Gjest Evans Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Hei, Jeg er over 25 og det er på tide at jeg tar førerkortet. Er det noen av dere som vet om en bra trafikkskole i Oslo med intensiv kurs som kan anbefale? Har tenkt å søke på en jobb hvor det er krav om førerkort klasse B, og derfor ville det vært kjekt med et intensivkurs Tar også gjerne i mot alle tips dere har når det gjelder å ta førerkortet i voksen alder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 5. august 2013 #2 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Tror faktisk ikke de har intensiv i Oslo.Skal ikke være helt bråbestemt på det,men det eneste stedet jeg har hørt om intensiv kurs i Brønnøysund. Men et raskt søk på google kan kanskje gi deg noen svar. Endret 5. august 2013 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. august 2013 #3 Del Skrevet 6. august 2013 Tusen takk for svar! Jeg har googlet før jeg skrev innlegget og sett at det er flere kjøreskoler som ser ut til å ha intensivkurs, i hvert fall mange med pakker hvor man kan få type 10 timer for en viss sum, tmen syns det er vanskelig å vite hvilken av de jeg bør velge - jeg har ingen forutsetninger for å vite hvilken kjøreskole som er god eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. august 2013 #4 Del Skrevet 6. august 2013 Det med pakketilbud er ikke uvanlig,men det er ikke intensiv kurs i den forstand.Dette http://www.helgeland-trafikkskole.no/ er mer det de mener med intensiv kurs. Kan jeg spørre på hvilken kant av byen du bor? Jeg kjørte nemlig ved abc kjøreskole på Tøyen.Og hadde en helt fantastisk kjørelærer. Og hun har nå startet egen kjøreskole som ligger på Vestil, meg når jeg hadde henne hadde jeg et sykehusopphold utenfor Oslo,men hun kom opp dit og vi kjørte derfra så hun er ganske tilpassningsdyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå