Gå til innhold

Fly uten billett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har bestilt flybilletter på norwegian, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg kommer til flyplassen. Jeg fikk tilsendt to mailer, sikkert kvittering og slik. Tar jeg utskrift at disse og leverer på flyplassen?

Må jeg sjekke inn for å få et boarding card eller kan jeg gå rett til utgangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiste billettløst i fjor sommer. Samboeren, som hadde ordna alt, hadde med seg utskrifter med booking nr, samt legitimasjon selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Lever utskriften der du sjekker inn. Har du bare håndbagasje bare går du rett til gate uten annet styr. Kjempeenkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at kredittkortet du betaler billetten(e) med fungerer som billett? Slik er det hvertfall hos SAS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

På norwegian får du et resedokument som du printer ut. Det fungerer som billet. I tilleg må man ta med legitimasjon, men kredittkortet er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fløyet billettløst med Norwegian flere ganger. Og flyr alltid med bare håndbagasje når jeg flyr innenlands. Går rett igjennom sikkerhetskontrollen og direkte til gaten, og viser fram utskrift av bekreftelsesmailen. Har ikke vist legitimasjon en eneste gang.

Billettløst hos SAS Braathens fungerer på samme måte, men der drar man som Sunmin sier VISA-kortet det er betalt med når man kommer til gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...