AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #21 Skrevet 8. august 2013 blir det samme som å spørre hvorfor man tenner på pupper.. Siden du må spørre, er det ingenting du synes er hot? Og ligger det en rasjonell grunn bak det eller tenner du bare på det? Jeg tenner i større grad på hele kroppen. Selvfølgelig synes jeg han har en fin sprettrumpe, men det er ikke den som tenner meg mest. For å være ærlig; det mest tennende er å se at det buler litt ekstra "foran der" i "upassende" situasjoner og han sender meg et stjålent blikk..Anonymous poster hash: 064e5...911
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #22 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes mannerumper kan være dødssexy, så det er ikke rart for meg at endel menn liker damerumper Flere av de mennene jeg har vært med har vært ganske opptatt av rumpe/hofteområdet mitt, ofte mer enn av puppene. Nå har jeg ganske små pupper, så jeg tiltrekker meg vel uansett ikke de store puppe-fetisjistene. Men rumpe er fint det den er jo også i nærheten av der den seksuelle aktiviteten foregår, og form osv er vel et sekundært kjønnskjennetegn, kan si noe om fruktbarhet, alder osv, så det er ganske naturlig (for å ta den kjedelige forklaringen) å tenne på en fin rumpe. Anonymous poster hash: 1350a...3aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå