Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier sitt. :P Jeg er 25 år, og har aldri hatt kjæreste(regner ikke med avstandsforholdet mitt som varte i fire måneder, da).

Hver bidige gang jeg har noe på gang med en fyr, som jeg føler at virkelig kunne blitt til noe, viser seg at jeg bare er leketøy for han. Dvs. at han egentlig bare vil en ting. Det ender ofte med at jeg skylder det på at jeg har noen kg for mye.

Hvor viktig ER egentlig det?

Men, er fra en liten plass, så kan godt hende at my dark past har ødelagt der. OG uansett; nå har jeg flyttet til storbyen :D og jeg trenger tips!

Hvordan bli kjent med de "ordentlige" mannfolka? '

Hva bør man unngå å gjøre når man er på utkikk?

og..hva BØR man gjøre? :P

er heller ikke den som tar på meg masse sminke, går i høyhælte hæler og sånt..

Så kom med tips, kjære godtfolk. Er nok ikke den eneste som er lei singellivet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(regner ikke med avstandsforholdet mitt som varte i fire måneder, da).

Hvorfor ikke?

Skrevet

Om du nevner hvor du har flyttet til, så er det kanskje enklere for folk å anbefale steder hvor du kan sjekke ut.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Tja...fordi han bor nesten på den andre siden av jordkloden. Vi hadde bare ti dager sammen, og de neste to månedene snakket vi bare på skype og mld. De neste to månedene snakket vi nesten ikke i det hele tatt.

Skrevet

Om du nevner hvor du har flyttet til, så er det kanskje enklere for folk å anbefale steder hvor du kan sjekke ut.

Oslo! :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg slår deg, vært single i 28 år og har ikke en gang hatt noe langdistanse forhold

• Liker 1
Skrevet

Tittelen sier sitt. :P Jeg er 25 år, og har aldri hatt kjæreste(regner ikke med avstandsforholdet mitt som varte i fire måneder, da).

Hver bidige gang jeg har noe på gang med en fyr, som jeg føler at virkelig kunne blitt til noe, viser seg at jeg bare er leketøy for han. Dvs. at han egentlig bare vil en ting. Det ender ofte med at jeg skylder det på at jeg har noen kg for mye.

Hvor viktig ER egentlig det?

Men, er fra en liten plass, så kan godt hende at my dark past har ødelagt der. OG uansett; nå har jeg flyttet til storbyen :D og jeg trenger tips!

Hvordan bli kjent med de "ordentlige" mannfolka? '

Hva bør man unngå å gjøre når man er på utkikk?

og..hva BØR man gjøre? :P

er heller ikke den som tar på meg masse sminke, går i høyhælte hæler og sånt..

Så kom med tips, kjære godtfolk. Er nok ikke den eneste som er lei singellivet :P

Jeg har vært singel i snart 27 år. Har vært på 1 date. Som egentlig ikke var en date. Vi så en film liksom.

:sukk:

Anonymous poster hash: 40050...7a2

Skrevet

Du treffer i hvert fall ikke de "ordentlige" mannfolka ute på byen i fylla.

• Liker 1
Skrevet

Garanterer du det på ære og samvittighet?

Skrevet

Garanterer du det på ære og samvittighet?

For å si det sånn, så er i hvert fall sannsynligheten MYE større for å treffe på noen som ikke er noe å spare på.

• Liker 1
Skrevet

Sannsynlighetsberegning er koselig i blant.

Men man har dem og, som finner en partner tilfeldigvis på byen også.

Anonymous poster hash: f9619...3df
Skrevet

vær selvsikker, du burde begynne å pynte deg litt. Gutter liker femine jenter. vær deg selv! Begynn på kurs eller lignede, så møter du nok noen :-)

• Liker 1
Gjest Anastasia
Skrevet

Nå er du veldig generaliserende. Det finnes all slags folk på byen. Både seriøse og useriøse, som i andre sosiale sammenhenger. Det man må være litt obs på, er folk som er veldig fulle. Du kan ikke akkurat bli lei deg om kjekke Lorenzo fra baren i går ikke ringer hvis han hadde en promille på 3..

Så man må se an hvilke steder man drar ut, er man ute etter å bli kjent med folk kan det være greit å droppe bråkete night clubs og heller gå på en bar. Så det er mulig Steinar! Har både personlige erfaringer med det og kjenner flere andre som har fått seriøse forhold etter en kveld på byen.

• Liker 1
Skrevet

Nå er du veldig generaliserende. Det finnes all slags folk på byen. Både seriøse og useriøse, som i andre sosiale sammenhenger. Det man må være litt obs på, er folk som er veldig fulle. Du kan ikke akkurat bli lei deg om kjekke Lorenzo fra baren i går ikke ringer hvis han hadde en promille på 3..

Så man må se an hvilke steder man drar ut, er man ute etter å bli kjent med folk kan det være greit å droppe bråkete night clubs og heller gå på en bar. Så det er mulig Steinar! Har både personlige erfaringer med det og kjenner flere andre som har fått seriøse forhold etter en kveld på byen.

Tja, jeg kan i hvert fall være enig med deg i at det lønner seg å unngå de som er fullest.

Men uansett er det mange rare dyr ute på byen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Overskriften på tråden er misvisende, synes jeg. Du er 25 år, men du kan ikke si du har vært singel i alle disse årene. Det er vel ikke vanlig å ha kjæresteforhold/sex i barneårene, så der kan du trekke fra 15 år i hvert fall. I realiteten kan du si du har vært singel i 10 år.

• Liker 2
Skrevet

For min del er det viktig å ha en partner med samme syn på livet. Så hva med å melde seg inn i noe du er engasjert i? Dyrebeskyttelse, et politisk parti... ja det som engasjerer deg?

Uansett, jeg synes ikke det å "være singel i 25 år" høres ut som noe du burde bruke som beskrivelse. Den rette kommer når han kommer. Lev det livet du ønsker imens, og ikke tenk på hvordan du er som en del av et par, men heller hvordan du er som en del av deg. Jeg gikk alltid rundt og bekymret meg før drømmemannen kom. Jeg var singel i 20 år, men nå skal jeg (forhåpentligvis) ikke være singel en eneste dag til i hele mitt liv. Så 25 av 90 år som singel, det er ingenting å tenke på ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg slår alle, har vært singel i 37 år, men er fremdeles optimistisk. Har vært på veldig få dater også, men tenker på utseende og klær og vet hvordan jeg skal sminke meg for at det være passe. Henger ikke på barer, og vil ikke ha en mann som henger på barer uansett, så jeg vet at jeg må ha andre "jaktmarker".

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg slår alle, har vært singel i 37 år, men er fremdeles optimistisk. Har vært på veldig få dater også, men tenker på utseende og klær og vet hvordan jeg skal sminke meg for at det være passe. Henger ikke på barer, og vil ikke ha en mann som henger på barer uansett, så jeg vet at jeg må ha andre "jaktmarker".

Hvilke jaktmarker har du da?

Skrevet

Prøvd netdating? Jeg kjenner mange som har truffet noen på den måten. Når det gjelder å treffe noen på byen så har jeg trua på det også. Jeg har truffet alle mine kjærester på byen...

Skrevet

Nettdating er en stor jaktmark, men dessverre får jeg sjelden svar fra de jeg skriver til og enda sjeldnere skriver noen til meg.

Hovedjaktmarken min er kristne sammenhenger, faktisk.

Skal prøve meg på en jaktmark neste uke, på singelkonferanse, men har ikke så stor tro på at det kommer noen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...