AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #22 Skrevet 9. august 2013 Det kan være farlig å ha sex om man ikke får forhuden tilbake igjen, da må man ringe 113 umiddelbart. Gå til lege, jeg gjorde det selv for ti år siden for samme greia. Fikk tre små snitt og alt ble veldig bra etterpå, aldri mottatt klager i det hele tatt. Men be om mange små snitt i stedet for ett stort eller omskjæring. Anonymous poster hash: f2ab1...310 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #23 Skrevet 10. august 2013 vi var ute paa byen, jeg fortalte om problemet mitt da vi var litt smaafulle, hun tok det helt greit og sa at vi kan ha rolig sex og prove. Jeg hadde glemt gliddemiddel og kondom saa det var veldig ubehagelig aa gaa inn i hun funka rett og slett ikke, saa jg ga hun oralsex, og hun kom. Hun sa at jeg var veldig flink og er den forste gutten som er saa flink, de andre hadde tydeligvis bare kjort paa og bare tenkt paa seg selv. Men vi skal ogsaa motes ikveld og naa er jg forberedt, skal ta med alt jg trenger, og jg tok et veldig varmt bad isted og lekte med forrhuden fikk den veldig langt ned i slapp tilstand nesten helt ned.. overaskende.. mye kukost der nede ogsaa men tviler paa at jeg for den saa langt ned i stiv tilstand Anonymous poster hash: 059fa...2a5 1
brodskive Skrevet 11. august 2013 #24 Skrevet 11. august 2013 og der var det gjort, alle gode ting er 2, klarte aa gaa inn i hun. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #25 Skrevet 17. august 2013 Må da være forferdelig uhygienisk med trang forhud! Du nevner selv at det er mye kukost der nede. Tenk hvor mye det stinker da! Klart du må operere!!!Anonymous poster hash: 106dd...227
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #26 Skrevet 17. august 2013 Æsj.. Hvis en ikke får vasket seg tilstrekkelig under normale omstendigheter burde en definitivt operere. Anonymous poster hash: 02bb0...4d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå