Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Potetmos med ketchup. Altså bare potetmos.Anonymous poster hash: 08f2d...df4

Helt enig i at det er kjempegodt. Posemos er bra, men hjemmelaget potetmos (må kunne kjenne litt potetklumper i den) med ketchup, er best! :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrød med tacosaus,mais,purreløk og kjøttdeig med ost oppå inni mikro til osten har smeltet.
NAM :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke så rart men: ananasbiter, karamellpudding, karamellsaus, pisket krem og krokan

Anonymous poster hash: a90ed...791
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste rare jeg lager for meg selv er vel en hel tallerken med kun smørdampet kål.

Anonymous poster hash: 832f3...cd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver ristet brød med tunfisk, masse mais, nykvernet pepper, rå løk, tomat og massevis av rå hvitløk mellom. Varieres etter hva som finnes i skapene. Mais og tunfisk er standard.

Om det er tomt for brød er det gjerne fullkornsris (har som regel sånne begre med ferdigkokt ris for micro i skapet), blandet med mais og tunfisk i stedet. Varmes enten i litt olje i panna eller i micro (midt på natta versjonen).

Mindre rart, men ofte spist er dessuten Wasa knekkebrød med light smøreost, masse frisk spinat og en skive kylling eller kalkunpålegg, masse pepper og noen skiver tomater på toppen. Kunne spist sånne hele dagen i evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsstekte potetbåter med MASSE timian <3 Og bare det!

Åh, potetbåter er naam :D de er så gode at moren min alltid sparer det som blir igjen, så spiser jeg dem kald senere :fnise: Da er de nesten enda bedre :P

Anonymous poster hash: 4cb8d...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokt ris med thouand island dressing på. Kun det.

Endelig! Jeg er ikke alene :danse:

PS. Prøv med fiskepinner til. (Selvfølgelig skal de da også ha Thousand Island på seg).

Retten: kokt ris, fiskepinner og minst en halv flaske Thousand Island - risen skal bli helt rosa! - har jeg enda ikke vaget å introdusere for min samboer. Vi har bodd sammen i 13 år.

Anonymous poster hash: 7e42c...de2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Endelig! Jeg er ikke alene :danse:

PS. Prøv med fiskepinner til. (Selvfølgelig skal de da også ha Thousand Island på seg).

Retten: kokt ris, fiskepinner og minst en halv flaske Thousand Island - risen skal bli helt rosa! - har jeg enda ikke vaget å introdusere for min samboer. Vi har bodd sammen i 13 år.

Anonymous poster hash: 7e42c...de2

Min versjon er fiskepinner, ris og sweet chilli sauce. Av og til er fiskepinner byttet ut med ferdig grillet kylling fra kjøttdisken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boks mais med tomatpure i.

Lomper med nugatti.

Sopp og fetaost er det beste jeg vet, så en gang freste jeg opp masse sopp, kjøttdeig med bare litt smør og pepper og masse fetaost på. Det kunne jeg lett spist flere ganger.

Anonymous poster hash: 5fc12...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker cottage cheese blandet med makrell i tomat, på tube, med agurkbiter. Nam! Spiser det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

To skiver ristet brød med tunfisk, masse mais, nykvernet pepper, rå løk, tomat og massevis av rå hvitløk mellom. Varieres etter hva som finnes i skapene. Mais og tunfisk er standard.

Om det er tomt for brød er det gjerne fullkornsris (har som regel sånne begre med ferdigkokt ris for micro i skapet), blandet med mais og tunfisk i stedet. Varmes enten i litt olje i panna eller i micro (midt på natta versjonen).

Mindre rart, men ofte spist er dessuten Wasa knekkebrød med light smøreost, masse frisk spinat og en skive kylling eller kalkunpålegg, masse pepper og noen skiver tomater på toppen. Kunne spist sånne hele dagen i evigheter.

Nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor du synes dette er så rart og som du ikke vil/tørr vise andre? :icon_lol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er kjempegodt. Posemos er bra, men hjemmelaget potetmos (må kunne kjenne litt potetklumper i den) med ketchup, er best! :jepp:

Åh, nå fikk jeg lyst på dette! Skrøster med deg!!

Anonymous poster hash: 08a0e...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor du synes dette er så rart og som du ikke vil/tørr vise andre? :icon_lol:

Tunfisk og mais er ganske sært faktisk.. var litt... uhuh meeeeh.. første gangen, men nå er jeg hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tunfisk og mais er ganske sært faktisk.. var litt... uhuh meeeeh.. første gangen, men nå er jeg hekta!

Nei, det hører jo sammen! Er det én ingrediens som alltid finnes i tunfiskrøra mi så er det mais! Pleide å spise akkurat det du listet opp tidligere, før jeg sluttet å spise brød. :Nikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt kikerter og de rød-brune bønnene. Kan fint spise de rett fra boksen!

Ellers så kan jeg sitte å gomle på sprøstekt løk...digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker cottage cheese blandet med makrell i tomat, på tube, med agurkbiter. Nam! Spiser det hver dag.

Det var jo sunt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt standard kombinasjon :)

Anonymous poster hash: 04e83...6c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...