Gå til innhold

Er analsex godt for dere jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenner veldig på det mentalt, men det gjør for vondt når vi forsøker til at det lar seg gjennomføre slik jeg vil.

Jeg vil bli tatt litt hardt bakfra, og det fungerer overhodet ikke.

I tillegg får se såpass trøblete mage minst ett døgn etterpå(og det bare med delvis penetrering) at det virkelig ikke er verdt det.

Kjenner mange som får kjempevondt og dermed unngår det, mens ei venninne av meg får litt ubehag i etterkant som hun ignorerer fordi hun "kommer så intenst at hun kjenner det i hele kroppen".

Anonymous poster hash: 42800...660
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er godt hvis kuken ikke er for stor. Det er problemet. I fitta elsker jeg en stor kuk, helst over 20 cm og tykk, mens den må være betydelig mindre for bruk i ræv hullet mitt. Derfor er to kuker det beste. En som passer for ræven, og en som passer for fitta. To slike kuker på engang er helt digg. Husk bare at kukene ikke kan brukes i fitta og ræven om en annen. Gummi eller vasking må til. Ellers blir fitta infisert av ræv bakterier.

Anonymous poster hash: 02d5a...8fa
  • Liker 1
Skrevet

Såvidt jeg vet er analsex noe de fleste jenter elsker. Et kvinneanus er av evolusjon laget for analsex, det er ikke et manneanus.

Anonymous poster hash: a0ce6...a61

" jeg undrer meg over at det ikke er flere menn som er nysgjerrige på analsex, for er det noe som virkelig kan gi menn riktig gode orgasmer, er det analsex. Det er fordi prostata sitter i anus, sier den danske sexologen Katrine Berling "

Det blir visst sagt at analsex blant heterofile menn er på full fremmasj...

Anonymous poster hash: 5baa4...b5d

• Liker 2
Skrevet

Om man ser på biologien som helhet, så er desverre ikke analsex naturstridig ;) Mange dyr har analsex, likeså sex med samme kjønn. Det er heller snakk om hva man liker eller ikke, hva man tørr å utforske eller lar være ;)

Om man ser på biologien som helhet, så er desverre ikke analsex naturstridig ;) Mange dyr har analsex, likeså sex med samme kjønn. Det er heller snakk om hva man liker eller ikke, hva man tørr å utforske eller lar være ;)

Dyr har ikke sex, deres instinkt er reproduksjon. Da er rumpen uegnet :filer:

Anonymous poster hash: 51f4e...125

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er godt hvis kuken ikke er for stor. Det er problemet. I fitta elsker jeg en stor kuk, helst over 20 cm og tykk, mens den må være betydelig mindre for bruk i ræv hullet mitt. Derfor er to kuker det beste. En som passer for ræven, og en som passer for fitta. To slike kuker på engang er helt digg. Husk bare at kukene ikke kan brukes i fitta og ræven om en annen. Gummi eller vasking må til. Ellers blir fitta infisert av ræv bakterier.

Anonymous poster hash: 02d5a...8fa

Jeg tror du som har skrevet dette er mann.

Anonymous poster hash: 8da29...e6e

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns det er godt å bæsje, spesielt om det er en stor lang bæsj som kommer ut.

Anonymous poster hash: 49020...cdd
  • Liker 7
Skrevet

de gangene jeg har gjort det har det enten vært rart eller så har det føltes ut som jeg driter på meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og kjæresten min liker det veldig godt:) og jeg er ikke plaga med å holde på lufta, luftamerter eller at jeg blir dårlig.

• Liker 2
Skrevet

Veldig varierende om det er godt (om det funker) eller ikke. Man må være klar mentalt, bruke god tid i starten, men da kan det etterhvert bli utrolig deilig.

Selv om jeg ikke har analsex ofte, får jeg som regel en intens orgasme. Denne er annerledes enn den "normale" orgasmen jeg får.

Tror det er en fordel at partnere er trygge på hverandre og kjenner hverandre godt hvis man skal prøve analsex, og det funker absolutt ikke for alle...

Anonymous poster hash: 5baa4...b5d
Gjest fittesnerk
Skrevet

Lurer litt på dette, de jeg har hatt sex med så har visstnok ønsket om dette variert en del. Hu ene ville ikke ha det i det hele tatt, ei har jeg prøvd med uten suksess, mens x'n min derimot elsket dette.Gjør det vondt eller er det godt?X'n min kunne jeg ha knallrå analsex med, ta hu sykt hardt bakfra, bli ridd osv osv analt, hun digga det.Først var hun skeptisk men så kunne hun omtrent ikke være foruten. Er gutt såklart, 25år gammal med vel 16.5cm langt utstyr. Anonymous poster hash: 97d07...778

Nei, vi biter i puta for at du skal føle deg viktig.

Skrevet

Analsex syns jeg ikke er godt, å skulle ha analsex ødelegger lysten til å ha sex, rett og slett. :\

Anonymous poster hash: bf2bb...75e
Skrevet

Kan være godt hvis man varmer opp ordentlig først, det vil si: masse glidekrem, vide ut hullet først. Men, er ikke alltid det frister med analsex. Anonymous poster hash: 67e8e...bb6

Skrevet

Føles ut som om en trenger komme seg på do. Føles ut som det vil følge ut no brunt... Ærlig svar.

Anonymous poster hash: a736a...12a
  • Liker 2
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Jeg har prøvd det tre ganger, og det er like jævlig hver gang. Kan ikke tro at noen syntes det er deilig. Etter første gang gikk jeg som en pingvin i fire dager etterpå.

Anonymous poster hash: 81a00...eaa

Fy faen, penguinwalk er så HOT!

• Liker 2
Skrevet

For meg er det DIGG. Virkelig.

(Og nei, jeg har aldri hatt penguinwalk etterpå.)

Anonymous poster hash: 7afdd...c78
Skrevet

Nei. Bare vondt. Og vondt lenge etterpå. Og ekkelt. Og vi brukte ikke kondom ( eller klyster, æsj, så mye styr for sex), så det var sinnsykt ekkelt etterpå, det pipla ut brun, rennende sperm blandet med glidekrem. De øyeblikkende det ikke var vondt, kjentes det bare ut som jeg måtte bæsje stort, og alle instinkter vil da presse dritten UT, og det føles ubehagelig og naturstridig at den forsøker å komme inn.

Jeg liker TANKEN på analsex, og kan nyte en liten finger.

Anonymous poster hash: 18981...ac8

• Liker 1
Skrevet

Egentlig ikke. Analsex er ganske vondt. I tillegg kan man få forbigående problemer som luft i magen, diare osv rett etter analsexen.

• Liker 2
Skrevet

Baken min er for utgående saker,ikke inngående

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er fantastisk.

Vondt.

Du får tenke på hvordan det er å få noe bak. Rumpa er lik for alle.

Anonymous poster hash: 8f913...0b3

Rumpa er tydeligvis ikke lik for alle, derav forskjellige svar. Hvem vet, kanskje han hadde likt det. Han ville ikke vært den første mannen ;)

• Liker 2
Skrevet

Ikke lik for alle nei.

Som mann både elsker jeg rumpe og alt som kan gjøres med den (og resten av kroppen) - inkl. min egen. Har blitt penetrert av en kvinne med dildo mens hun sugde meg - er du skikkelig kåt kan det anbefales.

Jeg synes det er fantastisk.

Rumpa er tydeligvis ikke lik for alle, derav forskjellige svar. Hvem vet, kanskje han hadde likt det. Han ville ikke vært den første mannen ;)

Anonymous poster hash: cd911...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...