Pawn Hearts Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 (endret) Er ikke meningen å trippelposte, nettet henger seg Anonymous poster hash: 0926a...38c Ah, jeg tenkte at dobbel- og trippelpostinga kanskje var et hint. Endret 5. august 2013 av Pawn Hearts 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 Dette er enten en skikkelig søt tråd eller den beste trolletråden på lenge.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #24 Skrevet 5. august 2013 Tja, kommer an på hva du mener med østlandet flere spørsmål? Hvis du har fulgt med litt så burde du jo kunne stille spørsmål om diverse du har lest her Anonymous poster hash: 0926a...38c
Gjest Gunfreak Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 Dette er enten en skikkelig søt tråd eller den beste trolletråden på lenge. Det samme tenker jeg, tenker er hun seriøs hadde hun vel tatt en pm? Tja, det er stykker jeg tenker på, hun ene har jeg sett mye til og vet hvem er, men vil ikke si hun har blitt single da hun var ganske så etablert. og tror ikke hun hadde vært i date humør om hun pluttselig ble singel. Hun andre husker jeg å ha snakket om bilde, men jeg er så så latterlig dårlig på bruker navn. Har du en avater eller bare standar bilde?
Yzma Skrevet 5. august 2013 #27 Skrevet 5. august 2013 Is this the beginning of something special :nissekyss: 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #28 Skrevet 5. august 2013 Det samme tenker jeg, tenker er hun seriøs hadde hun vel tatt en pm? Tja, det er stykker jeg tenker på, hun ene har jeg sett mye til og vet hvem er, men vil ikke si hun har blitt single da hun var ganske så etablert. og tror ikke hun hadde vært i date humør om hun pluttselig ble singel. Hun andre husker jeg å ha snakket om bilde, men jeg er så så latterlig dårlig på bruker navn. Har du en avater eller bare standar bilde? Hvor er det morsomme i å bare sende en pm? Dette er kg, alt er lov Det kan jo hende at å bli singel var hennes valg, og at hun derfor er i datehumør. Eller i alle fall i lekehumør men jeg vet ikke hva du mener med "ganske etablert" Har en avatar Anonymous poster hash: 0926a...38c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #29 Skrevet 5. august 2013 Det samme tenker jeg, tenker er hun seriøs hadde hun vel tatt en pm? Tja, det er stykker jeg tenker på, hun ene har jeg sett mye til og vet hvem er, men vil ikke si hun har blitt single da hun var ganske så etablert. og tror ikke hun hadde vært i date humør om hun pluttselig ble singel. Hun andre husker jeg å ha snakket om bilde, men jeg er så så latterlig dårlig på bruker navn. Har du en avater eller bare standar bilde? Hvor er det morsomme i å bare sende en pm? Dette er kg, alt er lov Det kan jo hende at å bli singel var hennes valg, og at hun derfor er i datehumør. Eller i alle fall i lekehumør men jeg vet ikke hva du mener med "ganske etablert" Har en avatar Anonymous poster hash: 0926a...38c
Gjest Gunfreak Skrevet 5. august 2013 #30 Skrevet 5. august 2013 Hvor er det morsomme i å bare sende en pm? Dette er kg, alt er lov Det kan jo hende at å bli singel var hennes valg, og at hun derfor er i datehumør. Eller i alle fall i lekehumør men jeg vet ikke hva du mener med "ganske etablert" Har en avatar Anonymous poster hash: 0926a...38c Med ganske etablert snakker vi samboer og vel, andre ting som føgler med der. Driver å leter bakover i bilde tråden nå, for å finne en avatar som ser kjent ut.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #32 Skrevet 5. august 2013 Dreamdrops? Anonymous poster hash: 97df3...c3c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #33 Skrevet 5. august 2013 WOW, hm, bare å sende en pm det da!! Tja, er jo flere pene redheads her inne. Ser for meg deres første date: Det blir vel å se Top Gun? Anonymous poster hash: 1ac09...812
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #34 Skrevet 5. august 2013 Mammamora? Dreamdrops? Anonymous poster hash: a88f3...933 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #35 Skrevet 5. august 2013 Med ganske etablert snakker vi samboer og vel, andre ting som føgler med der. Driver å leter bakover i bilde tråden nå, for å finne en avatar som ser kjent ut. En vet jo aldri selv om man har vært etablert så er jo ikke det alltid ensbetydende med at man kommer til å være det for evig Anonymous poster hash: 0926a...38c
Singha Skrevet 5. august 2013 #36 Skrevet 5. august 2013 Ser for meg deres første date: Det blir vel å se Top Gun? Anonymous poster hash: 1ac09...812 Top Gun var min ide i filmdatetråden!!!
-Jiinxs- Skrevet 5. august 2013 #37 Skrevet 5. august 2013 (endret) Tipper det er Mammamora som en annen allerede har nevnt. Veldig spent å se om vi får vite hvem som skjule seg bare HI =) Endret 5. august 2013 av -Leon-
Yzma Skrevet 5. august 2013 #38 Skrevet 5. august 2013 TS- Hva er planen når han finner ut hvem det er?
Gjest Gunfreak Skrevet 5. august 2013 #39 Skrevet 5. august 2013 Top Gun var min ide i filmdatetråden!!! Top gun er den perfekte date filmen om du er homofil, masse halvnakene menn i trange bukser, som snakker om butts hele tiden. http://www.youtube.com/watch?v=xHklGtW3rwU
Singha Skrevet 5. august 2013 #40 Skrevet 5. august 2013 Dude. Det er fly i filmen. Massevis av dem. Men klart, om det er rompene du fokuserer på; be my guest. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå