AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Daten min synes jeg har en slik fantastisk rumpe. Han er mye mer opptatt av den enn av puppene mine (som har relativt grei størrelse tatt i betraktning at jeg er ganske liten..), og vil stadig ha et bilde av den.. Hihi... Så: Dere som tenner på rumpe: Hvorfor? Anonymous poster hash: 064e5...911
oslom Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Godt spørsmål. Lett å se tydelig med litt trange bukser på? Kan være veldig pen (som din tydeligvis). Mulig å se på uten å bli tatt så lett på fersken (i motsetning til pupper). "Hentydning" til en viss stilling som er populær... Men spørsmålet går vel til dere damer også? Hva gjør mannerumper så interessant? Jeg har mange ganger fått komplimenter og dask av damer på rumpa. Kom igjen... Hva er det? :-)
Okapi Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 En rund rumpe signaliserer, eh, tilgjengelighet. Det er instinktivt, ikke rasjonelt.
Gjest Gunfreak Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Daten min synes jeg har en slik fantastisk rumpe. Han er mye mer opptatt av den enn av puppene mine (som har relativt grei størrelse tatt i betraktning at jeg er ganske liten..), og vil stadig ha et bilde av den.. Hihi... Så: Dere som tenner på rumpe: Hvorfor? Anonymous poster hash: 064e5...911 Vel en teori er at pupper bare er psudo romper, menn vil egentlig se romper, men siden de er dekket til mesteparen av tiden, kan da pupper vises frem og hinte til romper. Så pupper er bryst romper, som en trøste premiie for at vi ikke få se de ekte rompene. 1
kristian82 Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Daten min synes jeg har en slik fantastisk rumpe. Han er mye mer opptatt av den enn av puppene mine (som har relativt grei størrelse tatt i betraktning at jeg er ganske liten..), og vil stadig ha et bilde av den.. Hihi... Så: Dere som tenner på rumpe: Hvorfor? Anonymous poster hash: 064e5...911 Vanskelig å forklare En flott jenterumpe er bare
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Vanskelig å forklare En flott jenterumpe er bare Anonymous poster hash: 064e5...911 Haha, jeg skjønner.. Jeg er bare så nysgjerrig på hva han skal med et bilde av rumpa mi. :o Anonymous poster hash: 064e5...911
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Hva tenker dere om et slikt bilde, feks.? (det er ikke min rumpe på bildet, men den er farlig lik..)Anonymous poster hash: 064e5...911 2
ohyeahitsme Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Jeg er en rumpegutt Altså, ikke homoseksuelt ment, haha. Jeg kan tenne skikkelig på hotte jenterumper!! Og foretrekker mye heller en fin rumpe fremfor store pupper. Kan vel egentlig ikke forklare HVORFOR, det bare er sånn 3
MrSmith Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Fordi dere vrikker på den, lokker og frister oss med den. (Det funker, pga nedarvet instinkt, sannsynligvis. Eller ganske enkelt pga tidligere positive erfaringer knyttet til samme adferd)
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Fordi dere vrikker på den, lokker og frister oss med den. (Det funker, pga nedarvet instinkt, sannsynligvis. Eller ganske enkelt pga tidligere positive erfaringer knyttet til samme adferd) Mener du at vi gjør det bevisst? Jeg har i hvertfall ikke gjort det, etter som jeg ikke er spesielt opptatt av rumper selv, men han har allikevel lagt merke til den. Jeg ble lettere sjokkert da han kunne meddele at han synes rumpa mi var så fantastisk. Anonymous poster hash: 064e5...911
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Vil legge til at jeg er mer opptatt av fine rumper en bryster. Personlig liker jeg litt mindre bryster og en fin rumpe. Store bryster er ikke så interessante egentlig. Anonymous poster hash: 27de8...519
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Hva tenker dere om et slikt bilde, feks.? (det er ikke min rumpe på bildet, men den er farlig lik..)Anonymous poster hash: 064e5...911 Feil vinkel!
MrSmith Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Mener du at vi gjør det bevisst? Jeg har i hvertfall ikke gjort det, etter som jeg ikke er spesielt opptatt av rumper selv, men han har allikevel lagt merke til den. Jeg ble lettere sjokkert da han kunne meddele at han synes rumpa mi var så fantastisk. Anonymous poster hash: 064e5...911 Noen gjør det nok bevisst. De fleste jenterumpene er veldig fine faktisk. Største forskjellen ligger i hvor flinke dere er til å finne ei bukse som passer.
Tidus Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Fordi vi ser for oss hvordan det er å holde i den når vi tar dere bakfra Hehe, kanskje det bare er meg.. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Fordi vi ser for oss hvordan det er å holde i den når vi tar dere bakfra Hehe, kanskje det bare er meg.. Hehe, kanskje det gjelder for han også? Kanskje det er derfor han alltid trekker meg inntil seg og tar et "godt tak" på rumpa mi når vi møtes og klemmer, han "tester" det ut?! 3:)Anonymous poster hash: 064e5...911
Gjest Elseby13 Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 Med tanke på hva som kommer ut av den, er det ganske utrolig at noen syns rumpe er fint..!
kubrak Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 (endret) Daten min synes jeg har en slik fantastisk rumpe. Han er mye mer opptatt av den enn av puppene mine (som har relativt grei størrelse tatt i betraktning at jeg er ganske liten..), og vil stadig ha et bilde av den.. Hihi... Så: Dere som tenner på rumpe: Hvorfor? Anonymous poster hash: 064e5...911 blir det samme som å spørre hvorfor man tenner på pupper.. Siden du må spørre, er det ingenting du synes er hot? Og ligger det en rasjonell grunn bak det eller tenner du bare på det? Endret 8. august 2013 av kubrak
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #18 Skrevet 8. august 2013 Skjønner ikke det med ræv jeg heller, bare dritt som kommer ut der uansett.Anonymous poster hash: 30bc8...4cd 1
Pearl2.0 Skrevet 8. august 2013 #19 Skrevet 8. august 2013 She got a ass that'll swallow up a g-string and up top, uh, two bee stings
kubrak Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 Mener du at vi gjør det bevisst? Jeg har i hvertfall ikke gjort det, etter som jeg ikke er spesielt opptatt av rumper selv, men han har allikevel lagt merke til den. Jeg ble lettere sjokkert da han kunne meddele at han synes rumpa mi var så fantastisk. Anonymous poster hash: 064e5...911 gjør det bevisst? det er da begrenset hvor mye man kan styre sin egen seksuelle legning, dvs det er noe vi er, ikke noe vi gjør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå