happiest Skrevet 6. august 2013 #21 Skrevet 6. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: kvinne Alder: 19 Vegetarianer?: nei Allergier/intoleranser:? noen typer frukt, men ikke så gale at jeg ikke kan spise det FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: vann med lime Favoritt frokost: skive/knekkebrød med eggerøre eller ost med tomat på + yoghurt til Favoritt middag: alt fra norsk retter (kjøttkaker, fårikål osv) til mer eksotiske retter. Har ingen favorittrett, det er dagdformen som bestemmer! Favoritt dessert: riskrem med jordbærsaus Favoritt frukt/bær: appelsin/moreller/plomme Favoritt grønnsak: asparkes/brekkbønner/tomat Favoritt matkultur: liker godt indisk og italiensk (retter man får i italia på bygden, ikke de vanlige pizza/pasta) Favoritt måltid på dagen: frokost (kun hvis jeg har god tid til det da...) ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: salt Te eller kaffe: te Boller eller kake: kake Vin eller øl: vin Kjøtt eller fisk: kjøtt Poteter eller ris: potet Diverse: Er det noe du spiser hver dag? knekkebrød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? noen perioder er det viktig, andre perioder ikke.... Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: tomat stor fan Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? liker det meste jeg... Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? noen typer sjømat Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? halvparten av slike store sjokoladeplater Hva mener du selv, er du flink å lage mat? noen retter (supper), andre er je ekstremt dårlig på! edit: glemte å bare svare en ting... Endret 6. august 2013 av happiest
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. august 2013 #22 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: KVINNE Alder: 26 Vegetarianer?:NEI Allergier/intoleranser:? INGEN SOM JEG VET OM, MEN ER NOEN TING JEG MÅ HOLDE MEG UNNA PGA TARMSYKDOM FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: VANN Favoritt frokost: NYSTEKTE, VARME RUNDSTYKKER MED GODT PÅLEGG Favoritt middag: HJEMMELAGDE KJØTTKAKER MED KÅLSTUING LAGD FRA BUNNEN AV Favoritt dessert: DRONNING MAUDS FROMASJ Favoritt frukt/bær: PLOMMER Favoritt grønnsak: BROKKOLI Favoritt matkultur: ITALIENSK Favoritt måltid på dagen: MIDDAG ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: SØTT Te eller kaffe: TE Boller eller kake: KAKE Vin eller øl: INGEN AVDELENE Kjøtt eller fisk: FISK (MEN SPISER MER KJØTT ENN FISK) Poteter eller ris:RIS Diverse: Er det noe du spiser hver dag? NEI.. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? JEG BITER MEG IKKE MERKE I DET FOR Å SI DET SÅNN, SÅ SMAKEN ER VIKTIGST FOR MEG. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?:MIDDAGSMAT. Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? ØL, KAFFE Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? FÅRIKÅL Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? JEG VET IKKE, FÅR VONDT I MAGEN AV SJOKOLADE. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? JA, MEN ER KJEMPELAT, SÅ BLIR SOM REGEL RASKE MIDDAGER
Anje Skrevet 6. august 2013 #23 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 29 år Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Masse rart. Animalsk fett, Rå epler (snodig men sant), sukker i normale mengder, kli, ++ FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Eplemost (slik av ferskpressede epler, altså, ikke brusen) Favoritt frokost: Croissant med krem i Favoritt middag: Pasta Favoritt dessert: Fransk "karamelpudding" Favoritt frukt/bær: Bringebær Favoritt grønnsak: Mais Favoritt matkultur: Italiensk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Uff.. begge! Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Nei. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig, men smaken skal være bra. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Brød! Kan bare spise type 1 skive av og til, så er litt utsulta.. Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Kjøtt- og fiskekaker. "Vanlig" saus (type brun- eller hvitsaus). Pizza som ikke er hjemmelaget og italiensk (slik med heuger av fyll.. isj!) Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Escargot (snegler) Jeg elsker det! Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? 100 gram på en god dag, vanligvis mindre. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #24 Skrevet 6. august 2013 Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? FÅRIKÅL Tja, det er vel en grunn til at det er norges nasjonalrett og kan luktes i de fleste gater på fårikåldagen. Anonymous poster hash: 3adb2...6a2 2
Gjest C4r1n3 Skrevet 6. august 2013 #25 Skrevet 6. august 2013 Tja, det er vel en grunn til at det er norges nasjonalrett og kan luktes i de fleste gater på fårikåldagen. Anonymous poster hash: 3adb2...6a2 Mange liker det, mange liker det ikke.
Teppet Skrevet 6. august 2013 #26 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: kvinne Alder: 22 Vegetarianer?: nei Allergier/intoleranser: nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: vann Favoritt frokost: egg og bacon Favoritt middag: Biff Favoritt dessert: sjokolademousse Favoritt frukt/bær: jordbær Favoritt grønnsak: agurk Favoritt matkultur: Mexicansk Favoritt måltid på dagen: middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: søtt Te eller kaffe: kaffe (syns te smaker varmt vann ) Boller eller kake: kake Vin eller øl: vin Kjøtt eller fisk: kjøtt Poteter eller ris: potet Diverse: Er det noe du spiser hver dag? knekkebrød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? ikke så viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: ost Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? haha, mye, men må si reker. Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? hm, ikke som jeg kommer på nå. Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Myeee Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja, aldri fått noen klager.
Thorn Skrevet 6. august 2013 #27 Skrevet 6. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 26 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Reagerer på endel frukter, ris og grøt. FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: vann Favoritt frokost: nystekte rundstykker med fårepølse eller leverpostei Favoritt middag: hmm... tror jeg går for hjemmelaget fiskegrateng! Favoritt dessert: panna cotta Favoritt frukt/bær: veldig glad i kiwi, men tåler det ikke Favoritt grønnsak: kålrot Favoritt matkultur: har ingen som peker seg ut Favoritt måltid på dagen: går for frokost ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: søtt Te eller kaffe: te Boller eller kake: kake Vin eller øl: liker ingen av delene Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Epler og brød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Smaken er viktigst. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Helt klart sjokolade! Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Tomat og sushi Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Ååå, vet det er noe, men det står helt stille! Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Kan ikke huske at jeg noensinne har blitt kvalm, men har vel egentlig aldri spist mer enn 100 gram av gangen. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Helt ok flink. Endret 6. august 2013 av Thorn
Flekk Skrevet 6. august 2013 #28 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Jente Alder: 18 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Tror ikke det, men er ofte kvalm. FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Tine sjokomelk Favoritt frokost: Varme rundstykker med egg og majones Favoritt middag: Bakt potet med bacon, rømme, mais, grillkrydder Favoritt dessert: Varm brownies Favoritt frukt/bær: Avokado (lærte nettopp at det var en frukt, eller faktisk bær) Favoritt grønnsak: Rabarba (lærte også at det er en grønnsak..) Favoritt matkultur: Mexicansk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Pistasjnøtter Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Lite Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sitron! (uten å få syreskader på tenna) Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? BBQ saus som dipp for McNuggets/kylling o.s.v. Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Sylteagurken på cheeseburgeren. Sennep på pølser. Ketchup (fant ut at mange ikke liker det på noe som helst) Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Max 6 ruter melkesjokolade om gangen. Heldige meg, ellers hadde jeg spist det til jeg sprakk. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Det er vel bare å følge en oppskrift. Jeg er flink til å svi sjokolade og sukker (når jeg lager brendte mandler, karameller). Lagde ''boller'' som ble så harde at jeg trodde tenna skulle knekke. Vil si jeg er helt OK. Hadde kanskje svart annerledes om jeg var kjempe snopesyk nå.
Daraya Skrevet 6. august 2013 #29 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 39 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Varm kakao med vispet krem Favoritt frokost: Ristet toast med Nutella Favoritt middag: Gnocchi med Gorgonzolasaus Favoritt dessert: Apple Crumble med vaniljesaus Favoritt frukt/bær: Jordbær Favoritt grønnsak: Grønn asparges Favoritt matkultur: Italiensk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Liker hverken te eller kaffe Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Liker hverken vin eller øl Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig men ikke avgjørende Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sjokolade Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Kaffe og Pizza Grandiosa Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Gorgonzola Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Har ikke oppdaget en grense i hvert fall Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja
FruLuna Skrevet 6. august 2013 #30 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 30-ish Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser?: Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Champagne Favoritt frokost: Omelett med bacon og ost + gresk yoghurt med masse bær, nøtter og honning Favoritt middag: Vanskelig å velge... Sushi? Pinnekjøtt! Mammas hjemmelagde lasagne og pizza! Favoritt dessert: Sjokolademousse? Favoritt frukt/bær: Klementin/norske jordbær Favoritt grønnsak: Asparges Favoritt matkultur: Italiensk og japansk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: salt Te eller kaffe: kaffe Boller eller kake: kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Yoghurt (nesten hver dag). Spiser vel hvitløk hver dag også. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Begge deler er viktig. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Spekemat Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Hveteøl, fiskeboller fra boks. Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Snegler faller kanskje ikke i smak hos de fleste? Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Kanskje 50 gram. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja, jeg synes det
miss sunshine Skrevet 6. august 2013 #31 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: kvinne Alder: 24 Vegetarianer?: nei Allergier/intoleranser:? brokoli, banan FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: coca cola Favoritt frokost: ferske rundstykker Favoritt middag: lasagne Favoritt dessert: is Favoritt frukt/bær: mango Favoritt grønnsak: blomkål Favoritt matkultur: Jamaican Favoritt måltid på dagen: middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: salt Te eller kaffe: te Boller eller kake: kake Vin eller øl: ingen Kjøtt eller fisk:kjøtt Poteter eller ris: potet Diverse: Er det noe du spiser hver dag? frukt eller bær, varierer etter sesong. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? ikke veldig viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Jamaican patties Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? kesam Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? brødfrukt Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? ikke mye Hva mener du selv, er du flink å lage mat? ja kjempe flink jeg er kokk jeg bør kunne lage mat
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #32 Skrevet 7. august 2013 BASIS: Kjønn: Jente Alder: 22 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Laktose. FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Vann Favoritt frokost: Egg og bacon Favoritt middag: Sushi Favoritt dessert: Fruktsalat Favoritt frukt/bær: Jordbær Favoritt grønnsak: Nepe Favoritt matkultur: Asiatisk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Ikke èn mattype, nei. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Likestilt. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Fisk. Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Pommes frites. Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Elsker sushi, fisk og skalldyr. Sjømat generelt. Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Tre ruter. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Jeg er midt på treet, ingen kokk, ingen amatør. Anonymous poster hash: c0ea8...416
Kladd Skrevet 7. august 2013 #33 Skrevet 7. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 25 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser: Oliven FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Vann Favoritt frokost: Egg, bacon og tomatbønner med frisk frukt og en croissant til "dessert" (Noe jeg kun spiser på hotell ) Favoritt middag: Åh, kan ikke velge! Men kanskje biff med stek sopp og bearnaisesaus? Favoritt dessert: Panna cotta Favoritt frukt/bær: Jordbær Favoritt grønnsak: Gulrot Favoritt matkultur: Indisk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Øl Kjøtt eller fisk: Kjøt Poteter eller ris: Potet Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Knekkebrød. Og drikker kaffe hver dag. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Svært viktig. Men heldigvis kan man enkelt lage både sunn og god mat! Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Ostepop! Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Potetsalat Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Ostepop! Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? 50 gram Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Tja. Er flink på hverdagsmat, kan ikke å lage "fancy" mat. (Hadde neppe imponert Gordon Ramsay!)
Fanderay Skrevet 7. august 2013 #34 Skrevet 7. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 35 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Laktose FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Vann Favoritt frokost: Hotell-frokost. Evt toast, bløtkokt egg, nylagd kaffe og et glass kald melk. Favoritt middag: Oooooo, tomatbasert bacalao - tror jeg Favoritt dessert: Hjemmelaget tiramisu Favoritt frukt/bær: Bringebær Favoritt grønnsak: Grønn asparges Favoritt matkultur: Italiensk/ middelhavet generelt Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Hm, jeg tror faktisk det blir fisk Poteter eller ris: Ingen av delene Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brød av ett eller annet slag. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Middels Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Tiramisu Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? AVOKADO!!! Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Ikke noe jeg kommer på. Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Aner ikke, sikkert max 100 gram hvis det er snakk om EN type sjokolade (f.eks melkesjokolade). Noe mer hvis det er blandet/smågodt Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ganske flink, er kjempegod på å bake.
up! Skrevet 7. august 2013 #35 Skrevet 7. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 32 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Cøliaki og laktose FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Vann Favoritt frokost: Hjemmelaget granola Favoritt middag: En lakserett jeg pleier å lage Favoritt dessert: Friske, søte, solmodne jordbær Favoritt frukt/bær: Mango Favoritt grønnsak: Avokado Favoritt matkultur: ? Favoritt måltid på dagen: Frokost ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kommer an på humøret Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kommer an på humøret Poteter eller ris: Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Hjemmelaget granola Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Har ikke et sånt forhold til mat, har ikke lyst på noe ubegrenser Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Rakfisk og fritert mat Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Ikke noe jeg kan komme på Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? En rute Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja
Thought-Fox Skrevet 7. august 2013 #36 Skrevet 7. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: Første halvedel av tjueårene Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Cappuccino Favoritt frokost: Havregrøt Favoritt middag: Fersk suppe med kromme Favoritt dessert: Karamellpudding Favoritt frukt/bær: Moreller Favoritt grønnsak: Brokkoli Favoritt matkultur: Norsk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Øl Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Nei Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Ikke veldig viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Spekeskinke Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Ketchup Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Vet ikke helt, kanskje brennesle Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Har ingen aning Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Tror jeg er gjennomsnittlig
Mormont Skrevet 7. august 2013 #37 Skrevet 7. august 2013 Kjønn: Kvinne Alder: 21 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser: Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Ananasjuice Favoritt frokost: Rundstykke med diverse pålegg Favoritt middag: Lammestek med fløtegratinerte poteter Favoritt dessert: Sjokolademousse Favoritt frukt/bær: Ananas Favoritt grønnsak: Spinat Favoritt matkultur: Italiensk Favoritt måltid på dagen: Sen middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Øl Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Knekkebrød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig, men ikke dominerende Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Potetgull Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Taco (den "norske" varianten) Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Tomatpuré rett fra boksen Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Spørs typen, men rundt 150 gram kanskje Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Helt grei
Gjest Badabing Skrevet 7. august 2013 #38 Skrevet 7. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 32 Vegetarianer?: Ja Allergier/intoleranser: Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Olden Eple Favoritt frokost: havregryn med mandelmelk Favoritt middag: grillede, marinerte grønnsaker, halloumi m.m om sommeren og pad thai om vinteren Favoritt dessert: fruktsalat Favoritt frukt/bær: mango Favoritt grønnsak: spisspaprika Favoritt matkultur: asiatisk Favoritt måltid på dagen: middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: søtt Te eller kaffe: kaffe Boller eller kake: boller Vin eller øl: vin Kjøtt eller fisk: nei Poteter eller ris: bakte poteter/potetbåter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Havregryn Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Begge deler like viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sjokolade Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Jeg liker alt Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Aubergine Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Blir ikke kvalm Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja, jeg synes det. Endret 7. august 2013 av Badabing 2
Honeydew Skrevet 8. august 2013 #39 Skrevet 8. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: Jente Alder: 22 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Egg FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Sjokomelk fra Tine Favoritt frokost: Spiser vanligvis ikke frokost, men varme rundstykker med røkelaks er veldig godt Favoritt middag: Pizza Favoritt dessert: Brownies Favoritt frukt/bær: Eeeelsker frukt og bær. Men norske plommer vinner Favoritt grønnsak: Løk Favoritt matkultur: Italiensk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Bær Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Veldig viktig, har mange matvarer jeg elsker men nesten aldri/aldri spiser pga næringsinnholdet, men jeg synes også at den sunne maten jeg spiser er god:) Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Smågodt Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Tacokrydret mat som ikke egentlig skal være meksikansk (tacopizza, tacolasagne, tacospaghetti) Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Kjøttdeig og pasta uten noen form for saus, bare smør og salt Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Ganske ubegrenset, dessverre Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Helt ok, men er god med gjærbakst Som jeg dessverre aldri unner meg, så det talentet har jeg ikke særlig bruk for, haha Endret 8. august 2013 av Honeydew
@Maja Skrevet 9. august 2013 #40 Skrevet 9. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 30 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Vatn Favoritt frokost: Lavkarbopannekake med rømme og blåbær Favoritt middag: Pizza Favoritt dessert: Rømmepudding med varme jordbær (Før lavkarbo: Sjokoladepudding) Favoritt frukt/bær: Jordbær Favoritt grønnsak: Avokado Favoritt matkultur: Usikker, digger middelhavsmat då Favoritt måltid på dagen: (Sein) middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Kaffi Boller eller kake: Bolle Vin eller øl: Øl Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Ingen av delene (men egentlig ris) Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Egg (nesten kvar dag) Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sjokolade Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Sursøte sauser og sojasaus Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Veit ikkje Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Spiser sjelden sjokko lenger, før: 1-2 store sjokoladeplater vertfall :D Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Middels flink
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå