Gå til innhold

Linni Meister blitt for tynn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen andre som ser hvor sykelig tynn Linni har blitt? Hun har alltid vært tynn, men nå ser det anorektisk ut :( Hva har skjedd? Mye tynnere enn både fotballfruen og andre av de tynne "kjendisene" og bloggerene nå.


Anonymous poster hash: 124f2...ff4



Anonymous poster hash: 124f2...ff4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk bloggen hennes, http://linni.blogg.no/. Fleste bildene der viser hvor tynn hun har blitt.

Jenta er utrolig flott, det skal ikke stå på det. Men hun har jo fått fyrstikkarmer og ben :(



Anonymous poster hash: 124f2...ff4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I se og hør for noen mnd siden så skrev de at hun fikk svineinfluensa i januar og tok av mange kilo pga det. Hun spiser og spiser, men legger ikke så mye på seg. Men jeg tror hun bare spiser 1-2 måltider pr dag, og da blir man ikke stor. Mulig hun trener litt og. Ja, hun er veldig tynn, men puppene redder henne fra å se syk ut. De er enorme og passer egentlig ikke til hennes nette figur. Kunne fint lagt inn maks 250 hun og sett stunning ut.



Anonymous poster hash: c7b1b...4c5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I se og hør for noen mnd siden så skrev de at hun fikk svineinfluensa i januar og tok av mange kilo pga det. Hun spiser og spiser, men legger ikke så mye på seg. Men jeg tror hun bare spiser 1-2 måltider pr dag, og da blir man ikke stor. Mulig hun trener litt og. Ja, hun er veldig tynn, men puppene redder henne fra å se syk ut. De er enorme og passer egentlig ikke til hennes nette figur. Kunne fint lagt inn maks 250 hun og sett stunning ut.

Anonymous poster hash: c7b1b...4c5

Puppene redder henne i en viss grad fra å se anorektisk ut, men hun har blitt såpass tynn at det ser unaturlig ut på den lille kroppen hennes ja.

Januar begynner å bli en liten stund siden, de som har fulgt med på bloggen hennes har sett at hun bare har blitt tynnere og tynnere også etter hun ble frisk fra svineinfluensaen.

Anonymous poster hash: 124f2...ff4

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke hun knøttliten? Greit nok hun et slank, men sykelig tynn - det er hun ikke!

Anonymous poster hash: b0b36...487

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hun knøttliten? Greit nok hun et slank, men sykelig tynn - det er hun ikke!

Anonymous poster hash: b0b36...487

Må si meg enig at sykelig tynn kanskje er å ta litt i, men når jeg så dette bildet så tenker jeg heller at hun har ingenting å gå på. http://bloggfiler.no/linni.blogg.no/images/57453-7-1374407251311.jpg

Anonymous poster hash: 3fc58...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Sjekk bloggen hennes, http://linni.blogg.no/. Fleste bildene der viser hvor tynn hun har blitt.

Jenta er utrolig flott, det skal ikke stå på det. Men hun har jo fått fyrstikkarmer og ben :(

Anonymous poster hash: 124f2...ff4

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Saklig. Nå bryr jeg meg ikke døyten om Linni, ble bare revet med når jeg så overskriften. Men du mener hun er støgg?

Anonymous poster hash: b0b36...487

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Saklig. Nå bryr jeg meg ikke døyten om Linni, ble bare revet med når jeg så overskriften. Men du mener hun er støgg?

Anonymous poster hash: b0b36...487

ho sto ikkje fremst i køen, for å sei det slik!

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke forskjell på linni vs fotballdama. Begge sykt tynne

Tja, nei. Fotballfrue har muskler.

Anonymous poster hash: 1b5e0...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ok å kommentere at noen er altfor tynn og sykelig tynn, men sier man at noen begynner å bli tjukk så er man slem? Jeg er altfor tynn. Jeg spiser mer enn noen andre jeg kjenner, men har ett problem med for høy forbrenning, så legger ikke på meg. Det er ikke noe gøy når andre kommenterer at jeg ser syk ut, er altfor tynn, må begynne å spise osv. Det er en fysisk årsak til at jeg ikke legger på meg. Kan ikke folk heller la være å kommentere kroppene til folk, og la dem være i fred? Har man ikke noe positivt å si...så IKKE si det. Bare ett tips.



Anonymous poster hash: b51a5...dde
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det ok å kommentere at noen er altfor tynn og sykelig tynn, men sier man at noen begynner å bli tjukk så er man slem? Jeg er altfor tynn. Jeg spiser mer enn noen andre jeg kjenner, men har ett problem med for høy forbrenning, så legger ikke på meg. Det er ikke noe gøy når andre kommenterer at jeg ser syk ut, er altfor tynn, må begynne å spise osv. Det er en fysisk årsak til at jeg ikke legger på meg. Kan ikke folk heller la være å kommentere kroppene til folk, og la dem være i fred? Har man ikke noe positivt å si...så IKKE si det. Bare ett tips.

Anonymous poster hash: b51a5...dde

Prøv dietten til en på 200kg i ett år så får du se.

Anonymous poster hash: 3fc58...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv dietten til en på 200kg i ett år så får du se.

Anonymous poster hash: 3fc58...4e0

Tåpelig sagt, en med for høyt stoffskifte og høy forbrenning kan spise utrolig mye uten å legge på seg.

Anonymous poster hash: b51a5...dde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig sagt, en med for høyt stoffskifte og høy forbrenning kan spise utrolig mye uten å legge på seg.

Anonymous poster hash: b51a5...dde

Så lenge du har påvist høyt stoffskifte så er det ok. Men de med "høy" forbrenning har ikke stor forskjell fra vanlige mennesker. De bare spiser ikke nok kcal til å legge på seg. Selv om de tror de spiser som en hest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...