AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #21 Skrevet 4. august 2013 Jeg har prøvd det tre ganger, og det er like jævlig hver gang. Kan ikke tro at noen syntes det er deilig. Etter første gang gikk jeg som en pingvin i fire dager etterpå. Anonymous poster hash: 81a00...eaa 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #22 Skrevet 4. august 2013 Kvinner elsker det for da føler de at de blir dominert. Kvinner elsker å bli dominert! Anonymous poster hash: b4514...c78 1
dansk1 Skrevet 5. august 2013 #24 Skrevet 5. august 2013 Noen ganger syns jeg det er DRIT vondt. Er jeg mega kåt og har lyst til at typen skal bruke meg skikkelig, digger jeg det, samtidig som det er litt smertefult Men jeg har verdens snilleste kjæreste som bruker LANG tid og tar det veldig forsiktig ti jeg sier d er ok
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #25 Skrevet 5. august 2013 Har ikke prøvd det mange ganger, men jeg liker det selv om det kan være litt vondt og jeg har vært øm etterpå... sånn til vanlig holder det med en finger oppi der. Anonymous poster hash: b3dce...28c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 Kvinner elsker det for da føler de at de blir dominert. Kvinner elsker å bli dominert! Anonymous poster hash: b4514...c78 Gå og grav deg ned under første og beste busk! Anonymous poster hash: 8da29...e6e 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #27 Skrevet 5. august 2013 Såvidt jeg vet er analsex noe de fleste jenter elsker. Et kvinneanus er av evolusjon laget for analsex, det er ikke et manneanus. Anonymous poster hash: a0ce6...a61 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #28 Skrevet 5. august 2013 ELSKER det! selve følelsen av at han trenger inn, de harde støta...orh! Derimot så liker jeg det best og så å si kun om det er hardt, brutalt, og om jeg er kneblet eller at han tar et godt tak rundt halsen, og når han kommer-gud ja! I dusjen, med dusjstrålen som jeg kan leke med i tillegg... Anonymous poster hash: 6647b...aaf
Lanikai Skrevet 5. august 2013 #29 Skrevet 5. august 2013 Jeg synes ikke det er godt sånn rent fysisk, men jeg elsker det mentale aspektet. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. august 2013 #30 Skrevet 5. august 2013 Prøv å kjør en dildo opp der selv, så kan du bedømme hvor deilig det er. 7
belle_ Skrevet 5. august 2013 #31 Skrevet 5. august 2013 Jeg synes det er deilig! Så lenge man ikke bare kjører på med en gang, men tar det gradvis med glidemiddel og kos.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #32 Skrevet 5. august 2013 Såvidt jeg vet er analsex noe de fleste jenter elsker. Et kvinneanus er av evolusjon laget for analsex, det er ikke et manneanus. Anonymous poster hash: a0ce6...a61 Da vet du jaggu ikke mye, mister. Anonymous poster hash: 8da29...e6e 9
blomsterfest Skrevet 6. august 2013 #33 Skrevet 6. august 2013 (endret) Uff, min nåværende tar heldigvis mye mer hensyn til hva jeg tenner på og derfor har vi ikke tenkt og vi skal ikke prøve heller, men eksen og jeg hadde mye analsex og da føltes det omtrent som å gå på toalette. Ikke særlig tennende! Og når de gjør den greien med å stikke den hele veien inn og ta den helt ut mange ganger, så blir det jo mageknip i flere dager etterpå, for det pumpes så mye luft opp i magen. Finnes ikke tennende for meg nei, liker heller å gjøre ting som faktisk er godt. Hvorfor ikke heller gjøre ting som begge liker og tenner på heller en noe som ikke er godt, og som sikkert er skadelig. Jeg fikk i allefal problemr med å holde på luft og sånn, i perioder vi hadde mye analsex. Sjønner ikke hvordan noen kan like det jeg??? Endret 6. august 2013 av blomsterfest 3
levlivet Skrevet 8. august 2013 #34 Skrevet 8. august 2013 noen dager: NEI TAKK! andre..: oh yes! må være i stemning, gjerne litt beruset, og "tom". Det negative er at man fiser en del dagen etter/noen timer etter. Er det lenge siden revner man gjerne også litt og blir sår og blør litt.. DERFOR, er det veldig viktig å varme opp skikkelig! Så: bare spør dama. Det verste er at du får et nei ;p
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #35 Skrevet 8. august 2013 Vil regne det er like godt som for oss gutter! Anonymous poster hash: 61553...6fe
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #36 Skrevet 9. august 2013 Nei, det er kun ubehagelig og vondt.Anonymous poster hash: 650bc...27b 1
Gikki Skrevet 10. august 2013 #37 Skrevet 10. august 2013 det er ikke noe rart det gjør vondt. Det er naturstridig å skulle stikke noe inn der Anonymous poster hash: 3ee25...4f0 Om man ser på biologien som helhet, så er desverre ikke analsex naturstridig Mange dyr har analsex, likeså sex med samme kjønn. Det er heller snakk om hva man liker eller ikke, hva man tørr å utforske eller lar være 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #38 Skrevet 10. august 2013 Nei, analsex gjør bare vondt. Vi har forsøkt det noen ganger, siden min mann er glad i det. Men til tross for mye glidemiddel og sakte tempo, er det bare smertefullt. Så jeg nekter flere forsøk. Penisstørrelsen har sikkert betydning. Min manns er 22 cm lang og 15.5 cm i omkrets. Jeg kunne tenkt meg å prøve med en mann med gjennomsnittlig eller liten penis, men det har jeg ikke tilgang på.Anonymous poster hash: eec2a...848
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #39 Skrevet 10. august 2013 Om man ser på biologien som helhet, så er desverre ikke analsex naturstridig Mange dyr har analsex, likeså sex med samme kjønn. Det er heller snakk om hva man liker eller ikke, hva man tørr å utforske eller lar være Har du utforsket det selv..... i din egen rumpe, hr Gikki? Anonymous poster hash: 8da29...e6e 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #40 Skrevet 10. august 2013 Jeg har ikke gjort det med en mann, men jeg har med en dildo. Hvis man bruker masse glidemiddel, og tar god tid, så syns jeg det er veldig godt. Man må begynne med en finger, og passe på at ring muskelen blir avslappet. For dem som syns det er vondt så har jeg hør om noe homser bruker som kalles "poppers". :D Anonymous poster hash: 0856e...8fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå