg nesten å påstå at jeg hadde en liten sprettrumpe (den var i allefall rundere enn noen gang). Men etter en måned uten trening (vært mye på farta) i tillegg til et ikke så strengt kosthold, er rumpa mi blitt flatere enn noen gang. Nå er treninga og kostholdet på plass igjen for fullt. Har ikke gått noe særlig opp, 1-2 kg, men ser forskjell på både magen og rumpa. Tar det mindre tid å få tilbake "gamle" muskler, eller vil det ta like lang tid som det tok å bygge de opp første gangen?Anonymous poster hash: 0f002...b37
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Det vil ta mindre tid ja Anonymous poster hash: 14732...251
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå