AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 ...hva synes du om denne kroppen? Jeg føler selv at jeg er så bred/tykk, mens venner og familie nekter for dette. Jeg føler allikevel at de ikke er helt objektive, derfor spør jeg her... Anonymous poster hash: 81238...872 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Hufff, for en verden, når så mange flotte jenter føler seg så ille. Du er utrolig slank og fin!! Nydelig kropp! Anonymous poster hash: a9dd2...8bf 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Hadde vært lettere å si dersom det var bilde av hele kroppen. Vanskelig å si når du kun viser nærbilde av overkroppen. Anonymous poster hash: 80640...7eb 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Jeg har lik, bare mye mindre pupper. Sett pris på det du har. Anonymous poster hash: 19640...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Helt normal. Ikke tykk.Anonymous poster hash: 44cb9...111 1
Gjest Belle âme Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 For store pupper etter min meining men d kan ikkje du noke for(Viss du ikkje har tatt silikon da) Ellers fin
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Jeg har lik, bare mye mindre pupper. Sett pris på det du har. Anonymous poster hash: 19640...b1e Det er absolutt ikke rettet mot noen andre. Det er bare så fryktelig slitsomt å ha et slikt tankekaos i hodet så godt som døgnet rundt, så jeg tenkte at jeg kunne prøve å spørre utenforstående mennesker om deres objektive mening og se om det hjelper. Dersom vi faktisk er samme størrelse, tror jeg jeg hadde følt meg som en kjempe ved siden av deg allikevel... For store pupper etter min meining men d kan ikkje du noke for(Viss du ikkje har tatt silikon da) Ellers fin Oi, den var ny. De er helt naturlige, og jeg har som sagt aldri før fått høre at jeg har FOR store pupper... :oAnonymous poster hash: 81238...872
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Hvorfor er det bare slanke jenter her inne som spør om de er fine nok og legger ut bilder for å få masse skryt? Hva med å bare godta at dere er fine og heldige!! Anonymous poster hash: b3eee...84d 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 Oi, den var ny. De er helt naturlige, og jeg har som sagt aldri før fått høre at jeg har FOR store pupper... :oAnonymous poster hash: 81238...872 Det hører man bare fra kvinner som vil ha like store pupper, ikke noe å bry seg om. Du har en fin kropp Anonymous poster hash: c82fe...d70 1
MilleVanille Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Dårlige bilder. Selv chubby jenter kan få til slike bilder. Synes det er vanskelig å si uten å se hele kroppen. 1
Little sister Skrevet 9. august 2013 #12 Skrevet 9. august 2013 Det sitter i hodet, man kan være så strøken som bare det... Du er helt flott, og store bryster kan gjøre at du tenker slikt om deg selv, for du er slank og fin Prøv å jobb med selvfølelsen din, da er mye gjort 1
Pearl2.0 Skrevet 9. august 2013 #13 Skrevet 9. august 2013 Altfor dårlige bilder til å få et helhetsinntrykk.
Gjest Skrevet 9. august 2013 #14 Skrevet 9. august 2013 Hadde vært lettere å bedømme om du la ut bilde av hele kroppen fra en annen vinkel.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 du har ingenting å være missfornøyd med kroppen din. du er slank. DU ER IKKE FEIT.! Anonymous poster hash: 6a7e8...80d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Hvorfor er det bare slanke jenter her inne som spør om de er fine nok og legger ut bilder for å få masse skryt? Hva med å bare godta at dere er fine og heldige!! Anonymous poster hash: b3eee...84d Det var absolutt ikke min intensjon å støte noen/få komplimenter ved å lage denne tråden. Som en annen bruker skrev; det sitter i hodet. Det er et tankekaos som følger med meg hele tiden, så jeg skrev her, i håp om å klare å bli overbevist. I går var jeg på en sosial tilstelning i forbindelse med jobb. To av jentene bruker 34 i bukser, jeg bruker 36 (og er noen centimeter lengre). De snakket om hvor små de var og mangelen på pupper og rumpe da vi gikk mot toalettet. Jeg følte meg som et monster ved siden av og var taus som en østers.Anonymous poster hash: 81238...872
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Jeg blir GAL av at slanke jenter hele tiden legger ut bilder av seg selv og synes de er for tykke! Hva skal vi si, som har mye mer fett på kroppen? Selvbildet skyter jo i været her... Anonymous poster hash: 1634a...2a2 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Hadde jeg klart å skvise meg inn i strl. 36 hadde jeg ikke klaga for å si det slik! Er helt sinnsykt at tynne jenter tror de er feite, men tror mye av skylden kan legges på det jævlige kroppsfokuset i media og alle disse bloggerne som halverer seg med photshop. Du har en flott kropp, vær stolt av det og drit i hva andre radmagre berter på jobben sutrer om. Anonymous poster hash: 9a370...54f 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Synes ts skal be en moderator om å slette tråden. Det er mange med skjevt bilde på hva som er ok kropp her inne og når noen som bruker str 36 synes at de er tjukke, bidrar det til at flere får lavt selvbilde.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Du har smale hofter, flat rumpe og store pupper. Anonymous poster hash: 5d4d2...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå