tunaen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2013 Jeg tror ikke at jeg kunne ha prøvd meg på nettdating. Ville vært for nervøs og redd for at han ikke kommer til å like meg når vi møtes. takk for alle svar! Ble litt overrasket over at det er såpass mange som heller ikke har vært i forhold.. Men ja, planen min er å jobbe frivillig, være aktiv..med andre ord: leve livet, samtidig som jeg har øynene oppe... Men apropos det med å ikke finne noen på byen: det hadde jo vært enkelt, meen jeg tror at man viser andre sider av seg selv på byen enn ellers..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #22 Skrevet 12. august 2013 Skal man bryte ute av singel statusen så må man ta mange fundamentale grep, ikke lett. Du lever ikke evig så det haster å ta dem ...må prioitere det som først og fremst har vært med på å definere deg som singel hele livet. Husker jeg brukte 3-4år på å trene meg vekk fra overvekt og bli så bra jeg kunne bli...mest for at det betyr så veldig for det psykologiske for egen del. Men mot slutten av 20årene når jeg liksom skulle starte på steg2 som var å sjekke damer så begynte jeg å miste håret, da ble jeg så deprimert at jeg søkte inn i alle de uvanene som definerte meg som person som før. Det er så utrolig skjørt alt sammen...det blir bare verre for hvert år en er singel å gjøre noe med det. Her sitter jeg selv overvektig og skalla over 30år. Jeg brukte for LANG tid å ta de nødvendige grepene om livet mitt i tide. Anonymous poster hash: da2e2...7e7
Hottrio Skrevet 12. august 2013 #23 Skrevet 12. august 2013 Jeg slår alle, har vært singel i 37 år, men er fremdeles optimistisk. Har vært på veldig få dater også, men tenker på utseende og klær og vet hvordan jeg skal sminke meg for at det være passe. Henger ikke på barer, og vil ikke ha en mann som henger på barer uansett, så jeg vet at jeg må ha andre "jaktmarker". Jeg tangerer deg. Og det med barer som jaktmarked er jeg helt enig med deg i!
Knirke Skrevet 12. august 2013 #24 Skrevet 12. august 2013 Vel... Teknisk sett så har dere ikke vært single i like mange år som alderen deres. Husk at man ikke har kjærester når man er barn, så stryk ihvertfall de første 10 årene Jeg er 30, og regner meg selv som kjønnsmoden fra 15-årsalderen. Ergo jeg har BARE vært singel i 15 år! Jeg har ennå masse tid på meg 2
Steinar40 Skrevet 13. august 2013 #25 Skrevet 13. august 2013 Skal man bryte ute av singel statusen så må man ta mange fundamentale grep, ikke lett. Du lever ikke evig så det haster å ta dem ...må prioitere det som først og fremst har vært med på å definere deg som singel hele livet. Husker jeg brukte 3-4år på å trene meg vekk fra overvekt og bli så bra jeg kunne bli...mest for at det betyr så veldig for det psykologiske for egen del. Men mot slutten av 20årene når jeg liksom skulle starte på steg2 som var å sjekke damer så begynte jeg å miste håret, da ble jeg så deprimert at jeg søkte inn i alle de uvanene som definerte meg som person som før. Det er så utrolig skjørt alt sammen...det blir bare verre for hvert år en er singel å gjøre noe med det. Her sitter jeg selv overvektig og skalla over 30år. Jeg brukte for LANG tid å ta de nødvendige grepene om livet mitt i tide. Anonymous poster hash: da2e2...7e7 Det høres ut som at du sier at noe er for sent i livet ditt når du bare er over 30 år. Hva er for sent mener du?
Charmander Skrevet 13. august 2013 #26 Skrevet 13. august 2013 Du treffer i hvert fall ikke de "ordentlige" mannfolka ute på byen i fylla. Det kan jo faktisk skje, med en god dose flaks.
Gjest JakeGreen Skrevet 13. august 2013 #27 Skrevet 13. august 2013 Du treffer i hvert fall ikke de "ordentlige" mannfolka ute på byen i fylla. Jeg er kanskje ingen ordentlig mann, men jeg har flere kamerater som er det og de er mye ute på byen. Selv har jeg hatt en hvit sommer, men returnerer snart til storbyen og er klar for å synde og hore til krampen tar meg. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 14. august 2013 #28 Skrevet 14. august 2013 Tittelen sier sitt. ........................ Høres jo flott ut dette frk..... Jeg har vær singel i over 30år hvis jeg regner med>ingenting... Hvordan du finner "ordentlige" mannfolk" er jeg ikke så sikker på egentlig, men er ganske sikker på at "dÆm" finnast overalt.....En god start er faktisk å vurdere om disse kiloene du snakker om, og skylder på, er den egentlige årsaken, evt. vurdere nye jaktmarkeder etter disse mye myte-omspunnede "ordentlige" mannfolka. Nekter egentlig å tro at det finnes et stort overskudd på "ordentlige kvinnfolk" egentlig :D Måtte lykka være med deg
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #29 Skrevet 16. august 2013 Jeg slår deg, vært single i 28 år og har ikke en gang hatt noe langdistanse forhold Så det var bare løgn i den tråden du opprettet her om dagen? Om at du var frustrert fordi exen din hadde masse sex med sin elsker og du ikke fikk deg noe? Anonymous poster hash: 82454...6bc
kråkefjas Skrevet 16. august 2013 #30 Skrevet 16. august 2013 Du treffer i hvert fall ikke de "ordentlige" mannfolka ute på byen i fylla. Joda. Vi drar på byen vi også
Gjest Gunfreak Skrevet 16. august 2013 #31 Skrevet 16. august 2013 Så det var bare løgn i den tråden du opprettet her om dagen? Om at du var frustrert fordi exen din hadde masse sex med sin elsker og du ikke fikk deg noe? Anonymous poster hash: 82454...6bc Hun er ex som i en jeg hadde noe med, men det var ikke et forhold(i følge henne)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #32 Skrevet 16. august 2013 Det skyldes at du velger gutter som ikke liker deg godt nok. Forpliktelsesproblemer kalles det.. Ikke utseende (antall kg som du skriver). Anonymous poster hash: 7c872...d48
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #33 Skrevet 16. august 2013 Du treffer i hvert fall ikke de "ordentlige" mannfolka ute på byen i fylla. Tåpelig ting å påstå. Praktisk talt alle menn i tjueårene går på byen fra tid til annen. Jeg er godt gift med en ordentlig mann jeg traff på byen. Han var på lønningspils, jeg var ute med venninner.. Anonymous poster hash: 7c872...d48
Steinar40 Skrevet 17. august 2013 #34 Skrevet 17. august 2013 Tåpelig ting å påstå. Praktisk talt alle menn i tjueårene går på byen fra tid til annen. Jeg er godt gift med en ordentlig mann jeg traff på byen. Han var på lønningspils, jeg var ute med venninner.. Anonymous poster hash: 7c872...d48 Det er forsåvidt riktig. Men når folk går ut på fylla hver helg (eller mer) så er ikke det et godt emne egnet for noe parforhold.
Gjest JakeGreen Skrevet 17. august 2013 #35 Skrevet 17. august 2013 Det er forsåvidt riktig. Men når folk går ut på fylla hver helg (eller mer) så er ikke det et godt emne egnet for noe parforhold. Igjen et tåpelig utsagn. Mange reduserer denne aktiviteten når de går inn i et parforhold, da mange går ut nettopp for å møte noen. Og så har du de som fortsetter å gå ut, gjerne med partneren, fordi begge liker å gå ut. Det er heller ikke alle som går på 'fylla' fordi de går ut på byen og husk at fredag og/eller lørdag bare er en eller to dager av en syvdagers uke. God tid til andre ting enn kun 'fyll'. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #36 Skrevet 17. august 2013 vær selvsikker, du burde begynne å pynte deg litt. Gutter liker femine jenter.Skjønner at dette var ment som et godt råd, men kjære Charlene, gutter liker alt som finnes. Ikke bare feminine pyntejenter. Det er ikke alle som liker å pynte seg, fordi de ikke er overfladiske først og fremst. Tror ikke at ts er ei sånn ei og da nytter det ikke å komme med "standard gode råd", som egentlig ikke er så gode. Anonymous poster hash: d43ba...225 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #37 Skrevet 17. august 2013 Det fins så mange andre måter å bli kjent med folk på enn på byen,særlig i Oslo, hvor det fins større diversitet av foreninger og klubber enn noe annet sted i landet. Hva liker du å gjøre, hvilke interesser har du? Skal du blir kjent med menn, er det jo en fordel å velge en aktivitet som har begge kjønn i rimelig lik fordeling. Det beste eksempelet på det synes jeg er pardans. Det fins mye å velge mellom: Salsa, tango, ...(sikkert en drøss som jeg ikke vet om) og min favoritt, swing. Det fins mange former for swing, men Oslos største swingmiljø og den opprinnelige og artigste formen for swing finner du i Bårdar Swing Club, www.bardarswingclub.no. Det gratis introkurs neste søndag, altså 25. august. Påmeldingen til nybegynnerkurset åpner senere på dagen, så hvis det gir mersmak bør du melde deg på kjapt, det er gjerne flere jenter enn gutter som melder seg på. Anonymous poster hash: 90c93...2db
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #38 Skrevet 17. august 2013 Forrige anonyme avsender her. Jeg glemte å legge ved en Youtube link, slik at du kan se hvor artig swingdans kan være. De fleste av parene her er veldig flinke, det tar lang tid å bli så flink, men min erfaring er at det tar ikke så veldig lang tid å bli flink nok til at det er morsomt. http://www.youtube.com/watch?v=azCtxpCo4FQ Anonymous poster hash: 90c93...2db
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #39 Skrevet 17. august 2013 Det fins så mange andre måter å bli kjent med folk på enn på byen,særlig i Oslo, hvor det fins større diversitet av foreninger og klubber enn noe annet sted i landet. Hva liker du å gjøre, hvilke interesser har du? Skal du blir kjent med menn, er det jo en fordel å velge en aktivitet som har begge kjønn i rimelig lik fordeling. Det beste eksempelet på det synes jeg er pardans. Det fins mye å velge mellom: Salsa, tango, ...(sikkert en drøss som jeg ikke vet om) og min favoritt, swing. Det fins mange former for swing, men Oslos største swingmiljø og den opprinnelige og artigste formen for swing finner du i Bårdar Swing Club, www.bardarswingclub.no. Det gratis introkurs neste søndag, altså 25. august. Påmeldingen til nybegynnerkurset åpner senere på dagen, så hvis det gir mersmak bør du melde deg på kjapt, det er gjerne flere jenter enn gutter som melder seg på. Anonymous poster hash: 90c93...2db Så du mener at man skal melde seg inn i en aktivitet kun for å møte noen? det syns jeg virker 100 ganger mer desperat enn å møte folk på byen. Ønsker man å ta et kurs i matlaging, foto eller dans så bør det være for ens egen del. Ikke for å finne seg et ligg. Anonymous poster hash: b7fb5...8e7 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #40 Skrevet 17. august 2013 Så du mener at man skal melde seg inn i en aktivitet kun for å møte noen? det syns jeg virker 100 ganger mer desperat enn å møte folk på byen. Ønsker man å ta et kurs i matlaging, foto eller dans så bør det være for ens egen del. Ikke for å finne seg et ligg. Anonymous poster hash: b7fb5...8e7 Det kan man jo kombinere, liker man å drive med en hobby er det jo et ekstra pluss om man får venner eller kjæreste på kjøpet.Anonymous poster hash: e7840...68e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå