AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 (endret) Skal han her lekse meg opp i hva som er sunt? Han ser ut som han kunne trengt seg noe jerntilskudd selv. Anonymous poster hash: 4a6f6...406 Fjernet bilde uten kopirett. Bond, adm Endret 16. august 2013 av Bond 7
Tjukk Norris Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Kan se ut som Lars-Kristian mangler noe i kosten ja.. 5
rumperister Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Det er vel som religion og politikk er for noen. Deres mening er den korrekte mening, punktum. Personlig liker jeg å høre andres meninger, men å konkludere selv. Vi er nå 7 milliarder mennesker her på jorden. Ingen har rett! Sunt for meg inkluderer en grov skive med sunt pålegg, masse vann, grønt og frukt. Men sunt inkluderer også det å ikke se på mat som fy-fy. Å spise en hel sjokolade er kanskje ikke sunt for kroppen, men jeg velger å tro at det er litt sunt likevel, sånn i ny og ne. Ikke sunt slik at man spiser Snickers på trening, men sunt som at man koser seg og kan spise uten å tenke over hver eneste kalori og ha mat på hjernen. Men selvfølgelig, jeg har ikke rett jeg heller! ;-) 9
Gjest Ploff Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Sunt for meg innebærer for eksempel å ikke uttale seg om kropp og vekt hos gravide kvinner når den jeg elsker er gravid med mitt barn. 13
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Han må sikkert finne en jobb han og, går ikke fruens blogg godt nok? Synker inntektene?? Anonymous poster hash: eed92...310 4
Gjest Ploff Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Han må sikkert finne en jobb han og, går ikke fruens blogg godt nok? Synker inntektene?? Anonymous poster hash: eed92...310 Noe må han vel finne på når han er ferdig som fotballspiller, han kan vel ikke bare være fotograf for fruen når hun tar bilder til bloggen. 2
Gjest screamqueen Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Synes det er fascinerende at han kaller det han lirer av seg "Sunt vett," jeg. Han virker verken særlig sunn eller vettug på meg. 2
Gjest Ploff Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 (endret) Han bedriver grunnleggende folkeopplysning, må vite. Og hva angår formen han skriver i så tror jeg det er en konsekvens av at han bedriver omskriving/oversetting av læremateriell han leser. «I neste artikkel skal vi se nærmere på hvordan disse hormonene styrer selve menstruasjonssyklusen.» --------> tydelig ikke hans eget språk, for å si det sånn. Endret 16. august 2013 av Ploff 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Altså, er det vanlig å skryte av/dele karakterene sine på den måten der? Jeg har en del veldig dyktige venner og sånn, og de deler cv online, men ikke karakterer? Ingen liker folk som skryter på den måten. Har også sett folk som nevner at de har høy gjennomsnittskarakter, men føler at det blir noe annet. Jeg har faktisk aldri sett noen andre som så åpenlyst skryter av karakterer som han der og kona hans. Han kunne i det minste venta til han fikk et eller annet bevis å legge ut. Anonymous poster hash: 9d0c6...312 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Jeg tror bloggen er tull. Ikke mulig å ta den seriøst. Dette er et påfunn for å få mange klikk. (og som vi vet, mange klikk = penger.) Anonymous poster hash: ea0e7...ace 3
Gjest Ploff Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Nei, dette er ikke tull. Dette er LK på sitt beste. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Nei, dette er ikke tull. Dette er LK på sitt beste. Utenfor min fatteevne. Burde ikke da isåfall noen rundt han gripe inn? En blogg som foreløpig kun handler om det kvinnelig kjønnsorgan og forplantning- det er jo døds-creepy! Anonymous poster hash: ea0e7...ace 12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 også legge ut karakterer da.. hvor gammel er han igjen?! Anonymous poster hash: ea0e7...ace 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #14 Skrevet 17. august 2013 Skal man drive folkeopplysning så er vel litt av poenget å bruke litt folkelig språk? Jeg kommer bare til andre setning så skifter klikker jeg meg ut. Anonymous poster hash: 5924d...442 7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #15 Skrevet 17. august 2013 Også skryte av seg selv på den måten? Hvem er det denne Eriksen tror han er? Guds-gave til alle på nett? Blir helt matt av en slik klovn! Anonymous poster hash: 19335...b41 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #16 Skrevet 17. august 2013 2 stk fra samme hjem skal blogge?? Så givende liv. Har de ikke venner? Anonymous poster hash: eed92...310 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #17 Skrevet 17. august 2013 (endret) Hjelpemeg! Når jeg leste overskriften her trodde jeg at det var noe langt mer fornuftig enn selve innholdet. Sunt vett måtte vel innebåret å ikke true folk over nett. Ikke påtvinge andre sine ekstreme livsstiler og bli sur når de ikke klarer å omvende hele landet. Forresten: Hva har kjønnsorganer og forplantningsteori med vett å gjøre? Og hvorfor har han tydeligvis skrevet rett av lærebøkene? For dum til å gjøre det til sitt eget...? Anonymous poster hash: 5482a...ca5 Endret 17. august 2013 av Bond 11
Mija Skrevet 17. august 2013 #18 Skrevet 17. august 2013 (endret) Jeg trodde man fikk toppkarakter hvis man er i stand til å vurdere en sak fra flere sider, og stille noen kritiske spørsmål til det man får presentert. Jeg har vanskelig for å tro på folk som presenterer noe som FASITEN (i dette tilfellet, lavkarbo), da virkeligheten er litt mer sammensatt enn som så. Når noen er så overbevist om at en ting er det eneste riktige, ender jeg bare opp med å bli kritisk. Den som kan peke på negative sider ved egen sak virker automatisk mer troverdig, kun da kan jeg kanskje overbevises. Argumentet "seriøs forskning viser at" er heller ikke nok i seg selv, da man helt sikkert også kan finne forskning som viser noe annet. Endret 17. august 2013 av Bond 8
Gjest Bond Skrevet 17. august 2013 #19 Skrevet 17. august 2013 Tråden ryddet for personhets, spekulasjoner og innlegg som kun kopierer eksternt innhold. Husk at gjentatte regelbrudd kommer til å ha konsekvenser for vedkommende. Bond, adm
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #20 Skrevet 17. august 2013 (endret) Lk har en egenbeskrivelse i bloggen sin som er temmelig lattervekkende, blant annet har han inkludert karakterene sine fra førsteåret: http://suntvett.no/om-meg/ Jeg kommer i denne bloggen til å poste artikler relatert til pensum, og vil bruke det for å repetere pensum, i tillegg til å drive generell folkeopplysning. På sikt vil jeg begynne med artikler hvor mine egne meninger kommer bedre frem. Jeg kommer også til å oppdatere med eksamenskarakterer o.l på denne siden. Jeg lurer på om han mener han får faglig tyngde av noen A-er han får i førsteåret? Endret 17. august 2013 av Ploff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå