Gå til innhold

Kjønnslepper


AnonymBruker

  

104 stemmer

  1. 1. Er dine indre kjønnslepper innenfor eller utenfor de ytre

    • Innenfor: 0-1 cm fra kroppen
      28
    • Innenfor: 1 -2 cm fra kroppen
      13
    • Vises utenfor: de er like lange som de ytre
      16
    • Utenfor: 0-1 cm utenfor de ytre
      16
    • Utenfor: 1-2 cm utenfor de ytre
      25
    • Utenfor: mer enn 2 cm utenfor de ytre
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får ha det fint med deg selv og den manglende medfølelsen din... Anonymous poster hash: 2f41f...d54

Mener du at å lage en poll som spør lengden på leppene HJELPER usikre kvinner?

Er flere tråder som omhandler temaet kjønnslepper noe jeg personlig aldri har tenkt over. Her inne finner man spørsmål og får råd(!)av andre om hvilken klinikker man kan dra til for å få utført en vestlig,moderne omskjæring av kvinner! Dere promoter en slik kultur ved å være misfornøyde med dere selv.

Det er kvalmt, I rike Norge kan man dra til en lege,legges i trygg narkose og få utført en omskjæring på seg selv uten å merke noe av selve inngrepet. Imens på andre siden av verden i enkelte stammesamfunn i Afrika LIDER kvinner ved å få utført en omskjæring og de lever i et helvete etterpå. Jeg synes denne vestlige tankegangen er nesten å gjøre narr av de kvinnene som blir omskåret under tvang. Det er andre ting som blir kuttet opp der enn her, men det er samme inngrep. Det er hån mot de som lever i et mareritt hver dag.

Derfor gjør jeg heller narr av problematikken for det er faen så kvinner som har FYSISKE problemer med lange kjønnslepper, har man det så kanskje en operasjon kan hjelpe til et bedre liv, men for 99% så er det bare PSYKISK, det ligger i huet på dere. Det er derfor dere er så lette å kontrollere, bare for en person å skrive et innlegg om at dama har lange kjønnslepper,og dere går inn i en transe av selvmedlidenhet,dårlig selvbilde og selvtillit når man vet at det finnes tusenvis av norske kvinner som har de samme innbilte problemer. Det finnes andre kvinner med lange kjønnslepper,små pupper,mye fett,mange kviser,føflekker med hår og rare fingre, men allikavel lar dere en kommentar eller en artikkel om temaet ødelegge selvverdien dere har. Og DET er patetisk.

Endret av Alina X
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at å lage en poll som spør lengden på leppene HJELPER usikre kvinner?

Er flere tråder som omhandler temaet kjønnslepper noe jeg personlig aldri har tenkt over. Her inne finner man spørsmål og får råd(!)av andre om hvilken klinikker man kan dra til for å få utført en vestlig,moderne omskjæring av kvinner! Dere promoter en slik kultur ved å være misfornøyde med dere selv.

Det er kvalmt, I rike Norge kan man dra til en lege,legges i trygg narkose og få utført en omskjæring på seg selv uten å merke noe av selve inngrepet. Imens på andre siden av verden i enkelte stammesamfunn i Afrika LIDER kvinner ved å få utført en omskjæring og de lever i et helvete etterpå. Jeg synes denne vestlige tankegangen er nesten å gjøre narr av de kvinnene som blir omskåret under tvang. Det er andre ting som blir kuttet opp der enn her, men det er samme inngrep. Det er hån mot de som lever i et mareritt hver dag.

Derfor gjør jeg heller narr av problematikken for det er faen så kvinner som har FYSISKE problemer med lange kjønnslepper, har man det så kanskje en operasjon kan hjelpe til et bedre liv, men for 99% så er det bare PSYKISK, det ligger i huet på dere. Det er derfor dere er så lette å kontrollere, bare for en person å skrive et innlegg om at dama har lange kjønnslepper,og dere går inn i en transe av selvmedlidenhet,dårlig selvbilde og selvtillit når man vet at det finnes tusenvis av norske kvinner som har de samme innbilte problemer. Det finnes andre kvinner med lange kjønnslepper,små pupper,mye fett,mange kviser,føflekker med hår og rare fingre, men allikavel lar dere en kommentar eller en artikkel om temaet ødelegge selvverdien dere har. Og DET er patetisk.

Jeg er ikke misfornøyd med mine kjønnslepper, men var misfornøyd før jeg skjønte at de faktisk var helt normale. Det handler om å få jenter til å forstå at alle ser forskjellige ut, og det er like normalt og fint med store som små. Du misforstår poenget fullstendig.

Anonymous poster hash: 2f41f...d54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke misfornøyd med mine kjønnslepper, men var misfornøyd før jeg skjønte at de faktisk var helt normale. Det handler om å få jenter til å forstå at alle ser forskjellige ut, og det er like normalt og fint med store som små. Du misforstår poenget fullstendig. Anonymous poster hash: 2f41f...d54

Du mener fremdeles at det hjelper å ha en poll om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener fremdeles at det hjelper å ha en poll om det?

Du ser jo godt selv at det viser at begge deler er normalt.

Anonymous poster hash: 2f41f...d54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo godt selv at det viser at begge deler er normalt. Anonymous poster hash: 2f41f...d54

Synes avstemmingen viser at det er påfallende mange med 0-1 cm indre kjønnslepper, jeg.

A en AB over her beskriver et tvangsmessig inngrep, uten bedøvelse, utført med et usterilt barberblad av en såkalt medisinkvinne, og sammenlikner det med et profesjonelt, frivillig inngrep utført av en utdannet kirurg viser mangel på kunnskap og refleksjonsevne. Hva er så provoserende med at enkelte kvinner velger å redusere ekstremt store kjønnslepper (som kan være en fysisk og psykisk plage)?

Anonymous poster hash: 649d6...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener fremdeles at det hjelper å ha en poll om det?

Jeg laget denne tråden på oppfordring fra noen andre brukere. Det som var poenget her var å få en pekepinn på hva som faktisk er normalt, ettersom en del faktisk begynte å lure på det, Jeg har selv aldri tenkt over dette før jeg leste tråden om han som mente kjæresten sine var for store. Det er altså bare for å tilfredstille nysgjerrigheten. Dersom noen har trodd at de var unormal og fått bedre selvfølelse av resultatet, er det kjempepostivt, men det var egentlig ikke derfor denne tråden ble startet.

Anonymous poster hash: 9887f...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes avstemmingen viser at det er påfallende mange med 0-1 cm indre kjønnslepper, jeg.

A en AB over her beskriver et tvangsmessig inngrep, uten bedøvelse, utført med et usterilt barberblad av en såkalt medisinkvinne, og sammenlikner det med et profesjonelt, frivillig inngrep utført av en utdannet kirurg viser mangel på kunnskap og refleksjonsevne. Hva er så provoserende med at enkelte kvinner velger å redusere ekstremt store kjønnslepper (som kan være en fysisk og psykisk plage)?

Anonymous poster hash: 649d6...3d3

Det er trist at jenter tror de er unormale, når de egentlig er helt normale, og da er det greit med opplysning om hva som faktisk er normalt :)

Har man kjønnslepper som er til fysisk plage er det selvsagt noe helt annet.

Anonymous poster hash: 2f41f...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at jenter tror de er unormale, når de egentlig er helt normale, og da er det greit med opplysning om hva som faktisk er normalt :) Har man kjønnslepper som er til fysisk plage er det selvsagt noe helt annet. Anonymous poster hash: 2f41f...d54

Helt enig i at det ikke er noe galt verken med store eller små kjønnslepper.

MEN viktig å ikke undervurdere den psykiske belastningen ekstremt store indre kjønnslepper kan ha. Det er ikke bare fysiske belastninger som er tunge å bære.

For eksempel: Om du har en gigantisk ørnenese som ikke er noen fysisk belastning (du kan puste gjennom den), så kan likevel den psykiske belastningen være stor. Eller utstående dumboører. Da vil man jo forstå hvorfor noen operer seg. Selv om ikke kjønnsleppene sitter midt i ansiktet, kan det jo vøre en stor belastning i intime situasjoner likevel. Man kan bli avvist og ydmyket i de mest intime øyeblikk.

Av den grunn forstår jeg kvinner som velger å operere seg (er kvinne selv). Man må få ha et valg uten at man skal bli presset verken i retningen av at "det er da bare naturlig, alle er ulike" eller at man må tilfredstille et ideal. Det finnes en middelvei.

Anonymous poster hash: 649d6...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le av hele greia. :laugh: Og det har jeg lov til også uten at dere kan si at jeg er slem, for jeg tilhører den stakkars, stigmatiserte og traumatiserte gruppen Store kjønnsleppe-damer.

Har jeg levd med store kjønnslepper hele livet jeg, og alltid trodd at jeg var normal. Det er jo mye man kan ha komplekser for, men inntil for et år siden ca ante jeg ikke at jeg burde ha komplekser for store kjønnslepper også.

Så hele livet har jeg vært stolt når jeg har dratt ned buksa, glattbarbert, åleslank og sexy, og vært dritstolt av kroppen min. Ignorance is bliss. :fnise:

Jeg har jo merket en interesse for underlivet mitt som jeg ikke helt har skjønt grunnen til, og fått kommentarer. Skjønner jo nå at det er fordi jeg

ser annerledes ut.

Men kommentarene har vært utelukkende positive. Fascinerte, kåte kjærlighetserklæringer som jeg ikke har brydd meg så mye om egentlig. Jeg gir da vel F jeg.

Jeg er så glad for at jeg gir blanke i hvordan kjønnsleppene mine ser ut! Får være måte på hva det sinnsyke samfunnet vårt skal fortelle oss om hva som er rett og galt, ærlig talt. Har det rabla for folk?

Når jeg tenker meg om er de ikke bare store, men den ene er større enn den andre til og med. Dobbelt så lang. Syns jeg er fin jeg... :smoke:



Anonymous poster hash: 0f1f0...c4e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri snakket med noen andre enn kjærestenmin om dette, men jeg føler underlivet mitt er veldig unormalt :( de indre kjønnsleppene skal jo egentlig være små, eller? mine er veldig lange og slappe, og føler de er dritt stygge og ekle med unormal farge! har så sinnsykt lyst til å opperere dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le av hele greia. :laugh: Og det har jeg lov til også uten at dere kan si at jeg er slem, for jeg tilhører den stakkars, stigmatiserte og traumatiserte gruppen Store kjønnsleppe-damer.

Har jeg levd med store kjønnslepper hele livet jeg, og alltid trodd at jeg var normal. Det er jo mye man kan ha komplekser for, men inntil for et år siden ca ante jeg ikke at jeg burde ha komplekser for store kjønnslepper også.

Så hele livet har jeg vært stolt når jeg har dratt ned buksa, glattbarbert, åleslank og sexy, og vært dritstolt av kroppen min. Ignorance is bliss. :fnise:

Jeg har jo merket en interesse for underlivet mitt som jeg ikke helt har skjønt grunnen til, og fått kommentarer. Skjønner jo nå at det er fordi jeg

ser annerledes ut.

Men kommentarene har vært utelukkende positive. Fascinerte, kåte kjærlighetserklæringer som jeg ikke har brydd meg så mye om egentlig. Jeg gir da vel F jeg.

Jeg er så glad for at jeg gir blanke i hvordan kjønnsleppene mine ser ut! Får være måte på hva det sinnsyke samfunnet vårt skal fortelle oss om hva som er rett og galt, ærlig talt. Har det rabla for folk?

Når jeg tenker meg om er de ikke bare store, men den ene er større enn den andre til og med. Dobbelt så lang. Syns jeg er fin jeg... :smoke:

Anonymous poster hash: 0f1f0...c4e

ser opp til deg dame! ahha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri snakket med noen andre enn kjærestenmin om dette, men jeg føler underlivet mitt er veldig unormalt :(de indre kjønnsleppene skal jo egentlig være små, eller? mine er veldig lange og slappe, og føler de er dritt stygge og ekle med unormal farge! har så sinnsykt lyst til å opperere dem....

De skal ikke være noe som helst, de er som de er. Du ser på pollen at det varierer.

Personlig syns det ser mye mer erotisk ut med mørke kjønnslepper som stikker godt utenfor. Det er noe litt "vulgært" over det, hvis du skjønner hva jeg mener. Som en stor, grov mannepikk sammenliknet med en, jah....en liten pen og pyntelig en. Jeg vet hva som tenner meg mest. Så jeg kan også skjønne at en del menn setter pris på store kjønnslepper.

Synd at du lar deg påvirke av kjønnsleppehysteriet. Syns du ikke hele greia er litt absurd? Håper du får bedre selvtillit med årene. :hug:

Anonymous poster hash: 0f1f0...c4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser opp til deg dame! ahha

:laugh:

Anonymous poster hash: 0f1f0...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske greit fordelt i forhold til dem som ikke har synlige og dem som har synlige. Kanskje det går opp et lys for dem som sitter å tenker alt for mye på dette! Er vel ikke akkurat så mye å henge seg opp i akkurat hvordan størrelsen er på kjønnsleppene, så lenge det ikke er noe som fører til fysisk ubehag og du greier å gå på do og ha sex så er vel alt i skjønneste orden.



Anonymous poster hash: fc405...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lange eller korte indre kjønnslepper, samma det. Når er ikke akkurat selve underlivet noe pen delen av kroppen i seg selv uansett.



Anonymous poster hash: fc405...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...