Gå til innhold

Deres drømmepenis!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så, hvordan er deres drømmepenis?

Ikke svar "kjærestens", "mannens" o.l, men vær spesifikk!

Lengde, omkrets og evt. Bøy/krum.

Kjør debatt!

Anonymous poster hash: 3bb7d...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke omkrets, men 13-14 i lengde og kanskje litt tykk (siden det gir mer følelse, men tykk for meg er sikkert det som blir ansett som gjennomsnittlig siden jeg er liten og litt trang tror jeg)

Den kan helt gjerne for min del ha litt bøy på seg. Kanskje helst oppoverbøy siden den da kanskje treffer g-punktet bedre.

Men jeg har ikke så sterke preferanser at det har noe å si.



Anonymous poster hash: 99bb0...a37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til dags dato ikke tent på en pikk. Det er mannen jeg tenner på og ikke pikken hans, i såfall hadde en vibrator gjort jobben mye bedre - dersom det bare var snakk om ren tilfredsstillelse.

Og jeg er en voksen kvinne som har vært seksuell aktiv i 35 år.



Anonymous poster hash: 82501...210
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 15-17 cm, litt tykk og helst rett :) jeg blir fortere sår helt ytterst av krum penis.



Anonymous poster hash: b0e4b...161
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som blir VELDIG hard, en pikk som har et tydelig "hode"; dvs ikke bare er helt rett fra rot til tupp uten å svinge ut der hodet er. Oppsummert; steinhard og soppformet!



Anonymous poster hash: d687c...869
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hard, med litt synlige blodårer. Den er ikke for liten, men heller ikke for stor for jeg vil ha den i alle hull uten problemer ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard, med litt synlige blodårer. Den er ikke for liten, men heller ikke for stor for jeg vil ha den i alle hull uten problemer ;)

Øresex?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

15-19cm lang, 12cm+ i omkrets. Rett skaft med tydelig "sopp-hode", krummer seg mot navlen når den er fullt erigert. Fast pung med ikke for store testikler. Jeg er ikke like mye fan av blodårer som mange andre tydeligvis er, men det gjør ikke noe om de synes heller. Pung og evt skaft bør være barbert, buskaset ved roten bør stusses, dersom det er mye av det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for lang(gjør vondt), ikke for liten(slik at den faller ut hele tiden), erigert.

Og velfrisert både her og der.



Anonymous poster hash: 768fc...485
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17-18cm. Bøyd litt oppover, men null svinging til sidene for da blir jeg sår. Ikke soppformet, det ser sært ut. Ikke kjempestore baller. Fullt kjønnshår, uten barbering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snyltefluen

Ikke for stor, for det gjør bare vondt. Helst ikke omskjært. Det var vel kravlisten min.

Endret av Snyltefluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart kommer det ett bilde av en penis som ser akkurat ut som min. Og så siterer 20-30 jenter den posten og sier den er perfekt. Det skjedde sist gang jeg så en slik tråd ;)



Anonymous poster hash: d8c25...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hvordan går det for seg? :sjokkert:

I følge urban dictionary, så er når en fyr sikter penisåpningen sin inn i jentas nesebor. Så runker hun ham til han kommer, og så er må en stygge fyr ta bilde.

Jeg har tidligere hørt at det er når mannen går ned på kvinnen og blåser inn og ut av neseborene sine istedet for å slikke.

Begge deler er litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker litt lengde så tenker over 15cm, typen har 21/22cm og god tykkelse :) Elsker den faktisk! Har ingen peiling på hvor mye den er i omkrets da :)

Liker helst en helt rett ellers blir jeg fort sår :P

Og omskjært er føy! Æsj.. :fnise:

Liker også at det er ganske velfrisert der nede :) Og er ikke fan av svære baller heller.

Mange fine peniser som finnes da :laugh: De er fascinerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

I følge urban dictionary, så er når en fyr sikter penisåpningen sin inn i jentas nesebor. Så runker hun ham til han kommer, og så er må en stygge fyr ta bilde.

Jeg har tidligere hørt at det er når mannen går ned på kvinnen og blåser inn og ut av neseborene sine istedet for å slikke.

Begge deler er litt teit.

Kan være farlig å blåse luft inn i vagina, iallefall om jenta er gravid

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...