kaktusfruen Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: Alder: Vegetarianer?: Allergier/intoleranser:? FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Favoritt frokost: Favoritt middag: Favoritt dessert: Favoritt frukt/bær: Favoritt grønnsak: Favoritt matkultur: Favoritt måltid på dagen: ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Te eller kaffe: Boller eller kake: Vin eller øl: Kjøtt eller fisk: Poteter eller ris: Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Jeg kan begynne BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 25 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser?: Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Olden eple Favoritt frokost: Varme rundstykker med laks og eggerøre Favoritt middag: Biff med stekte potetbåter og frisk salat Favoritt dessert: Cookies n`cream iskrem med friske bær Favoritt frukt/bær: Bringebær Favoritt grønnsak: Søt paprika Favoritt matkultur: Meksikansk Favoritt måltid på dagen: Frokost ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Ris DIVERSE: Er det noe du spiser hver dag? Epler! Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser?: Det er veldig vikitg, så jeg prøver å holde utskjeielsene til spesielle anledninger:) Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: candy king smågodt Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? alle typer pølser Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Elsker sylteagurk og spiser det rett fra glasset Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? ca en 200grams plate. huff. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Nei. Jeg liker min egen mat, men jeg er nok litt preget av singellivet og gidder sjelden å anstrenge meg skikkelig:-P Endret 6. august 2013 av amandaa
Gjest badeand1 Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Jente Alder: 23 Vegetarianer?: Nah Allergier/intoleranser:? Nope FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Litago Favoritt frokost: Spiser ikke frokost Favoritt middag: Pizza Favoritt dessert: Fruktsalat. Favoritt frukt/bær: Sure appelsiner. Favoritt grønnsak: Brokkoli Favoritt matkultur: what Favoritt måltid på dagen: har ingen faste måltider. ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: salt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Ingen Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Poteter. Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Nei, men drikker litago hver dag. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? ikke viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Potetgull Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Smelta ost eller ost generelt. Er det noe du liker som "alle" synes smaker dårlig? Tror ikke det Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Vet ikke, har ikke prøvd. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Bare hvis det er havfabrikata :D
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: jente Alder: 19 Vegetarianer?: nei Allergier/intoleranser:? nope FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: pepsi max Favoritt frokost: baguetter med eggsalat Favoritt middag: biff med ris og peppersaus Favoritt dessert: oreokake Favoritt frukt/bær: jordbær Favoritt grønnsak: brokkoli Favoritt matkultur: meksikansk Favoritt måltid på dagen: middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: salt Te eller kaffe: te Boller eller kake: kake Vin eller øl: vin Kjøtt eller fisk: kjøtt Poteter eller ris: ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? brødskiv Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? ikke så viktig. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: melkesjokolade med toppris Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker?: smelta ost Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for?: ikke som jeg kommer på. Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm?: om det er melkesjokolade med toppris kan jeg spise en plate, om det er all annen sjokolade blir jeg kvalm av noen få biter. Hva mener du selv, er du flink å lage mat?: nope. Anonymous poster hash: d6b92...eae
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 24 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: O.S pærebrus Favoritt frokost: Eggerøre, majones og røyklaks Favoritt middag: Spagetti med ekte pesto (fårikål og julemiddag teller jeg ikke med siden det ikke akkurat er daglig kost) Potetball.. Herregud så mye godt! Favoritt dessert: Riskrem Favoritt frukt/bær: Pære/norske blåbær Favoritt grønnsak: Nykål Favoritt matkultur: Italia (Norge nr 2) Favoritt måltid på dagen: Kveldsmat ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: NNGGH.. Søtt Te eller kaffe: NNNGH.. Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: NNGGH.. Kjøtt Poteter eller ris: Poteter! Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Ikke så veldig. Pleier å la smaksløkene ta valgene, heldigvis for meg pleier det å være sunt. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: B&J iskrem Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Ai.. Tror ikke det finnes noe. Er det noe du liker som "alle" synes smaker dårlig? Rosenkål, og sylteagurk på burger har jeg fått med meg mange ikke liker. For meg er det ingen burger uten sylteagurk. Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Hvis den blir spist uten pause så er jeg passe kvalm etter en 200gr. Er det småbiter med forskjellig sjokolade som smågodt eller twist så tar det gjerne bare 10 biter. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja Anonymous poster hash: 3adb2...6a2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 40+ Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Champagne Favoritt frokost: Nybakte knafrie rundstykker med smør, god ost og rørte bær Favoritt middag: Piggvar eller kveite, beurre blanc og asparges Favoritt dessert: Crème brûlée med tahiti-vanilje, og en god sorbet (forutsatt at jeg har laget begge selv) Favoritt frukt/bær: Mallardplommer fra Hardanger Favoritt grønnsak: Fennikel Favoritt matkultur: Fransk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Grove brødvarer Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Smaken kommer alltid først, men jeg kompromisser ikke på noen av delene. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Min matglede forutsetter maksimal variasjon Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Oreokake Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Grønnkål Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? 4 biter belgisk konfekt Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja, det er jeg. Anonymous poster hash: f3212...47b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 36 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Pepsi Max.... Favoritt frokost: Nybakt brød med Jarlsberg og masse paprika Favoritt middag: Festmat - tapas, Hverdag - hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med ertestuing og grønnsaker Favoritt dessert: Eplepai med is Favoritt frukt/bær: Kiwi Favoritt grønnsak: Kålrot Favoritt matkultur: Indisk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Boller! Eller kake... Eller.... Nja, kake? Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Frukt Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Ganske viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Brød Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Tunfisk Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Sukat! Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Kan fint greie 200 gr.... Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Jepp. Anonymous poster hash: 2234a...707
Mab75 Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder:37 Vegetarianer?: nei Allergier/intoleranser:? nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: pepsi max Favoritt frokost: egg og bacon Favoritt middag: biff stroganoff Favoritt dessert: ostekake Favoritt frukt/bær: jordbær Favoritt grønnsak: brokkoli Favoritt matkultur: indisk Favoritt måltid på dagen: middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: salt Te eller kaffe: te Boller eller kake: boller Vin eller øl: vin Kjøtt eller fisk: kjøtt Poteter eller ris: poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? knekkebrød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? smak er viktigere, men næringsinnhold teller også Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: biff? Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? tomater Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? nei? Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Har ikke testet det ut Hva mener du selv, er du flink å lage mat? ja, ganske flink til det jeg har lyst til å være flink til
Gjest Solsmil Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 21 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser: Laktoseintoleranse FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: ferskpresset appelsinjuice Favoritt frokost: toast med eggerøre Favoritt middag: risgrøt Favoritt dessert: fruktsalat Favoritt frukt/bær: bringebær og vannmelon Favoritt grønnsak: paprika Favoritt matkultur: italiensk Favoritt måltid på dagen: sen middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: søtt Te eller kaffe: te Boller eller kake: ja takk begge deler Vin eller øl: vin Kjøtt eller fisk: kjøtt Poteter eller ris: ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? jeg spiser egg nesten hver dag Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? både næringsinnholdet og smaken er viktig, men ofte prioriterer jeg næringsinnholdet framfor smaken, særlig når jeg i perioder (ganske ofte) er matlei. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: godteri:D Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? det meste av fisk. særlig tunfisk Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? sylteagurk Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? alt for mye Hva mener du selv, er du flink å lage mat? ja, jeg er veldig flink å lage mat
Cookie Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 25 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nope:) FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Sjokolademelk!:D Favoritt frokost: Vaniljeyoghurt fra yoplait tilsatt valnøtter Favoritt middag: Livretten er nok fårikål Favoritt dessert: Ostekake med bjørnebær gele Favoritt frukt/bær: Ananas Favoritt grønnsak: Gulrot Favoritt matkultur: Meksikansk Favoritt måltid på dagen: Lunsj ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt, som meg^^, Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Yoghurt og frukt og grønt. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig, men ikke hysterisk:P Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: SJOKOLADE! Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Cottage cheese! Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Tja, ei venninne syntes jeg var rar fordi jeg likte skinke på vafflene mine:P Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Bortimot uhemmet:P Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Gud nei!
Gjest Wallet Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: --- Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Pepsi Max Favoritt frokost: Amerikanske pannekaker Favoritt middag: Hamburger med pommes frites Favoritt dessert: Sjokoladekake med romkrem. Favoritt frukt/bær: Vannmelon Favoritt grønnsak: Gulrot Favoritt matkultur: Usikker Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Middels viktig. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sjokolade Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Smør på skiva Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Usikker Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? 100 eller 200 g. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Tja, ja? Jeg kan ivertfall lage det meste.
Hugtatt Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Jente Alder: 22 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? laktoseintoleranse FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Red Bull Favoritt frokost: Spiser helst ikke frokost, men brødskiver om jeg må. Favoritt middag: Pinnekjøtt eller gammelsei (rødsei, gammelsalta sei osv. Kjært barn mange navn) Favoritt dessert: Karamellpudding! Favoritt frukt/bær: Druer Favoritt grønnsak: Paprikaog tomat Favoritt matkultur: norsk? Favoritt måltid på dagen: Lunsj ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Øl Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brødskiver Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Ikke viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Brødskiver Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Pølser Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Gammelsaltasei Kaviar Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Mye Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Finnes ikke flink
venus_ Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 27 Vegetarianer?: Nei, men prøver å ha et lavt forbruk av kjøtt. Allergier/intoleranser:? Eple og kiwi FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Tine Iskaffe caffe latte Favoritt frokost: Egg og bacon Favoritt middag: Sushi, helst tempura maki. Favoritt dessert: Hmm.. hva som helst med sjokolade Favoritt frukt/bær: Blåbær Favoritt grønnsak: Jordskokk Favoritt matkultur: Italiensk, fransk og indisk (klarer ikke velge en) Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt (eller gjerne søtt og salt sammen) Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Hveteøl Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter (men helst ikke kokte) Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Stort sett yoghurt, men ikke hver dag Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Kommer an på om det er hverdag eller helg. Men smak kommer litt for ofte foran næringsinnhold. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sjokolade og chilinøtter Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Rosiner i bakverk Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Kraftige oster, sylteagurk og oliven Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Hmm.. en stor plate stratos tror jeg skal gå bra uten å bli for kvalm Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Over gjennomsnittet, men ikke kjempeflink. Endret 6. august 2013 av venus_ 1
Gjest Murica Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 32 Vegetarianer?: Selvsagt ikke =p Allergier/intoleranser: Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Bananmilkshake Favoritt frokost: knekkebrød med salami Favoritt middag: Elgkarbonader Favoritt dessert: Jordbær Favoritt frukt/bær: Ananas Favoritt grønnsak: Sukkererter Favoritt matkultur: Norsk =p Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te om det er is-te Boller eller kake: Rosinboller! Vin eller øl: Helst ingen Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Poteter Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Knekkebrød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Ikke viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Lakris Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Kaffe, sushi, taco, ketchup Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? lakrissaus på is Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? veldig lite Hva mener du selv, er du flink å lage mat? nei
Gjest meow_ Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Jente Alder: 20 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Smoothie Favoritt frokost: Varme rundstykker med sjokoladepålegg Favoritt middag: Klarer ikke velge! Favoritt dessert: Sjokoladekake Favoritt frukt/bær: Jordbær Favoritt grønnsak: Paprika Favoritt matkultur: Indisk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Øl Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Frukt og grønnsaker Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Det er jo ganske viktig Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Potetgull Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Smør på skive/baguetter osv Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Kommer ikke på noe Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? 1 stor plate.. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Nei
Pearl2.0 Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 26 Vegeterianer: Nei Allergier/intoleranser: Heldigvis ikke FAVORITTER: Favoritt drikke: Cola Zero Favoritt frokost: Cottage cheese og yoplait blåbær med blåbær Favoritt middag: Suuuushi! Favoritt dessert: Fruktsalat med biter av mørk sjokolade Favoritt bær/frukt: Klarer ikke velge ææææ jordbær Favoritt grønnsak: Spinat Favoritt matkultur: Norsk Favoritt måltid på dagen: Det første ENTEN ELLER: Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Vin. Alltid. Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Potatoes Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Nei, men nesten hver dag: Knekkebrød/rugsprø i en eller annen form Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Viktig, det kan heldigvis kombineres: God smak og godt næringsinnhold altså Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Fudge! Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Kaffe, is Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Allsorts engelsk konfekt Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Ikke så mye, kanskje 50 gram. Ikke så stor på det. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Nei, men jeg prøver!!!
