Gå til innhold

Urinveisinfeksjon og mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen for to dager siden, og kan stille klokken etter den. Nå har jeg fått uvi, og er skikkelig dårlig. Går på do og det ser rett og slett ut som om mensen er kommet kraftig, men jeg bare tisser knallrødt. Fått medisiner hos legen nå. Går på p-piller og er veldig nøye med dem, men for litt over en uke siden glemte jeg én. Håper og ber om at det skal mer til for å bli gravid, så nå lurer jeg på om en uvi kan forsinke mensen?

Trenger forresten ingen spydige kommentarer om at jeg venter barn; "to gutter, to jenter og en hemafroditt", da dette ikke er en er-jeg-gravid-tråd.

Anonymous poster hash: 43973...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd å få mensen 3-4 dager etter at jeg var ferdig med forrige i forbindelse med en veldig kraftig uvi. Det skal sies at min syklus aldri har vert noe å stille klokka etter, men det har aldri gått bare fire dager mellom to ganger utenom denne gangen jeg var syk.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Oppdaterer i tilfelle noen søker opp tråden senere. I mitt tilfelle var det nok UVI som tullet med systemet. Fikk lett blødning i morges men tok likevel en test i tilfelle, og er ikke gravid. Mensen kom for fullt i ettermiddag :)

Anonymous poster hash: 43973...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...