Gå til innhold

A.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det å si for ditt liv om han leser dette? Han kommer jo ikke til å ta kontakt med deg. Så du skriver jo dette kun for din egen del og putter det på et åpent forum sånn at alle andre enn han leser det.

Anonymous poster hash: 69b9e...a1d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har det å si for ditt liv om han leser dette? Han kommer jo ikke til å ta kontakt med deg. Så du skriver jo dette kun for din egen del og putter det på et åpent forum sånn at alle andre enn han leser det.

Jeg håper da virkelig ikke han skal lese dette. Men VI her inne leser dette. Jeg leste kun deler av første innlegg og ble rett og slett uvell når jeg skjønte hva det var. Synes ikke du skal trigge andre til å tenke/gjøre det samme. Du må gjerne ha denne greia for deg selv. Men ikke involver andre i dette.

Anonymous poster hash: 36c3f...a24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper da virkelig ikke han skal lese dette. Men VI her inne leser dette. Jeg leste kun deler av første innlegg og ble rett og slett uvell når jeg skjønte hva det var. Synes ikke du skal trigge andre til å tenke/gjøre det samme. Du må gjerne ha denne greia for deg selv. Men ikke involver andre i dette.

Okey, jeg er ikke TS altså.

AnonymBruker
Skrevet

Okey, jeg er ikke TS altså.

Ooops haha. Ja da henger det litt mer sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så teit.

Anonymous poster hash: 8c9b4...f6b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper da virkelig ikke han skal lese dette. Men VI her inne leser dette. Jeg leste kun deler av første innlegg og ble rett og slett uvell når jeg skjønte hva det var. Synes ikke du skal trigge andre til å tenke/gjøre det samme. Du må gjerne ha denne greia for deg selv. Men ikke involver andre i dette. Anonymous poster hash: 36c3f...a24

Hvorfor jeg gjemmer meg her,

når jeg kan skriver direkte til han der?!

Anonymous poster hash: d2c88...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Du virker jo helt besatt, TS. Anonymous poster hash: 69b9e...a1d

Jeg vet hva jeg vil ha ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva jeg vil ha ja.

Og hva får deg til å tro at han vil ha deg? Mest sannsynelig sitter han og flirer av damer som deg. Han er jo tross alt ikke helt riktig skrudd sammen, og mangler nok evnen til å både ta imot og å gi kjærlighet.

Gå heller ut og møt et ekte menneske med hue og hjerte på rett plass.

AnonymBruker
Skrevet

Og hva får deg til å tro at han vil ha deg? Mest sannsynelig sitter han og flirer av damer som deg. Han er jo tross alt ikke helt riktig skrudd sammen, og mangler nok evnen til å både ta imot og å gi kjærlighet. Gå heller ut og møt et ekte menneske med hue og hjerte på rett plass. Anonymous poster hash: 36c3f...a24

Mange som ikke passer sammen. Men man kan styre en person til noe mer man liker. Og så er det jo bare gøy å leke litt med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Mange som ikke passer sammen. Men man kan styre en person til noe mer man liker. Og så er det jo bare gøy å leke litt med hverandre.

Man skal da ikke styre andre mennesker på den måten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men har du kontakt med han da? ABB er det ikke? Eller sitter du bare å konstruerer samtaler i ditt eget hodet??

AnonymBruker
Skrevet

Men har du kontakt med han da? ABB er det ikke? Eller sitter du bare å konstruerer samtaler i ditt eget hodet?? Anonymous poster hash: 8c9b4...f6b

Om jeg skriver her så er det jo fordi jeg ikke skriver med han. Arg, jeg skulle bare sendt han et brev...

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett bare burde vise ham HI ?

Det var ganske pent skrevet, så jeg tror enhver mann ville ha satt pris på det i grunn.

Vel, sett bort i fra bitre ekser som selvsagt blir sjalu og bitre av slikt da.

Anonymous poster hash: 3f8de...8ef
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett bare burde vise ham HI ?Det var ganske pent skrevet, så jeg tror enhver mann ville ha satt pris på det i grunn.Vel, sett bort i fra bitre ekser som selvsagt blir sjalu og bitre av slikt da. Anonymous poster hash: 3f8de...8ef

Tenker du på det første innlegget jeg skrev på denne tråden?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett bare burde vise ham HI ?Det var ganske pent skrevet, så jeg tror enhver mann ville ha satt pris på det i grunn.Vel, sett bort i fra bitre ekser som selvsagt blir sjalu og bitre av slikt da. Anonymous poster hash: 3f8de...8ef

Vet du hvem jeg har skrevet til her?

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skriver her så er det jo fordi jeg ikke skriver med han. Arg, jeg skulle bare sendt han et brev...

Ja gjør heller det. Men husk, hundrevis har gjort det før deg så må ikke ha de store forhåpningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...