Gjest Daenerys Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 23 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser?: Ja FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Vann Favoritt frokost: Hjemmelagde knekkebrød med gulost Favoritt middag: Hjemmelagd lasagne helt fra bunnen Favoritt dessert: Jordbær og bringebær med vaniljekesam Favoritt frukt/bær: Banan/blåbær Favoritt grønnsak: Agurk Favoritt matkultur: Indisk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Poteter DIVERSE: Er det noe du spiser hver dag? Gulost Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser?: Egentlig ikke, jeg er ganske begrenset i matveien pga allergier, så det jeg kan spise spiser jeg med god samvittighet. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Hvis jeg kunne ignorert allergier er svaret pasta. Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Skalldyr Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Blomkål og brokkoli Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? En halv stratos-plate. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Nei, jeg syns ikke det. Jeg kan lage mat ja, men jeg er ikke kreativ med maten, noe jeg syns er definisjonen på flink
snippsnapp Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Jente Alder: 25 Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Burn Favoritt frokost: Egg & bacon Favoritt middag: Pinnekjøtt Favoritt dessert: Sjokoladepudding Favoritt frukt/bær: Kiwi Favoritt grønnsak: Vannkastanje Favoritt matkultur: Norsk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Ingen Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Begge Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brød Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Smaken er viktigst Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Fet julemat Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Kaffe, melk og skalldyr Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Vannkastanjer Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Veldig lite Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja
isbiten. Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: I 20-årene Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Nei FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Farris bris Favoritt frokost: Havregryn med melk, rosiner og oppskåret eple Favoritt middag: Lammelår med fløtegratinerte poteter og div. grønnsaker Favoritt dessert: Creme Brulée Favoritt frukt/bær: Mango/norske jordbær Favoritt grønnsak: Brokkoli Favoritt matkultur: Indisk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Kaffe Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris:Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Brød, Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Ganske viktig til hverdags. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: smågodt Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Er ikke såå begeistret for sushi Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Lutefisk Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Kanskje 100 gram Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja, over gjennomsnittet. Er glad i å være på kjøkkenet og prøve nye ting, og synes selv at jeg stort sett lykkes.
Anglofil Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 (endret) BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 26 år Vegetarianer?: Nei Allergier/intoleranser:? Gluten. Aldri påvist, men blir veldig dårlig. Blitt det etter at jeg ble lavkarber. FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Pepsi Max. Favoritt frokost: Ostebriks med servelat Favoritt middag: Pizzarundstykker Favoritt dessert: Bringebærsorbét Favoritt frukt/bær: Jordbær. Favoritt grønnsak: Mais Favoritt matkultur: Italiensk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Salt Te eller kaffe: Ingen av delene Boller eller kake: Boller Vin eller øl: Ingen av delene Kjøtt eller fisk: Kjøtt Poteter eller ris: Spiser sjelden noen av delene, men poteter hvis jeg må velge. Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Hmm. Nei, i grunn ikke. Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Selvsagt viktig, noe jeg tenker en del på som lavarber. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Bakevarer i alle varianter. Spesielt ostebriks. Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Øl, vin, fårikål, lam og svin generelt, te og kaffe. Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Deilige varme fiskekaker. Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Tja, en halv sjokolade kansje? Vet ikke. Kommer an på sjokoladen. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Ja, ganske. Mvh Yvonne Endret 6. august 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 BASIS: Kjønn: Kvinne Alder: 23 Vegetarianer?: Nei, men spiser bare kjøtt når jeg blir servert det. Allergier/intoleranser:? Er under utredning nå, men tror egentlig ikke det. Sjekker fordi flere i familien har det, men jeg har ingen plager. FAVORITTER (svar kun EN ting): Favoritt drikke: Grønn te med vanilje Favoritt frokost: Nybakt brød med brunost Favoritt middag: Tomatbasert fiskesuppet Favoritt dessert: Sjokolademousse Favoritt frukt/bær: Mango Favoritt grønnsak: Paprika Favoritt matkultur: Mexicansk Favoritt måltid på dagen: Middag ENTEN ELLER (kun basert på smak!): Søtt eller salt: Søtt Te eller kaffe: Te Boller eller kake: Kake Vin eller øl: Vin Kjøtt eller fisk: Fisk Poteter eller ris: Ris Diverse: Er det noe du spiser hver dag? Havregryn (nesten hver dag) Hvor viktig er næringsinnholdet i forhold til smaken på maten du spiser? Smaken er viktigst, men næringsinnhold har MYE å si. Hvis du kunne spise ubegrenset av en matvare uten noen negative konsekvenser, hva?: Sjokolade Hva synes du smaker dårlig, som "alle" andre liker? Kremete ting (som f.eks. kremet suppe, kremet saus ol, altså matretter med fløte). Er det noe du synes er veeeldig godt, men som de fleste ikke er så begeistret for? Rosenkål Hvor mye sjokolade kan du spise før du blir kvalm? Vet ikke, men tror det er veldig mye. Hva mener du selv, er du flink å lage mat? Flink nok. Anonymous poster hash: f9e6c...b8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå