Gå til innhold

Pakistanske damer/jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, for meg så ser det ut som om du HAR en eksotisk avstamming :P Men jeg tar feil der altså?

Jeg har fake mørkt hår og er fake brun i huden... Er egentlig blek, blond og blåøyd som en typisk skandinaver :rolleyes::sminkedokke: Så null eksotisk avstamming

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes personlig det skandinaviske utseende er det peneste.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Pakistanske gutter er pene ikke jentene.nå snakker jeg generelt. Fins unntak

AnonymBruker
Gjest Søren76
Skrevet

Hei pakistansk dame!

Anonymous poster hash: ceb6c...a5f

Skulle gerne datet en flott pakistansk

Jente :)

AnonymBruker
Skrevet

East or West - Pakistani girls are best !!!!!

De er flinke til å lage mat og stelle med huset, også er de trofaste og lojale mot sin partner. :blomst:

Anonymous poster hash: 65258...4d7
Gjest BettyBoop
Skrevet

East or West - Pakistani girls are best !!!!!

De er flinke til å lage mat og stelle med huset, også er de trofaste og lojale mot sin partner. :blomst:

Anonymous poster hash: 65258...4d7

du mener de er nikkedukker

• 4 år senere...
Skrevet
På 7.8.2013 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Det finnes pene og mindre pene jenter hos alle folk.

Pakistanske jenter er ofte veldig feminine, gjerne fnisete og muntre i tillegg. Jeg skjønner at menn finner dette attraktivt.

Anonymous poster hash: 85f13...408

De er så pene og at de er undertykt stemmer ikke. Min ekskjæreste har flere venninner i fra pakistan og de er så frie og vestlige som meg. :) 

Anonymkode: 25ac3...277

Skrevet

Forresten: Har noen av dere sett Iram Haqs film? Den handler om asiatiske jenter og pakistanske jenter som er undertrykte og bryter ut av undertrykkelsen og blir sammen med oss vestlige menn? Hele deres families ære blir øelagt pga hva kvinnene har gjort. Noe så sykt. Hvorfor er det ikke menn sin ære til slike familier som blir ødelagt i stedet? 

Det blir nesten så absurd som å mene at kidnapperen til Therese i Theresesaken (hvis hun befinner seg i Pakistan - noe de mistenker) er en bra mann fordi han eventuelt kidnappet Therese. :roll: 

Nå er dette sikkert ikke så ofte det skjer, men det er jo helt galskap. 

Anonymkode: 25ac3...277

Skrevet

Pakistanske kvinner har altfor hårete legger. Og mange av de lukter curry pga kostholdet deres. 

Anonymkode: b4a94...abf

Skrevet

Ikke særlig begeistret for jenter med bart og stor nese, så pakistanske jenter er ikke helt min greie. 

Finnes unntak såklart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...