amylee Skrevet 14. august 2013 #221 Del Skrevet 14. august 2013 Når jeg er alene hjemme, koker jeg opp hurtigris, blander inn masse ost, setter det i mikroen til osten er smeltet, en hel boks mais på toppen og masse ketchup til slutt! Det er superdigg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 14. august 2013 #222 Del Skrevet 14. august 2013 Dypper grønnsakstenger i seterrømmedip:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 14. august 2013 #223 Del Skrevet 14. august 2013 Toro sjokolademuffins. Bare det at det aldri blir stekt i ovnen. Deigen er for god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 14. august 2013 #224 Del Skrevet 14. august 2013 Torskehoder ja! Det hadde vi til middag når jeg var barn. Veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 14. august 2013 #225 Del Skrevet 14. august 2013 Nå kom jeg på en variant jeg spiste en del for noen år siden. Chiabatta med brunost, masse pepper og inn i toastjern eller vaffeljern Det er ikke bare gulost som funker i toast, blåmuggost, brie, Camembert, taffelost for eksempel. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 14. august 2013 #226 Del Skrevet 14. august 2013 Lomper som jeg legger på pølse, ost og løk - brettes sammen og stekes i masse olje til de blir gylne og sprø. Da jeg var barn rørte jeg sammen smør og sukker og spiste i skjul. Samme med Wasa Frukost med masse smør og nugatti på. Åja, og så blandet jeg gjerne bare smør og nugatti. Far spekulerte fælt på hvordan jeg ble så lubben Noe annet jeg koser meg med er salt potetgull og banan. Jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. august 2013 #227 Del Skrevet 14. august 2013 Blir helt sulten av dette, jeg. Men til dere som er så kreative i matveien. Har funnet et kryddersmør som jeg vil teste ut på toast, men aaner ikke hva jeg kan bruke i tillegg. Forslag? Er ikke glad i ost men bittelitt funker. Eneste "rare" jeg lager er lomper med smør og sukker. Jeg er så kreativ at jeg bruker kryddersmør oppå kyllingfilet når den er ferdig stekt Mengder av det og. Og noen ganger oppi bakt potet. Eller på asparges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 15. august 2013 #228 Del Skrevet 15. august 2013 Pommes frites dyppes i vaniljeis! Gash, det er såååååå godt!!! Før pleide jeg alltid å dyppe pommes frites i jordbærmilkshaken hos McDonalds! Pappa sa noe om det på tull en gang når jeg var liten, så prøvde jeg og likte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 15. august 2013 #229 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg elsker KALDE grillpølser med lompe, ketchup og den søte sennepen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 15. august 2013 #230 Del Skrevet 15. august 2013 Dypper grønnsakstenger i seterrømmedip:) Er ikke det helt vanlig snacks? Eller er det bare jeg som er rar :lure: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 15. august 2013 #231 Del Skrevet 15. august 2013 Njah ikke fet seterrømme:) det er lett rømme eller kesam som brukes til vanlig dip:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. august 2013 #232 Del Skrevet 15. august 2013 Njah ikke fet seterrømme:) det er lett rømme eller kesam som brukes til vanlig dip:) Liksom, jeg vet om mange som bare bruker seterrømme. De liker ikke lett produkter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. august 2013 #233 Del Skrevet 15. august 2013 Er ikke det helt vanlig snacks? Eller er det bare jeg som er rar :lure: Jo, like vanlig som lomper med sukker og kanel (evt smør og honning eller nugatti) og diverse andre nevnte ting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 15. august 2013 #234 Del Skrevet 15. august 2013 Men gofler også i meg skiver med potetsalat noen ganger når gubben er på nattjobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. august 2013 #235 Del Skrevet 15. august 2013 Det gjør jeg også, og bestemor og tantene mine og mamma faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smooch Skrevet 15. august 2013 #236 Del Skrevet 15. august 2013 Glemte helt å ta med den fantastiske 2-minutters sjokoladekaken/brownien jeg lager i mikroen Den er farlig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 15. august 2013 #237 Del Skrevet 15. august 2013 Nudler med masse sweet chili saus! Gjerne med stekt løk og champignon til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 15. august 2013 #238 Del Skrevet 15. august 2013 Bernaisesaus med noe godt attåt, haha... Her er det ikke mat med bernaise, her er det bernaise med litt mat. Namnamnam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 15. august 2013 #239 Del Skrevet 15. august 2013 Smeltet bamsemums ! Legger et par bamsemums på en tallerken og kjører det i mikroen i 5-10 sekunder. Da blåser de seg opp og etterpå blir de seige, klissete og deilige. Må spises med gaffel. Tallerkenen blir litt vanskelig å rengjøre... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 15. august 2013 #240 Del Skrevet 15. august 2013 Bollemelk... En rett vi lagde i heimkunnskapen på ungdomsskolen. Jeg lager mange melboller med kardemomme, sukker, smør og salt, på størrelse med kjøttboller. Kokes i en blanding av melk, vann og salt. Har ennå ikke møtt noen andre som syns det er godt..skjønner ikke det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå