KalloRilla Skrevet 19. mai 2004 #162 Skrevet 19. mai 2004 Dette lå på "ctrl + v" komandoen min... "du er enig i det jeg sier du fordi da tror du at jeg setter mer pris på deg - det stemmer ikke det. Du lever i din svart/hvit verden og det er din greie. VIl du være der så hver så god, men jeg har tenkt å bli i en litt mer farget verden. Som kun kan læres og forstås når teorien ligger tilgrunn." Sinna sitat fra msn samtale dette her da og den skal IKKE utdypes mer :evil:
Mossa Skrevet 19. mai 2004 #163 Skrevet 19. mai 2004 *** Når en gås hører en skummel historie, får den da menneskehud?
Gjest Jamila Skrevet 20. mai 2004 #164 Skrevet 20. mai 2004 500 Servlet Exception hm. skjønner ikke hvorfor heller. en feilmelding etter en online test...
Gjest agurk Skrevet 20. mai 2004 #169 Skrevet 20. mai 2004 var jo snakk om det en påske her at det var laget egen nettkirke for de som ikke hadde mulighet å komme seg i kirken. var på nyhetene og greier.
Mossa Skrevet 20. mai 2004 #180 Skrevet 20. mai 2004 Dobørster (i alle dager har jeg hentet denne fra da??)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå