Gå til innhold

Linni Meister blitt for tynn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes hun bestandig har hatt tyyyynne bein og armer jeg :) Kommer med anene antar jeg, heldig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett fotballfrue tråden :(

mobbing......

Anonymous poster hash: 124f2...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Utrolig tynne bein. Tenk så fin kropp hun kunne fått om hun lå litt i overskudd og trente styrke. Nå ser hun bare veldig skrapa ut. Nesten verre enn FF, mtp silikonpuppene gjør sitt for at det ser litt "feil" ut.



Anonymous poster hash: 89e28...c7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sammenligner Linni og Fotballfrue, hvordan kan dere i det hele tatt mene at det er likheter her? FF har en flott, slank og muskuløs kropp. Det kan man jo se. Linni ser bare innmari tynn ut, og thats it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun alltid har vært tynn, jeg. Har sett henne 2 ganger(irl), én gang for rundt 8 år siden og én gang for 1,5 år siden eller noe. Hun var ikke noe mer "fyldig" før enn nå, såvidt jeg kan huske. Hun har en liten, nett figur(om du ser på folk fra Sri-Lanka, så har de fleste det) Mange, inkludert meg selv, har også vanskeligere for å legge på seg etter de har født barn. Når man har født barn, og dessuten ikke er 20 år lengre, så mister noen en del av "ungpikefettet", og ser lett litt magre ut. Hun lever vel et ganske bizzi liv, så sitter neppe hjemme i sofaen i timesvis hver kveld og gomler mat og godteri heller...

Anonymous poster hash: 2858e...c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trener jo, men er veldig tynn. Hun ser tynnerer ut enn ff, men blir reddet av de enorme puppene som er meget too much. Hun sa selv til se og hør at hun skulle redusere dem snart. Ja da blir hun kanskje mer voksen og. Snart 30 år og oppfører seg som en 17 åring :sjokk:



Anonymous poster hash: c7b1b...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke sammenligne bloggene til Linni Meister og fotballfrua.

Linni Meister er ei ærlig og hjertelig jente som blogger om seg og sitt liv. Etter keisersnittet så la hun ut bilde av seg selv med sykehusskjorte, nettingtruse med diger bleie og viste frem den klumpete magen som er der etter en fødsel. Hun fokuserer aldri på slanking, diett og trening. Når hun er sliten og lei seg så deler hun det ofte med leserne sine, og hun virker svært hjertevarm.

Fotballfruas blogg består av dietter, treningsprogram, produktplassering og reklame samt merkelige bilder av datteren hvor hodet er klippet ut/tildekket. Hun kommer med "følelsesladde" dikt som virker å være klippet rett ut fra et googlesøk, hun la ut selfie i push up bh og truse 4 dager etter fødselen og reklamerer for ammeforkle på tross av at hun syns det var helt ok å legge ut nakenbilde av seg selv som høygravid.

Linni Meister virker absolutt fryktelig tynn nå, men hun har det nok tøft med mye jobbing og reising samtidig som hun vil være en god mor. Hennes egen mor døde jo når hun var bare 17 år. Og hun virker overhodet ikke å ha noe sykelig fokus på kosthold og trening slik FF har, hun er nok bare ikke så opptatt av mat og glemmer vel fort å spise.



Anonymous poster hash: 438d3...a03
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er tydelig Linni Meister fritt villt for mobbing og kritikk. Det som er interessant er at det stort sett er kvinner som skriver her, men likevel er det altså menn som får kvinner til å føle seg dårlige..



Anonymous poster hash: 3edcd...8cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene redder henne i en viss grad fra å se anorektisk ut, men hun har blitt såpass tynn at det ser unaturlig ut på den lille kroppen hennes ja.

Januar begynner å bli en liten stund siden, de som har fulgt med på bloggen hennes har sett at hun bare har blitt tynnere og tynnere også etter hun ble frisk fra svineinfluensaen.

Anonymous poster hash: 124f2...ff4

Måtte jo innom og se nå da, og hun det ser ut som hun har det veldig hektisk og spiser for lite. Kiloene renner av meg også når jeg stresser, og matlysten går tilsvarende ned. Da blir man tynn. Har ikke noe mer høyt stoffskifte å gjøre (til de som har nevnt det), kun energi inn vs energi ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne er kvinne verst! er det noe som heter, syntes Linni virker både søt og sprudlende jeg

Ja, hun er nydelig! Men det vil ikke si at man ikke kan mene hun hadde hatt godt av noen kg mer på kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke sammenligne bloggene til Linni Meister og fotballfrua.

Linni Meister er ei ærlig og hjertelig jente som blogger om seg og sitt liv. Etter keisersnittet så la hun ut bilde av seg selv med sykehusskjorte, nettingtruse med diger bleie og viste frem den klumpete magen som er der etter en fødsel. Hun fokuserer aldri på slanking, diett og trening. Når hun er sliten og lei seg så deler hun det ofte med leserne sine, og hun virker svært hjertevarm.

Fotballfruas blogg består av dietter, treningsprogram, produktplassering og reklame samt merkelige bilder av datteren hvor hodet er klippet ut/tildekket. Hun kommer med "følelsesladde" dikt som virker å være klippet rett ut fra et googlesøk, hun la ut selfie i push up bh og truse 4 dager etter fødselen og reklamerer for ammeforkle på tross av at hun syns det var helt ok å legge ut nakenbilde av seg selv som høygravid.

Linni Meister virker absolutt fryktelig tynn nå, men hun har det nok tøft med mye jobbing og reising samtidig som hun vil være en god mor. Hennes egen mor døde jo når hun var bare 17 år. Og hun virker overhodet ikke å ha noe sykelig fokus på kosthold og trening slik FF har, hun er nok bare ikke så opptatt av mat og glemmer vel fort å spise.

Anonymous poster hash: 438d3...a03

Det var vel ikke snakk om å sammenligne bloggene, men kroppene. Noe som egentlig er usammenlignbart, da FF har en sunn og trent kropp, mens Linni bare ser tynn og veik ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest black nailpolish

jeg blir like tynn som hun i perioder hvor jeg glemmer av å spise, med mye stress og greier.. ligger ikke nødvendigvis noe sykdom bak. synes hun er flott jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nei. Fotballfrue har muskler.

Anonymous poster hash: 1b5e0...9ee

Feil, fotballfrua har ikke muskler. Hun er bare helt skrapa pga. for lite mat og for mye trening.

Anonymous poster hash: 0f199...1fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke snakk om å sammenligne bloggene, men kroppene. Noe som egentlig er usammenlignbart, da FF har en sunn og trent kropp, mens Linni bare ser tynn og veik ut.

Ja for fotballfrua ser jo virkelig sunn ut, og overhodet ikke syk... ???

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/Bikini-copy.jpg

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/07/DSC03677.jpg

Hun ser riktignok sunnere ut etter at hun ble mamma da, har lagt på seg noen kilo og ser ikke skrapmager ut lenger. Men å si at hun var noe annet enn anorektisk før graviditeten er latterlig.

Anonymous poster hash: 438d3...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...