Gå til innhold

Kjønnslepper

104 stemmer

1. 1. Er dine indre kjønnslepper innenfor eller utenfor de ytre

• Innenfor: 0-1 cm fra kroppen
      28
    • Innenfor: 1 -2 cm fra kroppen
      13
    • Vises utenfor: de er like lange som de ytre
      16
    • Utenfor: 0-1 cm utenfor de ytre
      16
    • Utenfor: 1-2 cm utenfor de ytre
      25
    • Utenfor: mer enn 2 cm utenfor de ytre
      6

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På oppfordring fra andre brukere legger jeg ut en poll på dette. Spørsmålene er helt identiske med pollen de er inspirert av, så får vi se hva svaret blir her.

Brukerne ba om det på bakgrunn av en annen tråd. Link til gammel poll vedlegges: http://forum.nybaktmamma.com/poll.php?do=showresults&pollid=12023

Anonymous poster hash: 9887f...f44
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer da på en ting.. for mine indre kjønnslepper er 2 cm lange, men de stikker kun 0,5 cm utenfor.. skal jeg da huke av på 0-1 cm utenfor da? :)

Anonymous poster hash: 547e3...79d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer da på en ting.. for mine indre kjønnslepper er 2 cm lange, men de stikker kun 0,5 cm utenfor.. skal jeg da huke av på 0-1 cm utenfor da? :)

ja

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis de er 1 cm utenfor? Blir det da 0-1 cm utenfor eller 1-2 cm utenfor?

Anonymous poster hash: dcad5...5a3
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis de er 1 cm utenfor? Blir det da 0-1 cm utenfor eller 1-2 cm utenfor?

Anonymous poster hash: dcad5...5a3 :=

da tar du det du synes blir mest riktig.

Skrevet

Jeg tror mine er utenfor, de henger nede ved knærne....var ganske greit en gang jeg fløy og flapsen ikke virket, reddet alle ved å klatre ut på vingen,dra ned buksa og la leppene gjøre jobben...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mine er utenfor, de henger nede ved knærne....var ganske greit en gang jeg fløy og flapsen ikke virket, reddet alle ved å klatre ut på vingen,dra ned buksa og la leppene gjøre jobben...

....alle ler...

Anonymous poster hash: fa127...1dd

• Liker 13
Skrevet

....alle ler...Anonymous poster hash: fa127...1dd

Neppe...smil litt da;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med et slikt innlegg? Er du så desperat på å prøve å være morsom? Du har sagt at kvinner kan være jævlige mot hverandre og du beviser det godt selv her. Mange har dessverre store komplekser for kjønnsleppene sine og tror de er unormale men så lengre du kan være litt "morsom" så betyr ikke det noe sant? Morsom du må jeg si

Anonymous poster hash: 2013f...225

• Liker 11
Skrevet

Si meg, sitter jenter og måler kjønnsleppene med målebånd eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen skal måles opp og ned og i mente. Ingenting skal være privat, alt skal være opplysninger som ligger ute i profiler så folk kan veie hverandre for å se om man "passer sammen" før man har møtt og blitt kjent med hverandre.

Anonymous poster hash: 6e8cb...84f

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hva er vitsen med et slikt innlegg? Er du så desperat på å prøve å være morsom? Du har sagt at kvinner kan være jævlige mot hverandre og du beviser det godt selv her. Mange har dessverre store komplekser for kjønnsleppene sine og tror de er unormale men så lengre du kan være litt "morsom" så betyr ikke det noe sant? Morsom du må jeg siAnonymous poster hash: 2013f...225

Åh herregud! Det der komplekshysteriet går for langt nå for tiden, også skal du ha meg til å synes synd på viljeløse dumme kjerringer som har komplekser for ting som ingen andre enn idioter bryr seg om? Folk har komplekser for alt nå om dagen og det er ikke min feil. Ta et oppgjør med din egen usikkerhet istedenfor å legge skylda på andre for å være "slemme"...

Patetisk....

Endret av Alina X
  • Liker 2
Skrevet

Tydeligvis....patetisk spør du meg å bry seg med sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Eller de har bare godt øyemål ;)

Anonymous poster hash: 946c5...dc5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si meg, måler menn penisen sin med målebånd eller?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal måle noe som helst hvis det ikke er for å se hvilken størrelse man skal kjøpe klærna i når man handler på nettet :P (og jeg har aldri opplevd å måtte måle kjønnsleppene mine når jeg har handla klær)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud! Det der komplekshysteriet går for langt nå for tiden, også skal du ha meg til å synes synd på viljeløse dumme kjerringer som har komplekser for ting som ingen andre enn idioter bryr seg om? Folk har komplekser for alt nå om dagen og det er ikke min feil. Ta et oppgjør med din egen usikkerhet istedenfor å legge skylda på andre for å være "slemme"...

Patetisk....

Dette handler også om femteåringer som tror de må operere kjønnsleppene fordi det er "ekkelt" at de henger utenfor. Det er bare positivt å vise hva som er normalt slik at de slipper komplekser. Hva med å vise litt medfølelse? Den som er patetisk her er deg.

Anonymous poster hash: 2f41f...d54

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lang og en kort Underlivet mitt er faen så stygt.

Anonymous poster hash: e274a...c57
Skrevet

Jeg har aldri en gang vurdert å måle kjønnsleppene mine.. Men de holder seg innenfor de ytre.

Skrevet

Dette handler også om femteåringer som tror de må operere kjønnsleppene fordi det er "ekkelt" at de henger utenfor. Det er bare positivt å vise hva som er normalt slik at de slipper komplekser. Hva med å vise litt medfølelse? Den som er patetisk her er deg. Anonymous poster hash: 2f41f...d54

Ja,jævlig hjelpsomt å ha en poll over om man har lange kjønnslepper eller ikke for usikre 15 åringer, way to go!

Venter bare på en poll om vekt eller bryststr også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...