Gå til innhold

Det skjer imorgen men

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en liten flort i flere uker naa, hun flytter ut av landet sondag og idag sa hun at jeg kunne sove over hos henne fredag kveld, blir nok ut paa byen og senere hjem til henne der jeg tror ting vil skje, men jeg har problemer med utstyret mitt.

Jeg har trang forrhud og jeg for ikke dratt forrhuden mer enn 1-2 cm ned.. jeg har ikke nevnt noe om dette til henne, det er flaut og ikke minst veldig turnoff.

Men jeg har lyst aa vaere med henne, hva kan jeg gjore? Noen som har klart aa hatt sex/god sex med trang forrhud? Tror dere gliddemiddel og kondom kan redde meg? Det er ganske uaktelt uten noen ting forrhuden strammes det foles ubehagelig og vondt, har provd for fikk den ikke engang inn.

Hva skal jeg gjore?

Anonymous poster hash: 059fa...2a5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smør på hydrokortison.

Anonymous poster hash: 8e7fa...99f

AnonymBruker
Skrevet

men det tar flere uker? jeg maa ha en losning imorra

AnonymBruker
Skrevet

Da skulle du tenkt på det før :)

Hva med å ha sex i vann? Varmt vann utvider jo litt.. Men igjen, det er jo varmt "oppi der" og. Hmm.. Du skulle vært på et kondomeri eller apotek og spurt.

Evt være racer på å tilfredsstille med tunge og fingre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å runke uten å dra ned forhuden?

Anonymous poster hash: e61ee...dcd
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke vært hos legen?

Anonymous poster hash: 11670...72a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da skulle du tenkt på det før :)

Hva med å ha sex i vann? Varmt vann utvider jo litt.. Men igjen, det er jo varmt "oppi der" og. Hmm.. Du skulle vært på et kondomeri eller apotek og spurt.

Evt være racer på å tilfredsstille med tunge og fingre.

Ja haaper hun er ekstremt vaat og haaper faktisk ikke hun er trang, er hun trang funker det daarlig.. blir verre for meg, dt som skjer er at jeg prover aa stikke den inn men den nekter, forrhuden gjor det komplisert og jeg kan tenke meg at om jeg for den inn og begynner aa bikke paa hun saa vil det gjore ekstremt vondt.

Ja finnes jo andre metoder men jenta vil jo at gutten skal ha det bra ogsaa og jg for ikke mye ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å runke uten å dra ned forhuden?

ja jeg runker med forrhuden paa, ekstremt digg

AnonymBruker
Skrevet

ja jeg runker med forrhuden paa, ekstremt digg

Du vil neppe bli den første som har sex med forhuden på heller. Kjør på. Men diskuter gjerne saken med en lege allikevel. Det kan jo være greit å få fiksa det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke vaert hos legen fordi jeg ike har lyst aa bli omskjaert eller faa snitt, har bare droyet og droyet men skjonner naa at jeg maa gjore noe med saken.. har heller ikke provd toying og krem, hadde ikke forventa aa mote en slik jente heller

AnonymBruker
Skrevet

er jo ikke mulig aa pentere enn jente med trang forrhud? det blir ialfall ikke god sex, vil ikke at hun skal huske meg som en forferdelig elsker

AnonymBruker
Skrevet

er jo ikke mulig aa pentere enn jente med trang forrhud? det blir ialfall ikke god sex, vil ikke at hun skal huske meg som en forferdelig elsker

Hvorfor er ikke det mulig?

• Liker 1
Skrevet

Det første som skjer er at du får resept på salve og beskjed om å tøye den litt etter litt. Det er heller ikke noe farlig med å få et snitt. Mann deg opp.

Omskjæring derimot, forstår jeg at du ikke vil, men du kan alltids nekte det uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En liten hemmelighet..?

Hvis man får trekt ned forhuden i blant så får kukhode puste litt innimellom.

Og disse tankene som da kommer fra "det andre hodet" er faktisk svært annerledes.

Snodig nok.

Anonymous poster hash: c44cf...e9f
  • Liker 1
Skrevet

for jo ikke dytta pikken inn naar forrhuden dekker penishode, penishode er glatt og sklir rett inn forrhuden derimot gjor det slik at jeg ikke for bevegd meg inni der? Dessuten vil forrhuden bli trukket frem og tilbake ? og naar den er stram og ikke gaar ned kan dette gaa veldig ille eller?

Skrevet

Unnskyld meg, men er det ikke bedre å få omskjæring eller et snitt og slippe alt det ubehaget? Vet om flere som har blitt omskåret grunnet trang forhud og de har ikke angret på det. Du får sikkert bedøvelse og etterpå kan du feire med boller og brus.

Dersom hun er voksen, tror ikke jeg at hun synes at det er så ille som du skal ha det til, kan du ikke bare kjøre på med glidemiddel om du er bekymret for hvor våt hun er og forklare problemet? De er mye mer turn off med en anspent liten guttunge som ikke tør å forklare sine problem og som får vondt. Det er iallefall noe som garantert kommer til å ødelegge pulingen.

• Liker 1
Skrevet

Siden TS etterspør praktiske råd får å berge kvelden og natta prøver jeg meg.

- Nevn det for henne at du har trang forhud når du dere kommer hjem til henne, men ikke gjør noe nummer ut av det.

- Ikke drikk for mye, og drikk mye vann. Alkohol gjør en dehydrert. Det slår ut på at man blir tørr i munnen og dama blir også tørrere der nede. Spesielt morgenen etter hvor etter sexen kan være vel så god som på natta. Man har fått sovet litt og har god tid.

- Bruk lang tid på forspill for å gjøre henne våt. Pass på å gi henne en skikkelig runde med munnsex. Legg igjen mye spytt, og gjerne prøv å få litt inn i skjeden også sånn at det er skikkelig vått der. I tillegg til det jeg har nevnt angående munnthørrhet, kan du ta en tyggis eller drops (ikke fisherman's friend...) slik at du har mye spytt å bruke der nede.

- Avhengig av hvor lett det går for henne, kan du/dere prøve å gi henne en orgasme med munn og fingre. Etter orgasmen er klitoris overfølsom og "ute av funksjon" for en liten stund. Da passer det å rolig prøve å penetrere.

- Ta henne bakfra. Da har du kontroll og kan lettest styre hvor fort og hvor langt inn du vil gå.

Lykke til!

PS. Hvis forhuden fortsetter å være et problem for deg så bør du gjøre noe med det. Strekking kan funke men tar lang tid. Ellers snakk med fastlege og evt få henvisning til urolog. For min egen del så hadde jeg trang forhud i puberteten, men den har utvidet seg og det er ikke noe problem nå. Kanskje det ordner seg for deg også - jeg vet ikke hvor gammel du er.

• Liker 1
Skrevet

Det går fint ann å ha sex med trang forhud. Vær obs på at det kan gjøre vondt og få henne ordentlig kåt først. Og bruk lang tid på å trenge inn i henne, når du først er inni henne skal det gå bra:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for fine raad, jeg er 22 aar men fikk forrhuden lenger ned for, vet ikke hva som har skjedd.

saa ikveld er det vinn eller forsvinn, tenker aa kjope noe gliddemiddel og et par kondomer saa haaper jeg det ordner seg.. er ikke sikkert hun vil ha sex heller kanskje jeg har blitt missledet. Men jeg har jo tunge og fingre saa skal gi hun selv om lillemann nekter..

AnonymBruker
Skrevet

dette blir spennende har en daarlig folelse.. provde aa dra den saa langt ned som mulig men fikk den bare ned saavidt 1-2cm, men jeg skal bare vaere aerlig aa si at jeg har noe problemer med den og at jg venter paa operasjon, kjipt at hun flytter ut av landet da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...