Gjest iGirl Skrevet 6. januar 2014 #341 Del Skrevet 6. januar 2014 Fenalår skjært i tynne skiver, stekt på panne i 1 min, spises med cottage cheese på. NAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2014 #342 Del Skrevet 6. januar 2014 Potetmos med ketchup. Altså bare potetmos.Anonymous poster hash: 08f2d...df4 Helt enig i at det er kjempegodt. Posemos er bra, men hjemmelaget potetmos (må kunne kjenne litt potetklumper i den) med ketchup, er best! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonia Skrevet 6. januar 2014 #343 Del Skrevet 6. januar 2014 Knekkebrød med tacosaus,mais,purreløk og kjøttdeig med ost oppå inni mikro til osten har smeltet. NAM :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #344 Del Skrevet 6. januar 2014 kanskje ikke så rart men: ananasbiter, karamellpudding, karamellsaus, pisket krem og krokan Anonymous poster hash: a90ed...791 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. januar 2014 #345 Del Skrevet 6. januar 2014 Pepperkakedeig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 6. januar 2014 #346 Del Skrevet 6. januar 2014 Ovnsstekte potetbåter med MASSE timian <3 Og bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #347 Del Skrevet 6. januar 2014 Eneste rare jeg lager for meg selv er vel en hel tallerken med kun smørdampet kål. Anonymous poster hash: 832f3...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 6. januar 2014 #348 Del Skrevet 6. januar 2014 To skiver ristet brød med tunfisk, masse mais, nykvernet pepper, rå løk, tomat og massevis av rå hvitløk mellom. Varieres etter hva som finnes i skapene. Mais og tunfisk er standard. Om det er tomt for brød er det gjerne fullkornsris (har som regel sånne begre med ferdigkokt ris for micro i skapet), blandet med mais og tunfisk i stedet. Varmes enten i litt olje i panna eller i micro (midt på natta versjonen). Mindre rart, men ofte spist er dessuten Wasa knekkebrød med light smøreost, masse frisk spinat og en skive kylling eller kalkunpålegg, masse pepper og noen skiver tomater på toppen. Kunne spist sånne hele dagen i evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #349 Del Skrevet 6. januar 2014 Ovnsstekte potetbåter med MASSE timian <3 Og bare det! Åh, potetbåter er naam :D de er så gode at moren min alltid sparer det som blir igjen, så spiser jeg dem kald senere Da er de nesten enda bedre Anonymous poster hash: 4cb8d...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #350 Del Skrevet 6. januar 2014 Kokt ris med thouand island dressing på. Kun det. Endelig! Jeg er ikke alene PS. Prøv med fiskepinner til. (Selvfølgelig skal de da også ha Thousand Island på seg). Retten: kokt ris, fiskepinner og minst en halv flaske Thousand Island - risen skal bli helt rosa! - har jeg enda ikke vaget å introdusere for min samboer. Vi har bodd sammen i 13 år. Anonymous poster hash: 7e42c...de2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 7. januar 2014 #351 Del Skrevet 7. januar 2014 Endelig! Jeg er ikke alene PS. Prøv med fiskepinner til. (Selvfølgelig skal de da også ha Thousand Island på seg). Retten: kokt ris, fiskepinner og minst en halv flaske Thousand Island - risen skal bli helt rosa! - har jeg enda ikke vaget å introdusere for min samboer. Vi har bodd sammen i 13 år. Anonymous poster hash: 7e42c...de2 Min versjon er fiskepinner, ris og sweet chilli sauce. Av og til er fiskepinner byttet ut med ferdig grillet kylling fra kjøttdisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #352 Del Skrevet 7. januar 2014 Boks mais med tomatpure i. Lomper med nugatti. Sopp og fetaost er det beste jeg vet, så en gang freste jeg opp masse sopp, kjøttdeig med bare litt smør og pepper og masse fetaost på. Det kunne jeg lett spist flere ganger.Anonymous poster hash: 5fc12...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casablancas Skrevet 7. januar 2014 #353 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg elsker cottage cheese blandet med makrell i tomat, på tube, med agurkbiter. Nam! Spiser det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. januar 2014 #354 Del Skrevet 7. januar 2014 To skiver ristet brød med tunfisk, masse mais, nykvernet pepper, rå løk, tomat og massevis av rå hvitløk mellom. Varieres etter hva som finnes i skapene. Mais og tunfisk er standard. Om det er tomt for brød er det gjerne fullkornsris (har som regel sånne begre med ferdigkokt ris for micro i skapet), blandet med mais og tunfisk i stedet. Varmes enten i litt olje i panna eller i micro (midt på natta versjonen). Mindre rart, men ofte spist er dessuten Wasa knekkebrød med light smøreost, masse frisk spinat og en skive kylling eller kalkunpålegg, masse pepper og noen skiver tomater på toppen. Kunne spist sånne hele dagen i evigheter. Nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor du synes dette er så rart og som du ikke vil/tørr vise andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #355 Del Skrevet 7. januar 2014 Helt enig i at det er kjempegodt. Posemos er bra, men hjemmelaget potetmos (må kunne kjenne litt potetklumper i den) med ketchup, er best! Åh, nå fikk jeg lyst på dette! Skrøster med deg!! Anonymous poster hash: 08a0e...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 7. januar 2014 #356 Del Skrevet 7. januar 2014 Nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor du synes dette er så rart og som du ikke vil/tørr vise andre? Tunfisk og mais er ganske sært faktisk.. var litt... uhuh meeeeh.. første gangen, men nå er jeg hekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. januar 2014 #357 Del Skrevet 7. januar 2014 Tunfisk og mais er ganske sært faktisk.. var litt... uhuh meeeeh.. første gangen, men nå er jeg hekta! Nei, det hører jo sammen! Er det én ingrediens som alltid finnes i tunfiskrøra mi så er det mais! Pleide å spise akkurat det du listet opp tidligere, før jeg sluttet å spise brød. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 7. januar 2014 #358 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg liker godt kikerter og de rød-brune bønnene. Kan fint spise de rett fra boksen! Ellers så kan jeg sitte å gomle på sprøstekt løk...digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 7. januar 2014 #359 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg elsker cottage cheese blandet med makrell i tomat, på tube, med agurkbiter. Nam! Spiser det hver dag. Det var jo sunt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #360 Del Skrevet 7. januar 2014 Tunfisk og mais er ganske sært faktisk.. var litt... uhuh meeeeh.. første gangen, men nå er jeg hekta! Det er jo helt standard kombinasjon Anonymous poster hash: 04e83...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå