Gå til innhold

Venninne lyver om karakterer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har vi en som lyver om karakterene sine og en som snoker i andres private papirer.

Ingen tvil om hvem jeg ville hatt som venn - og det er ikke snokeren.

Anonymous poster hash: ac70f...7f6

Nei gid, dette innlegget får du nok mye kred får, du! Hurra for deg.

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde 6 i alle fag

Anonymous poster hash: a548a...691

I absolutt alle fag? Du verden!

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gid, dette innlegget får du nok mye kred får, du! Hurra for deg.

Anonymous poster hash: 2efb7...274

Og poenget ditt er?

Anonymous poster hash: ac70f...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt er?

Anonymous poster hash: ac70f...7f6

At du sitter på din høye hest og ser ned på det du ser på som mennesker med dårlig moral.

For din moral er det selvsagt ingenting i veien med, ikke sant?

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Ts, du er litt av en venn!:) Går igjennom privatsakene til venninnen din.. Hadde venninnen min sagt at hun gikk igjennom sakene mine var det nok siste gang hun satt sine føtter i mitt hus :)

Kan selv si at jeg lyver om karakterene mine, hvorfor? Fordi det er en privatsak!



Anonymous poster hash: 46a50...016
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som lyver om karakterene sine til meg. Jeg meg ikke, hvis hun får bedre selvtillit av det, så får det bare være slik. En av grunnene til hun lyver da, kanvære at jeg i en periode gjorde det ganske bra pg fikk høye karakterer og hun kanskje ikke hadde lyst til å henge etter... Kanskje det er det samme med venninnen din, ts? At hun vet du ligger over 4, så hun sier hun også ligger så høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du sitter på din høye hest og ser ned på det du ser på som mennesker med dårlig moral.

For din moral er det selvsagt ingenting i veien med, ikke sant?

Anonymous poster hash: 2efb7...274

Nå var det faktisk ikke min moral som var temaet her, men din venninnes moral i lys av at hun lyver om karakterene sine. Problemet ditt her er at du har funnet ut dette ved å snoke i hennes saker. For meg er det utilgivelig. Ergo har du greid å eksponere din egen råtne moral istedenfor din venninnes.

For øvrig er det ganske mange innlegg her som påpeker at snokingen din er forkastelig, mens det å lyve om karakterene sine av forskjellige grunner er forståelig. Hvorfor angriper du da kun mine innlegg?

Du kan jo prøve å henge ut venninnen din og fortelle folk at hun lyver om karakterene sine og legge til hvordan du vet at hun lyver, så kan du jo selv se hvor mange venner dere beholder hver.

Synes du virkelig at det at du stilles i et dårligere lys i kraft av å tilsynelatende ha dårligere karakterer enn venninnen din forsvarer at du fratar din venninne retten til et privatliv?

Anonymous poster hash: ac70f...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det faktisk ikke min moral som var temaet her, men din venninnes moral i lys av at hun lyver om karakterene sine. Problemet ditt her er at du har funnet ut dette ved å snoke i hennes saker. For meg er det utilgivelig. Ergo har du greid å eksponere din egen råtne moral istedenfor din venninnes.

For øvrig er det ganske mange innlegg her som påpeker at snokingen din er forkastelig, mens det å lyve om karakterene sine av forskjellige grunner er forståelig. Hvorfor angriper du da kun mine innlegg?

Du kan jo prøve å henge ut venninnen din og fortelle folk at hun lyver om karakterene sine og legge til hvordan du vet at hun lyver, så kan du jo selv se hvor mange venner dere beholder hver.

Synes du virkelig at det at du stilles i et dårligere lys i kraft av å tilsynelatende ha dårligere karakterer enn venninnen din forsvarer at du fratar din venninne retten til et privatliv?

Anonymous poster hash: ac70f...7f6

Hvilken skade tar hun av at jeg vet dette, om jeg ikke gjør noe med det? Jeg hadde ikke tenkt å si det til noen andre, i så fall kun henne ev., men trolig ikke det heller.

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyver nesten alltid om karakterer. Folk har ikke noe med hvilke karakterer jeg får. Det er en privatsak. Nettopp pga sånne som deg lyver jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyver nesten alltid om karakterer. Folk har ikke noe med hvilke karakterer jeg får. Det er en privatsak. Nettopp pga sånne som deg lyver jeg.

Er de virkelig så dårlige at du nesten alltid lyver om dem?

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de virkelig så dårlige at du nesten alltid lyver om dem?

Anonymous poster hash: 2efb7...274

Eller kanskje de er så bra, at hun ikke ville at andre skal føle seg mindre smarte når hun fortalte om sine gode karakterer.

Anonymous poster hash: 86948...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje de er så bra, at hun ikke ville at andre skal føle seg mindre smarte når hun fortalte om sine gode karakterer.

Anonymous poster hash: 86948...10c

Særlig.

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karakterene mine er bra du ;-) skal begynne på master og klarer meg veldig bra ;-) jeg syns bare ikke folk har noe med hva jeg får på prøver, eksamen, i snitt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karakterene mine er bra du ;-) skal begynne på master og klarer meg veldig bra ;-) jeg syns bare ikke folk har noe med hva jeg får på prøver, eksamen, i snitt osv.

Så betyr det at du lyver opp eller ned?

Prøver? Har dere prøver på universitetet?

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyver ned. Løy om det på vgs også.

Hva i all verden skulle være poenget med det? "Jeg fikk A, men tror jeg sier jeg fikk C, fordi.."

Virker jo helt latterlig.

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

selv har jeg aldri vært flau over dårlige karakterer. Men det finnes ingen grunn i verden for at du skal fortelle henne det, men mange imot. Det er rett og slett en helt idiotisk tanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skulle være poenget med det? "Jeg fikk A, men tror jeg sier jeg fikk C, fordi.."

Virker jo helt latterlig.

Anonymous poster hash: 2efb7...274

fordi man ikke vil fremstå som ukul nerd. "6 i kjemi? Hva gjør du på fritiden liksom?"

nå mener jeg ikke at man er "ukul nerd" hvis man får 6 i kjemi, men er nok mange andre som tenker det.

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi man ikke vil fremstå som ukul nerd. "6 i kjemi? Hva gjør du på fritiden liksom?"

nå mener jeg ikke at man er "ukul nerd" hvis man får 6 i kjemi, men er nok mange andre som tenker det.

Nå snakket vi om universitetet. Det deles ikke ut 6'ere der, gjør det vel? Og de som går på et studie går vel på det fordi de har interesse av det, så hvorfor så ille å si om man får A eller B? Lyve og si man får dårligere enn man fikk? Det er jo helt idiotisk!

Anonymous poster hash: 2efb7...274

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket vi om universitetet. Det deles ikke ut 6'ere der, gjør det vel? Og de som går på et studie går vel på det fordi de har interesse av det, så hvorfor så ille å si om man får A eller B? Lyve og si man får dårligere enn man fikk? Det er jo helt idiotisk!

Anonymous poster hash: 2efb7...274

den hun responderte til "Lyver ned. Løy om det på vgs også.". Som sagt, JEG (og de fleste andre vil jeg tro) synes ikke det er ille. Men de som lyver ned om det ønsker ikke å være "den overflittige lesehesten". Jeg går på universitetet og ser denne holdningen at de som får A i alt studerer for hardt, blant ganske mange,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...