Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom et innlegg får mange sånne grønne pluss ting, får personen som har skrevet det mer poeng eller hva det nå er? Jeg skjønner ingenting.

Og det står at jeg er "sosial" hva betyr da det? :bond::klaske:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om et innlegg får pluss, så får det pluss. "Sosial" er den nåværende KG-tittelen din.

Anonymous poster hash: 09014...008
Skrevet

Drit i de plussene. Det er ingen som bryr seg om dem, uansett... De øker ikke kvaliteten på innleggene man skriver, og det ser ofte ut til at innleggene som får flest plusser, er de første og mest spydige innleggene som er skrevet i trådene.

• Liker 7
Skrevet

Inne på profilen min står det 659 i en feit lang strek. Er det antall pluss jeg har fått?

Åneiiii, er jeg blond nå? :vetikke::(

Skrevet

Inne på profilen min står det 659 i en feit lang strek. Er det antall pluss jeg har fått?

Åneiiii, er jeg blond nå? :vetikke::(

Ja, det stemmer.

Skrevet

Ja, det stemmer.

Da må jeg bare si at jeg håper det er noen velfortjente pluss jeg har fått :fnise:

Og en ting til; Hva kommer etter sosial?

Skrevet

Da må jeg bare si at jeg håper det er noen velfortjente pluss jeg har fått :fnise:

Og en ting til; Hva kommer etter sosial?

Det er det flere som har lurt på så jeg limer inn hele røkla jeg

1 innlegg: Sjenert

50 innlegg: Nybegynner

100 innlegg: Husvarm

250 innlegg: Sosial

500 innlegg: Ivrig skribent

750 innlegg: Skravlebøtte

1000 innlegg: C-Kjendis

2500 innlegg: Fast inventar

5000 innlegg: B-Kjendis

7500 innlegg: Verdensvant

10 000 innlegg: A-Kjendis

15 000 innlegg: Bronsemedlem

20 000 innlegg: Bosatt

25 000 innlegg: Sølvmedlem

30 000 innlegg: Verneverdig

35 000 innlegg: Gullmedlem

:)

• Liker 2
Skrevet (endret)

SHIT, har jeg virkelig skrevet 250 innlegg.......... Gleder meg til skolestart :hjerte:

Takk for oppramsingen, Skreppamedleppa (kult kallenavn) :blomst:

Endret av Alja91
  • Liker 1
Skrevet

SHIT, har jeg virkelig skrevet 250 innlegg.......... Gleder meg til skolestart :hjerte:

Takk for oppramsingen, Skreppamedleppa (kult kallenavn) :blomst:

Hee hee det går fort i svingene her inne, jeg kjenner til den..

(og takk for det forresten)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trist at så mange av de med ambisjoner om å bli gullmedlem også er blant de som skriver mest tull.

Anonymous poster hash: 51779...3b4

• Liker 3
Skrevet

Trist at så mange av de med ambisjoner om å bli gullmedlem også er blant de som skriver mest tull. Anonymous poster hash: 51779...3b4

Ja, det er utrolig trist, når man tenker over konsekvensene dette vil bringe med seg! Det er jo direkte forferdelig at et menneske som ikke alltid skriver dype, gode innlegg, har et høyere postetall enn en som bare skriver smarte ting.

• Liker 8
Skrevet

Altfor mange har en tendens til å plusse innlegg de er enig med, uansett hvor dumt og meningsløst det eventuelt måtte være. Det er et ordtak som sier noe i retning av at når alle tenker det samme, er det noen som ikke tenker i det hele tatt. Selv plusser jeg gode innlegg uavhengig av om jeg er enig eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Altfor mange har en tendens til å plusse innlegg de er enig med, uansett hvor dumt og meningsløst det eventuelt måtte være. Det er et ordtak som sier noe i retning av at når alle tenker det samme, er det noen som ikke tenker i det hele tatt. Selv plusser jeg gode innlegg uavhengig av om jeg er enig eller ikke.

Jeg også. Jeg liker å gi noen en koselig bomp, selv om jeg ikke svarer dem.

Skrevet

Det er helt uforståelig for meg. Jeg kan ikke mene at et innlegg er godt skrevet, hvis jeg er uenig i det. For da lider det jo, etter min mening, under sviktende argumentasjon, noe som ikke er prisverdig.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er helt uforståelig for meg. Jeg kan ikke mene at et innlegg er godt skrevet, hvis jeg er uenig i det. For da lider det jo, etter min mening, under sviktende argumentasjon, noe som ikke er prisverdig.

Det er ikke alltid man diskuterer saker med en fasit. Ofte springer uenighet ut fra forskjellige verdisyn, f.eks, heller enn ut fra god eller dårlig logikk. Har du aldri opplevd at en meningsfelle deler standpunkt med deg av helt gale grunner?

Det viktigste for meg er ikke hva folk mener, men hvorfor de mener det. Det er altfor mange sauer der ute som bare følger bjella.

Endret av gluteus maximus
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke alltid man diskuterer saker med en fasit. Ofte springer uenighet ut fra forskjellige verdisyn, f.eks, heller enn ut fra god eller dårlig logikk. Har du aldri opplevd at en meningsfelle deler standpunkt med deg av helt gale grunner?

Det viktigste for meg er ikke hva folk mener, men hvorfor de mener det. Det er altfor mange sauer der ute som bare følger bjella.

Selvsagt har jeg opplevd det. Men jeg har aldri opplevd at en meningsmotstander er uenig med meg av noe jeg kan gjenkjenne som gode grunner. Det er jo derfor vi er uenige: De tar feil, har sviktende argumentasjon, og logikken deres suger. Ingen plusser fra meg, da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drit i de plussene. Det er ingen som bryr seg om dem, uansett... De øker ikke kvaliteten på innleggene man skriver, og det ser ofte ut til at innleggene som får flest plusser, er de første og mest spydige innleggene som er skrevet i trådene.

Dine poster har mest plusser i denne tråden. :o

Anonymous poster hash: 683e0...c45

Skrevet (endret)

Selvsagt har jeg opplevd det. Men jeg har aldri opplevd at en meningsmotstander er uenig med meg av noe jeg kan gjenkjenne som gode grunner. Det er jo derfor vi er uenige: De tar feil, har sviktende argumentasjon, og logikken deres suger. Ingen plusser fra meg, da.

Kommer litt an på hva man diskuterer selvsagt. Hvis man bare holder seg til tema man har dybdekunnskap om er det lettere å avfeie tullball, men personlig deltar jeg vel så mye for å lære, som for å belære. Ikke at jeg er så aktiv her akkurat, jeg diskuterer langt mer i "virkeligheten".

Forresten, hvordan diskuterer du politikk? Hvis du holder med ett parti, betyr det at alle politikere fra andre partier er idioter?

Endret av gluteus maximus
  • Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg mener at pluss-funksjonen degraderer kvaliteten på forumet, da den legger negative føringer for hvordan folk poster og i ytterste konsekvens kan oppleves som mobbing (for de som er mottagelige for sånt).

Om noen synes et innlegg er virkelig bra, kan det stå i stillhet eller man kan til og med driste seg til å sitere det og påpeke innholdets fortreffelighet!

• Liker 2
Skrevet

Dine poster har mest plusser i denne tråden. :o

Anonymous poster hash: 683e0...c45

Fordi de er litt krasse og spydige ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...