Gå til innhold

Suntvett.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Outing er som sagt ikke ukjent i dette hjem, eller som han skriver selv: "Jeg fant det nødvendig å oppdatere gårsdagens bloggpost med fullt navn, da vedkommende idag har fortsatt sin antivaksine-aktivitet" - så da er det vel kanskje greit?!

http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/#post



Anonymous poster hash: d2dcd...ba4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H e r r e g u d for en gromkar. Skal aldri gå inn i en diskusjon med denne karen med fullt navn, skjønner jeg.

Anonymous poster hash: 05678...ee6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være helt enig med LK om at denne Keysan fyren er dust i hodet. Jeg er utdannet mikrobiolog (spesialisert meg på bakteriesmitte) så jeg ruller litt med øynene hver gang noen kommer med en rant om hvor fæle vaksiner er. Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor han orker å gå så hardt inn i diskusjonen. Noen mennesker er bare ikke verdt å krangle med. Og jeg skjønner heller ikke grunnlaget for å oppgi folka fulle navn bare fordi han synes meningene deres er feil. Hver gang noe sånt skjer, så ser jeg han (evt kona hans) stå på en liten bakketopp, omgitt av fansen i form av sinte hunder, mens de peker på den personen de outer og skriker "ta dem!"

Anonymous poster hash: cada0...0e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er denne Klaus? Er han en anerkjent lege med solid utdannelse, eller en "mann i gata" som har sine meninger om vaksiner? Hvis det siste, hvorfor bruker LK så himla lang tid på å legge ut fullt navn og bilde? Hva er det han ønsker å oppnå?

Anonymous poster hash: f602a...a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være helt enig med LK om at denne Keysan fyren er dust i hodet. Jeg er utdannet mikrobiolog (spesialisert meg på bakteriesmitte) så jeg ruller litt med øynene hver gang noen kommer med en rant om hvor fæle vaksiner er. Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor han orker å gå så hardt inn i diskusjonen. Noen mennesker er bare ikke verdt å krangle med. Og jeg skjønner heller ikke grunnlaget for å oppgi folka fulle navn bare fordi han synes meningene deres er feil. Hver gang noe sånt skjer, så ser jeg han (evt kona hans) stå på en liten bakketopp, omgitt av fansen i form av sinte hunder, mens de peker på den personen de outer og skriker "ta dem!"

Anonymous poster hash: cada0...0e8

Leste nettopp første del av bloggposten nå. Å, angst, for en tosk, at han ikke bare kan la det ligge. Skjønner ikke hvorfor FF er gift med en sånn selvhøytidelig fyr. Tror det er han som står bak outinga og de mest rabiate utspillene i det forholdet.

Anonymous poster hash: 15639...60f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp første del av bloggposten nå. Å, angst, for en tosk, at han ikke bare kan la det ligge. Skjønner ikke hvorfor FF er gift med en sånn selvhøytidelig fyr. Tror det er han som står bak outinga og de mest rabiate utspillene i det forholdet.

Anonymous poster hash: 15639...60f

Nei, det skjønner ikke jeg heller at han ikke kan. Kan jo hende han liker den lille maktfølelsen av å kunne styre fansen i strupen på en eller annen person han synes er idiot. Men hvem vet, noen liker jo bare å krangle.

Anonymous poster hash: cada0...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være helt enig med LK om at denne Keysan fyren er dust i hodet. Jeg er utdannet mikrobiolog (spesialisert meg på bakteriesmitte) så jeg ruller litt med øynene hver gang noen kommer med en rant om hvor fæle vaksiner er. Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor han orker å gå så hardt inn i diskusjonen. Noen mennesker er bare ikke verdt å krangle med. Og jeg skjønner heller ikke grunnlaget for å oppgi folka fulle navn bare fordi han synes meningene deres er feil. Hver gang noe sånt skjer, så ser jeg han (evt kona hans) stå på en liten bakketopp, omgitt av fansen i form av sinte hunder, mens de peker på den personen de outer og skriker "ta dem!"

Anonymous poster hash: cada0...0e8

Må si meg enig. Er enig med LK når det kommer til temaet, men skjønner ikke hvorfor det var nødvendig å poste navn. Kunne skjønt det om fyren var lege eller på en eller annen måte hadde stor påvirkningskraft på mennesker, men dette er vel bare en vanlig fyr? Føler at LK prøver å bli den nye tjomlid eller noe.

Anonymous poster hash: 9d0c6...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre forklaringen til LK på hvorfor han outer dette mennesket. Hva er det han ønsker å oppnå? Vil han at andre skal sende fyr'n hatmeldinger, kaste tomater på han... assa hva er det han ønsker å oppnå?? LK er så jævlig hoven og usmakelig, jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at han i det hele tatt har en kone, venner, kollegaer og skolekamerater som ikke lar seg provosere av denne bssiviseren.



Anonymous poster hash: 7339e...1a3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...