Safiye Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Lurer litt på hva dere tenker om kiropraktor? Noen med erfaringer? Jeg har hatt min andre time idag, men er litt usikker på om jeg skal fortsette å dra dit. Jeg er 17, og for det koster litt da jeg betaler selv. Grunnen til at jeg i det hele tatt begynte var etter anbefaling fra lege. Etter to timer føler jeg ikke at det hjelper så mye enda, men jeg vil heller ikke bruke så mye penger på bare 10 minutter hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå