Gå til innhold

Deres drømmepenis!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Høy, mørk, god i sengen, myk, empatisk og jordnær. En mann med ambisjoner og meninger, samme verdier som meg, høflig, kjekk og utadvent.

Altså.. Kjæresten min. Han er forsåvidt min reddende prins da han kom inn i livet mitt for to år siden å dro meg opp fra rennesteinen og har vært med min side å holdt hånden min gjennom tøffe og tunge tider.

:skratte: Penis kjære. Ikke prins. :P Men søtt skrevet da.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAA :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::grine:

Så nå at det sto drømmePENIS og ikke drømmePRINS.

Omg, god natt KG

• Liker 7
Skrevet

Det var jammen en allsidig penis :ler:

Det kan jeg love deg min belle Arabella! Peniser er allsidig, og en allsidig penis er en penis. Og en penis er en penis, og alle vet at en penis er BRA! Og dét, mine venner - en penis - er en perfekt penis. Rett og slett fordi den er en penis.

Og med det har jeg ødelagt ordet for meg selv. Penis altså.

• Liker 2
Skrevet

:skratte: Penis kjære. Ikke prins. :P Men søtt skrevet da.

JEG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEET. Jeg døde nå. Nå er jeg så flau.... Vel, sinnet mitt er IKKE perverst i alle fall.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Høy, mørk, god i sengen, myk, empatisk og jordnær. En mann med ambisjoner og meninger, samme verdier som meg, høflig, kjekk og utadvent.

Altså.. Kjæresten min. Han er forsåvidt min reddende prins da han kom inn i livet mitt for to år siden å dro meg opp fra rennesteinen og har vært med min side å holdt hånden min gjennom tøffe og tunge tider.

Vel, Arabella - hvis du synes min beskrivelse av en drømmepenis var allsidig, så synes jeg Alja sin også kommer høyt opp på den lista! Men hvem vil ikke ha en høy, mørk, jordnær og empatisk penis som atpåtil er god i senga? :laugh:

(Postet du på feil tråd, Alja, eller var det bare for å komme med et hyggelig innspill? :) )

Edit: leste de kommentarene som ble til mens jeg skrev. Så morsomt! :fnise:

Endret av Gamerfrue
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som håpet på en bildetråd! :natti:

Anonymous poster hash: b81ce...cb4
  • Liker 2
Skrevet

Du er søt da :D

Uff.... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Han er forsåvidt min reddende prins da han kom inn i livet mitt for to år siden å dro meg opp fra rennesteinen og har vært med min side å holdt hånden min gjennom tøffe og tunge tider.

Vent nå litt, kastet han lasso med den og dro deg opp av rennesteinen? Impressive

Anonymous poster hash: d8c25...265

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, Arabella - hvis du synes min beskrivelse av en drømmepenis var allsidig, så synes jeg Alja sin også kommer høyt opp på den lista! Men hvem vil ikke ha en høy, mørk, jordnær og empatisk penis som atpåtil er god i senga? :laugh:

(Postet du på feil tråd, Alja, eller var det bare for å komme med et hyggelig innspill? :) )

Jeg postet fullt og helt i riktig tråd da det i mitt hode sto drømmePRINS ikke penis :fnise::klaske::klaske:

Endret av Alja91
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Nei.

Det er forferdelig trist :cry:

Det er ofte slik at kunstnere ikke blir forstått og satt pris på (også i bokstavelig forstand) i sin samtid. Det skal ikke være lett :cry3:

Skrevet

Det er ofte slik at kunstnere ikke blir forstått og satt pris på (også i bokstavelig forstand) i sin samtid. Det skal ikke være lett :cry3:

Så det du sier, er at folk kommer til å like penisen min etter jeg har dødd? :klo:

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Det kan jeg love deg min belle Arabella! Peniser er allsidig, og en allsidig penis er en penis. Og en penis er en penis, og alle vet at en penis er BRA! Og dét, mine venner - en penis - er en perfekt penis. Rett og slett fordi den er en penis.

Og med det har jeg ødelagt ordet for meg selv. Penis altså.

Penis er et forlokkende ord og et vakkert skue, en fristelse. Det er så lenge siden jeg sist så det, så jeg får perverse tanker når jeg slikker på en kroneis :rodme: .

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Så det du sier, er at folk kommer til å like penisen min etter jeg har dødd? :klo:

Mange er blitt berømte etter sin død. De levde et kummerlig liv, flere ble rett og slett sinnssyke. Tenk på van Gogh som skar av seg øret og sendte det til en venn. Huff og huff.

Dine verker kommer til å bli meget etterspurt, og penisene dine kommer til å henge på mang en stuevegg :jepp: .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...