Adele Skrevet 10. september 2013 #101 Del Skrevet 10. september 2013 Lagde en ekstra, "kgmiramis". Får legge til hyggelige snappers på min hovedbruker etterhvert. Er litt kamerasjy så blir fort en del gal kattedame snaps. Add meg da, går utdanning med hest. :D Sier ikke nei takk til katter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 10. september 2013 #102 Del Skrevet 10. september 2013 Lagde en ekstra, "kgmiramis". Får legge til hyggelige snappers på min hovedbruker etterhvert. Er litt kamerasjy så blir fort en del gal kattedame snaps. Add meg da, går utdanning med hest. :D Jeeey! En HesteSnappeVenn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2013 #103 Del Skrevet 11. september 2013 Bra jeg har god selvironi. Hahaha, du er så søt, Adele! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 11. september 2013 #104 Del Skrevet 11. september 2013 Hahaha, du er så søt, Adele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2013 #105 Del Skrevet 22. september 2013 for de som måtte savne snaps fra meg, moben er på rep, så har ikke hatt tilgang til den på over en uke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. september 2013 #106 Del Skrevet 27. september 2013 kingkfor her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 28. september 2013 #107 Del Skrevet 28. september 2013 Meh, har klart å knuse begge kameraene på mobilen. Null snaps fra meg på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. september 2013 #108 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Heter Moortem der. Mortem var opptatt. Og beklager hvis jeg surrer ekstremt mye. Er ny på det greiene her. Men kan man ikke legge til kommentarer på bilder man sender? Endret 28. september 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
encore Skrevet 28. september 2013 #109 Del Skrevet 28. september 2013 Heter Moortem der. Mortem var opptatt. Og beklager hvis jeg surrer ekstremt mye. Er ny på det greiene her. Men kan man ikke legge til kommentarer på bilder man sender? Det kan du du bare trykker på bildet du har tatt for å legge til en tekst, eller trykk på blyanten oppe i høyre hjørne for å drodle litt på det istedet. Er ihvertfall sånn det funker på android Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. september 2013 #110 Del Skrevet 28. september 2013 Det kan du du bare trykker på bildet du har tatt for å legge til en tekst, eller trykk på blyanten oppe i høyre hjørne for å drodle litt på det istedet. Er ihvertfall sånn det funker på android Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 30. september 2013 #111 Del Skrevet 30. september 2013 Beklager til alle som ble spammet ned av meg i går. Niesen min hadde det dritkult på Snapchatten min. Sendte omlag 1000 snapper til sammen på veldig kort tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 30. september 2013 #112 Del Skrevet 30. september 2013 maddie95 Legg meg til å send i vei så får dere se hvordan jeg ser ut :-D haha Venter fortsatt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 30. september 2013 #113 Del Skrevet 30. september 2013 Beklager til alle som ble spammet ned av meg i går. Niesen min hadde det dritkult på Snapchatten min. Sendte omlag 1000 snapper til sammen på veldig kort tid. HaHa! Skjønte ikke heeelt hva du drev med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. september 2013 #114 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) U. Endret 26. desember 2016 av Singha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mb26 Skrevet 30. september 2013 #115 Del Skrevet 30. september 2013 Venter fortsatt, jeg. Hva er navnet ditt på snapchat så skal jeg nok få ræva i gir!! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 1. oktober 2013 #116 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva er navnet ditt på snapchat så skal jeg nok få ræva i gir!! Hehe! Har lagt deg til, jeg. kingkfor Har sett litt av mortem så langt, og anettebraten og lindahorne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swag Skrevet 1. oktober 2013 #117 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er ganske aktiv på snapchat, mye klaging, mye random og vegg/gulv-bilder på fyllesyke dager haha. Men er bare å legge meg til om noen vil Brukernavnet er: kathrineamalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. oktober 2013 #118 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sender bare kjedelige ting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 1. oktober 2013 #119 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lurer på om jeg skal lage en til bruker for å snappe her med dere... hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 1. oktober 2013 #120 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sender bare kjedelige ting jeg The hell you do! Lagersjef med flotte bein. Og bamse. ) Endret 1. oktober 2013 av Eric of Hlathir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå