Stormborn Skrevet 8. november 2013 #381 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg spurte og han har visst ikke bruker her. Han leste sikkert på forumet og bestemte seg for å prøve og sjekke damer herfra på snapchat. Han leter visst etter damer som er eldre enn han Jeg fikk nettopp info om han skulle i dusjen og det fulgte en halv penis med på kjøpet... Hadde tenkt til å si jeg var mye eldre enn han og fryktelig uinteressert, men får vel heller si jeg er 15 da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 8. november 2013 #382 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg fikk nettopp info om han skulle i dusjen og det fulgte en halv penis med på kjøpet... Hadde tenkt til å si jeg var mye eldre enn han og fryktelig uinteressert, men får vel heller si jeg er 15 da Multitasker da.. Jeg fikk det samme Han har visstnok dame også.. Stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #383 Del Skrevet 8. november 2013 Multitasker da.. Jeg fikk det samme Han har visstnok dame også.. Stakkars Du kasta fra deg alt, tok toget til Oslo og ble med eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 8. november 2013 #384 Del Skrevet 8. november 2013 Du kasta fra deg alt, tok toget til Oslo og ble med eller? Hehe jajøss klart det Eller ikke.. x) Han prøver intenst på å få meg til å sende diverse bilder.. Men han får kattebilder, smokkebilder, tilogmed bilder av forlovelsesringen min. Ta et hint liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 8. november 2013 #385 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) - Endret 3. august 2015 av Nikki09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #386 Del Skrevet 8. november 2013 Hehe jajøss klart det Eller ikke.. x) Han prøver intenst på å få meg til å sende diverse bilder.. Men han får kattebilder, smokkebilder, tilogmed bilder av forlovelsesringen min. Ta et hint liksom Akkurat det hadde jeg tenkt til også! HaHa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #387 Del Skrevet 8. november 2013 Haha, jeg fikk det jeg også alltid stas å få bilder av en halv penis fra guttevalper Jah, han er nok hvertfall 18 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 8. november 2013 #388 Del Skrevet 8. november 2013 Akkurat det hadde jeg tenkt til også! HaHa Heh.. Sendte pizzabilde og jaggu fikk jeg et pizzabilde tilbake en time seinere.. Syns litt synd på denna dama, hvis det er sant at han har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #389 Del Skrevet 8. november 2013 Heh.. Sendte pizzabilde og jaggu fikk jeg et pizzabilde tilbake en time seinere.. Syns litt synd på denna dama, hvis det er sant at han har Jeg har sendt bilde av hunden min liksom, hva får han til å tru at jeg vil se pikken hans i gjengjeld? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2013 #390 Del Skrevet 8. november 2013 Hunden <3 ooh, snapchat har oppdatert seg. Mye enklere å skrive tekst nå :D Også virker det som at teksten kan være bittelitt lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #391 Del Skrevet 8. november 2013 Hunden <3 ooh, snapchat har oppdatert seg. Mye enklere å skrive tekst nå :D Også virker det som at teksten kan være bittelitt lenger? Snø <3 HaHa! Glemte ta bilde og skrive det, hadde planer om det når jeg kom meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 8. november 2013 #392 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har sendt bilde av hunden min liksom, hva får han til å tru at jeg vil se pikken hans i gjengjeld? Tja si det.. Du får spørre han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 12. november 2013 #393 Del Skrevet 12. november 2013 Noen herfra som er Maliiin etterfulgt av noen tall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 15. november 2013 #394 Del Skrevet 15. november 2013 Da har jeg fått meg snapchat som Lillesiren:) Har null erfaring med snapchat, så vet ikke helt hva som er normen å sende, men tar gjerne imot:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. november 2013 #395 Del Skrevet 15. november 2013 Liker den nye oppdateringen til SC! MYE bedre frontkamera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 15. november 2013 #396 Del Skrevet 15. november 2013 Liker den nye oppdateringen til SC! MYE bedre frontkamera! Da får jeg også oppdatere da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. november 2013 #397 Del Skrevet 15. november 2013 Hvem er majusbonus? Heter fortsatt herrheftig, hvis noen vil ha snappene mine (har ikke hatt nett på tlf på 3 dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 16. november 2013 #398 Del Skrevet 16. november 2013 Hvem er majusbonus? Heter fortsatt herrheftig, hvis noen vil ha snappene mine (har ikke hatt nett på tlf på 3 dager) La deg nettopp til - jeg er anettebraten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. november 2013 #399 Del Skrevet 16. november 2013 Å så deilig. Jeg kan skrive uten at den første bokstaven i hvert ord blir stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #400 Del Skrevet 16. november 2013 Å så deilig. Jeg kan skrive uten at den første bokstaven i hvert ord blir stor. Det ble jeg sinnsykt glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå