AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hei, lurer på om dere andre på forumet også syns at pakistanske jenter/damer er nydelige/sexy....De har så fin hudfarge, vakre brune øyner og svart hår. http://www.google.no/search?q=pakistani+models&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Jjr_UbqPDsqAtgbIu4GABA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1536&bih=779 Det er utrolig vakkert å se dem ferdes i norsk "landskap". Det er noe mystisk med dem som norske jenter mangler, og jeg føler at de er utrolig tiltrekkende. Ser frem til deres formening... Anonymous poster hash: 41af4...75a
Gjest Teta Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg er eksepsjonelt bleik og "nordisk" selv, og synes at det finnes veldig mange vakre pakistanske kvinner der ute. Edit: Du linket imidlertid til modeller, og mange vil hevde at modeller generelt ser bra ut uansett etnisitet. Endret 5. august 2013 av Teta
Testosteron Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 lurer på om dere andre på forumet også syns at pakistanske jenter/damer er nydelige/sexy....De har så fin hudfarge, vakre brune øyner og svart hår. Enig med deg, men bortsett fra at de har mørkere hud, brune øyne og svart hår, så ser de jo like ut som nordiske kvinner, og akkurat som med nordiske kvinner, så er det noen som er vakrere enn de andre
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Nice try. Foretrekker helnorske bleike damer, som er litt solbrune om sommeren. Bare min formening. Anonymous poster hash: 95961...c0f 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Hadija Tajik er vel også pakistaner...og en HOT politiker... Anonymous poster hash: 41af4...75a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor kun pakistanske damer, TS? Indiske damer likner vel like mye? Eller andre fra den delen av verden? Noen er vakre, noen er mindre pene. De har en høyere tendens til overvekt på sine eldre dager, vikrker det som.Anonymous poster hash: 79781...b6a 2
Tibbie Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Enig! Skulle ønske jeg stammet fra noen med litt mørke gener. Gid om jeg hadde en mor eller en far med en spennende opprinnelse... 1
Testosteron Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Enig! Skulle ønske jeg stammet fra noen med litt mørke gener. Gid om jeg hadde en mor eller en far med en spennende opprinnelse... Kanskje din far egentlig kommer fra en annen galakse 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Hei, lurer på om dere andre på forumet også syns at pakistanske jenter/damer er nydelige/sexy....De har så fin hudfarge, vakre brune øyner og svart hår. http://www.google.no/search?q=pakistani+models&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Jjr_UbqPDsqAtgbIu4GABA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1536&bih=779 Det er utrolig vakkert å se dem ferdes i norsk "landskap". Det er noe mystisk med dem som norske jenter mangler, og jeg føler at de er utrolig tiltrekkende. Ser frem til deres formening... Anonymous poster hash: 41af4...75a Hei pakistansk dame! Anonymous poster hash: ceb6c...a5f 3
Nowayback Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Enig! Skulle ønske jeg stammet fra noen med litt mørke gener. Gid om jeg hadde en mor eller en far med en spennende opprinnelse... Så du har bare lurt oss med profilbildet ditt, altså?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Jeg personlig syns at pakistanske damer er utrolig vakre og de har en utstråling som er mye sterkere enn norske jenter. Hvis du plasserer en pen norsk jente og en pakistansk jente side om side, så vil den pakistanske jenta se mer tiltrekkende ut for mine øyner. Anonymous poster hash: 65258...4d7
oslom Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Tjaaa... Sjarm, utstråling og personlighet kjenner ikke etnisitetsgrenser - spør du meg. Pene (i mine øyne) damer med rett kombinasjon av de tre forannevnte kvaliteter finner jeg overalt....
MrSmith Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Pakistanske jenter er helt sikkert ikke noe dårligere enn norske, men etter min smak er norske jenter mye penere. Denne tråden høres ut som et desperat forsøk fra noen i ungdomsgruppa til SV. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Det finnes pene og mindre pene jenter hos alle folk. Pakistanske jenter er ofte veldig feminine, gjerne fnisete og muntre i tillegg. Jeg skjønner at menn finner dette attraktivt.Anonymous poster hash: 85f13...408 2
Tibbie Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Så du har bare lurt oss med profilbildet ditt, altså? Er profilbildet så eksotisk, da?
Tibbie Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Kanskje din far egentlig kommer fra en annen galakse Det har i hvert fall ikke blitt merkbart i mine gener...
Tibbie Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Denne tråden høres ut som et desperat forsøk fra noen i ungdomsgruppa til SV. Syns SUere at pakistanere er så mye penere enn nordmenn, da?
Nowayback Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Er profilbildet så eksotisk, da? Ja, for meg så ser det ut som om du HAR en eksotisk avstamming Men jeg tar feil der altså?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå