Adele Skrevet 16. oktober 2013 #261 Del Skrevet 16. oktober 2013 Sikkert litt dumt spm, vil gjerne adde nye folk, men lagar doke ny SC for dei doke addar via KG? Jeg gjorde ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 16. oktober 2013 #262 Del Skrevet 16. oktober 2013 Sikkert litt dumt spm, vil gjerne adde nye folk, men lagar doke ny SC for dei doke addar via KG? Er vel litt delt. Jeg opprettet ny bruker for kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celen Skrevet 16. oktober 2013 #263 Del Skrevet 16. oktober 2013 Sikkert litt dumt spm, vil gjerne adde nye folk, men lagar doke ny SC for dei doke addar via KG? Nei, eller jeg gjorde i alle fall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 16. oktober 2013 #264 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Til dere som legger ut kjønn og alder her i tråden - jeg tror dere har missforstått kraftig om dere tror dette er stedet for dating Om dere derimot er gira på kattepuser, hunder, middagsretter, værbilder og generelt fjas Oi, glemte hester! Endret 16. oktober 2013 av Guybrush 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 16. oktober 2013 #265 Del Skrevet 16. oktober 2013 Til dere som legger ut kjønn og alder her i tråden - jeg tror dere har missforstått kraftig om dere tror dette er stedet for dating Om dere derimot er gira på kattepuser, hunder, middagsretter, værbilder og generelt fjas Oi, glemte hester! Jeg har ikke sett noen katter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. oktober 2013 #266 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hater at jeg har så dårlig kamera :/ Unnskyld for dårlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #267 Del Skrevet 17. oktober 2013 DU SOM ER CALAVI!!!!????!!!!! HVORFOR I HELVETE SENDTE DU MEG ET BILDE AV EN EDDERKOPP???!?! DET LIGNA JO PÅ ET MONSTER FRA ETT AV MARERITTA MINE!! JEG HAR FOBI!!!!! OMG BLE SÅ SKREMT AT JEG HYLTE OG KASTA MOBILEN NED I ASFALTEN OG NÅ HAR DEN KNUST SKJERM!!!!!!!!!!!! NÅ HAR JEG HELT NOIA OG TROR DET ER EDDERKOPPER OVERALT PÅ MEG!!!!!!! PUL ET JÆVLA PINNSVIN OG DRA TIL PAKKKISTAN DIN JÆVLA NISSE!!!!!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. oktober 2013 #268 Del Skrevet 17. oktober 2013 Karma is a bitch. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 17. oktober 2013 #269 Del Skrevet 17. oktober 2013 DU SOM ER CALAVI!!!!????!!!!! HVORFOR I HELVETE SENDTE DU MEG ET BILDE AV EN EDDERKOPP???!?! DET LIGNA JO PÅ ET MONSTER FRA ETT AV MARERITTA MINE!! JEG HAR FOBI!!!!! OMG BLE SÅ SKREMT AT JEG HYLTE OG KASTA MOBILEN NED I ASFALTEN OG NÅ HAR DEN KNUST SKJERM!!!!!!!!!!!! NÅ HAR JEG HELT NOIA OG TROR DET ER EDDERKOPPER OVERALT PÅ MEG!!!!!!! PUL ET JÆVLA PINNSVIN OG DRA TIL PAKKKISTAN DIN JÆVLA NISSE!!!!!!!! Enkelt å lukte at noen har forbi mot edderkopper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #270 Del Skrevet 17. oktober 2013 Karma is a bitch. you just gotta learn how to fuck it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #271 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har en bok der jeg skriver alle folka jeg hater, der står du, Calavi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 17. oktober 2013 #272 Del Skrevet 17. oktober 2013 DU SOM ER CALAVI!!!!????!!!!! HVORFOR I HELVETE SENDTE DU MEG ET BILDE AV EN EDDERKOPP???!?! DET LIGNA JO PÅ ET MONSTER FRA ETT AV MARERITTA MINE!! JEG HAR FOBI!!!!! OMG BLE SÅ SKREMT AT JEG HYLTE OG KASTA MOBILEN NED I ASFALTEN OG NÅ HAR DEN KNUST SKJERM!!!!!!!!!!!! NÅ HAR JEG HELT NOIA OG TROR DET ER EDDERKOPPER OVERALT PÅ MEG!!!!!!! PUL ET JÆVLA PINNSVIN OG DRA TIL PAKKKISTAN DIN JÆVLA NISSE!!!!!!!! Hvor gammel er du egentlig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svante Skrevet 17. oktober 2013 #273 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det skjer alt for lite på Snapchat-en min, så hvis noen har lyst å legge meg til så er brukernavnet mitt: svant1 Jeg kan love at jeg ikke skal sende noen edderkopper, men noe særlig mer vil jeg ikke love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #274 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvor gammel er du egentlig? 87 år Neida, jeg fyller 8 i juni! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 17. oktober 2013 #275 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det der var da ingenting, bitteliten søt sak - sjekk denne i forhold :D De som har vært i afghanistan i tjeneste kjenner denne krabaten godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. oktober 2013 #276 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har sett noen spise de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 17. oktober 2013 #277 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har en bok der jeg skriver alle folka jeg hater, der står du, Calavi. Jeg er lista opp i en hat-bok altså? Jammen ikke dårlig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #278 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det der var da ingenting, bitteliten søt sak - sjekk denne i forhold :D De som har vært i afghanistan i tjeneste kjenner denne krabaten godt. Det der er en krabbe eller noe skalldyr greier.. jeg eri kke dum Men nei, den så ut som en tarantella den var ikke søt og liten hva faen feiler det deg de skapningene er hva som vil bli årsaken til jordas undergang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #279 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er lista opp i en hat-bok altså? Jammen ikke dårlig. du fortjente plassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 17. oktober 2013 #280 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det der er en krabbe eller noe skalldyr greier.. jeg eri kke dum Men nei, den så ut som en tarantella den var ikke søt og liten hva faen feiler det deg de skapningene er hva som vil bli årsaken til jordas undergang Dette skal rammes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå