Gå til innhold

Dønn ærlig...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...hva synes du om denne kroppen?

Jeg føler selv at jeg er så bred/tykk, mens venner og familie nekter for dette. Jeg føler allikevel at de ikke er helt objektive, derfor spør jeg her...

Anonymous poster hash: 81238...872

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hufff, for en verden, når så mange flotte jenter føler seg så ille. Du er utrolig slank og fin!! Nydelig kropp!



Anonymous poster hash: a9dd2...8bf
  • Liker 7
Skrevet

Du har fin kropp og fine former.

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært lettere å si dersom det var bilde av hele kroppen. Vanskelig å si når du kun viser nærbilde av overkroppen.



Anonymous poster hash: 80640...7eb
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lik, bare mye mindre pupper. Sett pris på det du har.



Anonymous poster hash: 19640...b1e
AnonymBruker
Skrevet

Helt normal. Ikke tykk.

Anonymous poster hash: 44cb9...111

  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

For store pupper etter min meining men d kan ikkje du noke for(Viss du ikkje har tatt silikon da)

Ellers fin

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lik, bare mye mindre pupper. Sett pris på det du har. Anonymous poster hash: 19640...b1e

Det er absolutt ikke rettet mot noen andre. Det er bare så fryktelig slitsomt å ha et slikt tankekaos i hodet så godt som døgnet rundt, så jeg tenkte at jeg kunne prøve å spørre utenforstående mennesker om deres objektive mening og se om det hjelper. :) Dersom vi faktisk er samme størrelse, tror jeg jeg hadde følt meg som en kjempe ved siden av deg allikevel...

For store pupper etter min meining men d kan ikkje du noke for(Viss du ikkje har tatt silikon da)

Ellers fin

Oi, den var ny. De er helt naturlige, og jeg har som sagt aldri før fått høre at jeg har FOR store pupper... :o

Anonymous poster hash: 81238...872

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det bare slanke jenter her inne som spør om de er fine nok og legger ut bilder for å få masse skryt? Hva med å bare godta at dere er fine og heldige!!



Anonymous poster hash: b3eee...84d
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Oi, den var ny. De er helt naturlige, og jeg har som sagt aldri før fått høre at jeg har FOR store pupper... :o

Anonymous poster hash: 81238...872

Det hører man bare fra kvinner som vil ha like store pupper, ikke noe å bry seg om.

Du har en fin kropp :)

Anonymous poster hash: c82fe...d70

  • Liker 1
Skrevet

Dårlige bilder. Selv chubby jenter kan få til slike bilder. Synes det er vanskelig å si uten å se hele kroppen.

  • Liker 1
Skrevet

Det sitter i hodet, man kan være så strøken som bare det... Du er helt flott, og store bryster kan gjøre at du tenker slikt om deg selv, for du er slank og fin :) Prøv å jobb med selvfølelsen din, da er mye gjort :)

  • Liker 1
Skrevet

Altfor dårlige bilder til å få et helhetsinntrykk.

Skrevet

Hadde vært lettere å bedømme om du la ut bilde av hele kroppen fra en annen vinkel. :)

Skrevet

du har ingenting å være missfornøyd med kroppen din.

du er slank. DU ER IKKE FEIT.! ;)



Anonymous poster hash: 6a7e8...80d
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det bare slanke jenter her inne som spør om de er fine nok og legger ut bilder for å få masse skryt? Hva med å bare godta at dere er fine og heldige!! Anonymous poster hash: b3eee...84d

Det var absolutt ikke min intensjon å støte noen/få komplimenter ved å lage denne tråden. Som en annen bruker skrev; det sitter i hodet. Det er et tankekaos som følger med meg hele tiden, så jeg skrev her, i håp om å klare å bli overbevist. I går var jeg på en sosial tilstelning i forbindelse med jobb. To av jentene bruker 34 i bukser, jeg bruker 36 (og er noen centimeter lengre). De snakket om hvor små de var og mangelen på pupper og rumpe da vi gikk mot toalettet. Jeg følte meg som et monster ved siden av og var taus som en østers.

Anonymous poster hash: 81238...872

Skrevet

Jeg blir GAL av at slanke jenter hele tiden legger ut bilder av seg selv og synes de er for tykke! Hva skal vi si, som har mye mer fett på kroppen? Selvbildet skyter jo i været her...



Anonymous poster hash: 1634a...2a2
  • Liker 6
Skrevet

Hadde jeg klart å skvise meg inn i strl. 36 hadde jeg ikke klaga for å si det slik! Er helt sinnsykt at tynne jenter tror de er feite, men tror mye av skylden kan legges på det jævlige kroppsfokuset i media og alle disse bloggerne som halverer seg med photshop.

Du har en flott kropp, vær stolt av det og drit i hva andre radmagre berter på jobben sutrer om.



Anonymous poster hash: 9a370...54f
  • Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Synes ts skal be en moderator om å slette tråden. Det er mange med skjevt bilde på hva som er ok kropp her inne og når noen som bruker str 36 synes at de er tjukke, bidrar det til at flere får lavt selvbilde.

Skrevet

Du har smale hofter, flat rumpe og store pupper.



Anonymous poster hash: 5d4d2...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...