Singha Skrevet 17. oktober 2013 #281 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det der var da ingenting, bitteliten søt sak - sjekk denne i forhold :D De som har vært i afghanistan i tjeneste kjenner denne krabaten godt. hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 17. oktober 2013 #282 Del Skrevet 17. oktober 2013 hva er det? Camel-Spider. De er svært aktive på natta, hissige som f og liker å gjemme seg i soveposer og slikt. Mange norske geværposter som har fått noia av å sitte på natta i opplyst bu mens de hører det rasler og springer rundt seg i ørkenen :D De biter grisehardt også, ligger mye videoer av soldater som satte 2 slike opp mot hverandre eller en slik og en skorpion i inhengning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 17. oktober 2013 #283 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg følte plutselig noe som kravlet opp langs beina mine - no kidding Har ikke godt av å lese videre skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #284 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Dette skal rammes inn. fordi jeg sa at den greia var en krabbe? Endret 17. oktober 2013 av Mephobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 17. oktober 2013 #285 Del Skrevet 17. oktober 2013 Camel-Spider. De er svært aktive på natta, hissige som f og liker å gjemme seg i soveposer og slikt. Mange norske geværposter som har fått noia av å sitte på natta i opplyst bu mens de hører det rasler og springer rundt seg i ørkenen :D De biter grisehardt også, ligger mye videoer av soldater som satte 2 slike opp mot hverandre eller en slik og en skorpion i inhengning. seriøst???!!!! jeg trodde det var en skorpion eller noe sånt?!?!?!?!?!?!?!?!??!!??! ryuf´qw0ipewIOJEFWIOÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine89 Skrevet 18. oktober 2013 #286 Del Skrevet 18. oktober 2013 Viss noken gjerne vil ha rare/funny og inn i mellom normale bilder, berre add meg på SC: autofil8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. oktober 2013 #287 Del Skrevet 18. oktober 2013 DU SOM ER CALAVI!!!!????!!!!! HVORFOR I HELVETE SENDTE DU MEG ET BILDE AV EN EDDERKOPP???!?! DET LIGNA JO PÅ ET MONSTER FRA ETT AV MARERITTA MINE!! JEG HAR FOBI!!!!! OMG BLE SÅ SKREMT AT JEG HYLTE OG KASTA MOBILEN NED I ASFALTEN OG NÅ HAR DEN KNUST SKJERM!!!!!!!!!!!! NÅ HAR JEG HELT NOIA OG TROR DET ER EDDERKOPPER OVERALT PÅ MEG!!!!!!! PUL ET JÆVLA PINNSVIN OG DRA TIL PAKKKISTAN DIN JÆVLA NISSE!!!!!!!! Jeg har en bok der jeg skriver alle folka jeg hater, der står du, Calavi. Det der er en krabbe eller noe skalldyr greier.. jeg eri kke dum Men nei, den så ut som en tarantella den var ikke søt og liten hva faen feiler det deg de skapningene er hva som vil bli årsaken til jordas undergang 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 18. oktober 2013 #288 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg håper ikke dere tar det jeg skriver her seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 18. oktober 2013 #289 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg håper ikke dere tar det jeg skriver her seriøst. Tar ikkeno du skriver seriøst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 18. oktober 2013 #290 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tar ikkeno du skriver seriøst Brabra <3 Men jeg er virkelig redd for edderkopper da.. jeg besvimte en gang fordi en edderkopp kravlet oppover leggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 18. oktober 2013 #291 Del Skrevet 18. oktober 2013 Brabra <3 Men jeg er virkelig redd for edderkopper da.. jeg besvimte en gang fordi en edderkopp kravlet oppover leggen min. Edderkopper er søte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 18. oktober 2013 #292 Del Skrevet 18. oktober 2013 Til dere som synes edderkopper er søte; hva fersken feiler det dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. oktober 2013 #293 Del Skrevet 18. oktober 2013 Treffer en del edderkopper i jobben min. De blir større for hver uke som går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 18. oktober 2013 #294 Del Skrevet 18. oktober 2013 Treffer en del edderkopper i jobben min. De blir større for hver uke som går. Jeg vet om noen bra selvmords metoder hvis du noen gang skulle trenge det. *moderatorer; jeg er ikke seriøs, calm your tits* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. oktober 2013 #295 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg sender bilder av dem på SC av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2013 #296 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) ^ Jatakkdu, det har jeg merka. >< Endret 18. oktober 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. oktober 2013 #297 Del Skrevet 18. oktober 2013 Den var ganske søt, var den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2013 #298 Del Skrevet 18. oktober 2013 Skal aldri mer åpne snaps av deg når jeg nettopp har våkna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 18. oktober 2013 #299 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nei altså dere poster jo bilder av dyr hele tida. Da må vel jeg kunne gjøre det samme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. oktober 2013 #300 Del Skrevet 18. oktober 2013 skal sende kattebilder til alle!!!! (bare pusi kommer inn igjen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå