Gå til innhold

Suntvett.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan man se på en person at de mangler jern?



Anonymous poster hash: 9231e...2a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke ringer under øynene, tørr hud, pistrete hår, slapp og trøtt, gufsen hud.



Anonymous poster hash: eed92...310
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er fascinert. Har han bare kopiert rett fra læreboka? Både språk og innhold minner meg nemlig om en lærebok jeg har lest om akkurat det samme.

Anonymous poster hash: f5ded...9b5

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generell folkeopplysning til oss dumme, vet du. Vi som ikke har skjønt at lavkarbo er det eneste rette.

*HFLC-kosthold á la Fotballfrue. Tviler på at en moderat lavkarbokost med enkle retter er særlig bra i hans øyne heller. Verken fancy eller, uhm, næringsrikt nok. Sunt vett er visst ikke ekvivalent med Suntvett.no *plystre* :)

Anonymous poster hash: 0efef...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generell folkeopplysning til oss dumme, vet du. Vi som ikke har skjønt at lavkarbo er det eneste rette.

Herlig at han spiser karbo hver gang kona er ute av huset da ;-) (kilde: sitat, 4 stjerners middag)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på ungen deres.

Og nei, det er ikke fordi de spiser lavkarbo.



Anonymous poster hash: 0efef...0dc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fittesnerk

Men hva er greia med seksualundervisningen? Har han endelig funnet ut hvordan pikken virker å ønsker å videreformidle bragden?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder dere å skrive i overskriften på slike tråder at det handler om fotballfrue/fotballen? Litt kjipt å oppleve akutt hjernecelledød når man klikker seg inn på en tråd man trodde kunne være interessant.

Men når jeg først er innom, jeg har ikke engang opplyst om karakterer i jobbsøknader. Å liste dem opp i en blogg? Noe spesielt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse fagene som han ramser opp er vel reine puggefag? Rett eller galt? Det betyr jo ikke at du nødvendigvis er så god i det du faktisk studerer, men at du er greit god til å huske ting.

Jeg fikk også A på de eksamenene som var basert på pugging. Det var mer krevende å få liknende resultater i fag som krevde selvstendighet og refleksjon.

Blir spennende å følge karakterene til LK!

Anonymous poster hash: f602a...a66

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Sunt vett ... ja. Er vel ikke akkurat det jeg forbinder med Herr Eriksen. Forøvrig, hvordan var det nå igjen med denne utdannelsen han bestreber? Ernæringsfysiolog? Mener å huske at man må studere ved enten UiO eller UiB for å med rette kunne titulere seg som ernæringsfysiolog hhv. klinisk ernæringsfysiolog.

Forøvrig lurer jeg på hvordan det kommer til å gå med herremannen hvis han skal ha essay-eksamener hvor man må utvise evne til refleksjon osv. og ikke bare fremvise ren puggeferdighet. Jeg har selv studert medisin, og ja - det innlegget han har på bloggen sin er rent pugge-materiale. Utover det ser jeg ikke helt hva han mener med "folkeopplysning" når tekstene hans ikke akkurat bærer vitne om allment språkbruk. Tekster som forøvrig ligner mistenkelig på de tekstene man finner i anatomiske læreverk.

Kan ikke den mannen bare sette seg ned, holde stilt og for en gangs skyld utvise et snev av ydmykhet?!? Som kristen burde han jo vite at ydmykhet er en av de største dyder. For ikke å snakke om det å vende det andre kinnet til osv. (Matt. 5,39-42 for de spesielt interesserte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Iflg. NKI kan en få bachelor ernæringsfysiolog med dems studier. (Men det er vel litt forskjell på den og klinisk ernæringsfysiolog). LK vil vel bli ernæringsfysiolog.

http://m.bjorknes.no/hoyskole/index.php?&action=items&host=portal.bjorknes-hoyskole.no&mid=7173&iid=130399383&caturi=1

Anonymous poster hash: ebec4...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig merkelig å begynne en helse-blogg med helt grunnleggende seksualundervisning.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...