Leonaen Skrevet 17. august 2013 #41 Skrevet 17. august 2013 Det fins så mange andre måter å bli kjent med folk på enn på byen,særlig i Oslo, hvor det fins større diversitet av foreninger og klubber enn noe annet sted i landet. Hva liker du å gjøre, hvilke interesser har du? Skal du blir kjent med menn, er det jo en fordel å velge en aktivitet som har begge kjønn i rimelig lik fordeling. Det beste eksempelet på det synes jeg er pardans. Det fins mye å velge mellom: Salsa, tango, ...(sikkert en drøss som jeg ikke vet om) og min favoritt, swing. Det fins mange former for swing, men Oslos største swingmiljø og den opprinnelige og artigste formen for swing finner du i Bårdar Swing Club, www.bardarswingclub.no. Det gratis introkurs neste søndag, altså 25. august. Påmeldingen til nybegynnerkurset åpner senere på dagen, så hvis det gir mersmak bør du melde deg på kjapt, det er gjerne flere jenter enn gutter som melder seg på. Anonymous poster hash: 90c93...2db Jeg gikk på pardans kurs hos Bårdar. Kjempegøy Og skal begynne igjen nå til høsten. Men sjansen for å finne en mann her følte jeg var ekstrem liten. Da jeg gikk på kurs her var det nesten kun jenter. To gutter men de kom sammen med kjærestene sine. Ellers endte vi opp med jentepar i dansen. Litt kjedelig Jeg elsker å danse og hadde vært flott å bli kjent med menn som også liker det.
Leonaen Skrevet 17. august 2013 #42 Skrevet 17. august 2013 Hva med å planlegge en fjelltur og melde seg inn i den norske turistforeningen? Har en bekjent som dro med seg flere single venninner på tur i Jotunheimen. Her traff de på flere single kjekke menn :danse:
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #43 Skrevet 17. august 2013 Jeg gikk på pardans kurs hos Bårdar. Kjempegøy Og skal begynne igjen nå til høsten. Men sjansen for å finne en mann her følte jeg var ekstrem liten. Da jeg gikk på kurs her var det nesten kun jenter. To gutter men de kom sammen med kjærestene sine. Ellers endte vi opp med jentepar i dansen. Litt kjedelig Jeg elsker å danse og hadde vært flott å bli kjent med menn som også liker det. Bårdar Swing Club er ikke en del av Bårdarinstituttet, klubben holder bare til i samme lokaler. På swingklubbens kurs har det noen ganger vært nede i 70/30 jenter/gutter, men stort sett er det minst 60/40, noen ganger tipper overvekten andre veien til og med. Så du mener at man skal melde seg inn i en aktivitet kun for å møte noen? det syns jeg virker 100 ganger mer desperat enn å møte folk på byen. Ønsker man å ta et kurs i matlaging, foto eller dans så bør det være for ens egen del. Ikke for å finne seg et ligg. Jeg ser ingenting galt i å melde seg inn i en aktivitet man liker, der man i tillegg treffer og blir kjent med folk av begge kjønn. Det kan jo lede til vennskap eller mer. Anonymous poster hash: 19d4b...3d2
Steinar40 Skrevet 17. august 2013 #44 Skrevet 17. august 2013 Igjen et tåpelig utsagn. Mange reduserer denne aktiviteten når de går inn i et parforhold, da mange går ut nettopp for å møte noen. Og så har du de som fortsetter å gå ut, gjerne med partneren, fordi begge liker å gå ut. Det er heller ikke alle som går på 'fylla' fordi de går ut på byen og husk at fredag og/eller lørdag bare er en eller to dager av en syvdagers uke. God tid til andre ting enn kun 'fyll'. Folk som ikke klarer å være hjemme passer ikke i noe parforhold.
Gjest Eurodice Skrevet 17. august 2013 #45 Skrevet 17. august 2013 Folk som ikke klarer å være hjemme passer ikke i noe parforhold. Snakk for deg selv. Du har fortalt at i et perfekt parforhold skal man ikke ha behov for andre menneskers selskap, bare sitte i sofaen og holde hender. Damen må vel av og til ut på kjøkkenet og lage mat, så dere ikke sulter i hjel . 1
Steinar40 Skrevet 18. august 2013 #46 Skrevet 18. august 2013 Snakk for deg selv. Du har fortalt at i et perfekt parforhold skal man ikke ha behov for andre menneskers selskap, bare sitte i sofaen og holde hender. Damen må vel av og til ut på kjøkkenet og lage mat, så dere ikke sulter i hjel . Damer må kunne lage god mat, ja. Sant det hehe
Gjest JakeGreen Skrevet 18. august 2013 #47 Skrevet 18. august 2013 Folk som ikke klarer å være hjemme passer ikke i noe parforhold. Skal hilse til vennene mine fra Steinar på KG og videreformidle budskapet.
Steinar40 Skrevet 18. august 2013 #48 Skrevet 18. august 2013 Skal hilse til vennene mine fra Steinar på KG og videreformidle budskapet. Høres fornuftig ut hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå