AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg tenkte å skrive til deg her så du kanskje ser dette om, ja en god del år eller ganske sikkert ikke. Tenker det kunne vært spennende å snakke med deg og få en til å smile bort det jeg sier og kanskje le litt om det er mulig. Jeg tror det faller lett for deg å smile, uansett om det er noe festlig eller noe så lite som en klem. Eller det siste hadde jeg hatt stor interesse av å vite. Kanskje jeg kunne ha snakket med deg i brev, men det er så annerledes, enn i virkelighet, i virkeligheten som er kanskje litt farlig eller veldig farlig. En vet ikke før man gjør det. Jeg tenker meg at jeg venter på deg hjemme hos meg selv, når jeg har flyttet ikke langt unna her jeg er og nærmere en venn kanskje? Om jeg kan kalle deg det? Jeg lurer på om du har sett meg før, kan godt hende, da vi bodde samme plassen for noen år tilbake helt tilfeldig. Kanskje sett hverandre på matbutikken? Lurer på hva du tenker om meg ved første blikk, enn etter hvert når jeg begynner å stille spørsmål eller forteller om mitt kjedelige liv, vi har litt til felles. Vi kan snakke om spill. Jeg tror jeg må finne ut om du kan lære meg hvordan jeg kan få mer glede ut av det og forstå mer, jeg tror du sitter inne med masse kunnskap, jeg vet du gjør. Kan du tenke deg å få deg en kjæreste, eller minst få gode følelser for en som meg, kan jeg føle det samme for deg, kan vi sitte nær hverandre og ta kjærlig på hverandre?! Vil se deg i øynene, de er så fine, så mye de skjuler.. Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Du sitter her og skriver kjærlighetsbrev til ABB, ja? Da synes jeg du skal ta mot til deg å sende ham det brevet, og spare oss andre for dette. Anonymous poster hash: 69b9e...a1d 9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Du sitter her og skriver kjærlighetsbrev til ABB, ja? Da synes jeg du skal ta mot til deg å sende ham det brevet, og spare oss andre for dette. Anonymous poster hash: 69b9e...a1d Makan til frekkhet! det er da lov å skrive det man har på hjertet her. Anonymous poster hash: e9516...8bb 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg tenkte å skrive til deg her så du kanskje ser dette om, ja en god del år eller ganske sikkert ikke. Tenker det kunne vært spennende å snakke med deg og få en til å smile bort det jeg sier og kanskje le litt om det er mulig. Jeg tror det faller lett for deg å smile, uansett om det er noe festlig eller noe så lite som en klem. Eller det siste hadde jeg hatt stor interesse av å vite. Kanskje jeg kunne ha snakket med deg i brev, men det er så annerledes, enn i virkelighet, i virkeligheten som er kanskje litt farlig eller veldig farlig. En vet ikke før man gjør det. Jeg tenker meg at jeg venter på deg hjemme hos meg selv, når jeg har flyttet ikke langt unna her jeg er og nærmere en venn kanskje? Om jeg kan kalle deg det? Jeg lurer på om du har sett meg før, kan godt hende, da vi bodde samme plassen for noen år tilbake helt tilfeldig. Kanskje sett hverandre på matbutikken? Lurer på hva du tenker om meg ved første blikk, enn etter hvert når jeg begynner å stille spørsmål eller forteller om mitt kjedelige liv, vi har litt til felles. Vi kan snakke om spill. Jeg tror jeg må finne ut om du kan lære meg hvordan jeg kan få mer glede ut av det og forstå mer, jeg tror du sitter inne med masse kunnskap, jeg vet du gjør. Kan du tenke deg å få deg en kjæreste, eller minst få gode følelser for en som meg, kan jeg føle det samme for deg, kan vi sitte nær hverandre og ta kjærlig på hverandre?! Vil se deg i øynene, de er så fine, så mye de skjuler.. Anonymous poster hash: d2c88...8a8 Dette var vanvittig fint skrevet da. Og denne ABen er nok veldig heldig tenker jeg. Hvordan kan det være kanskje litt farlig, eller veldig farlig dog? Hva frykter du? Hvordan og hva du selv kan reagere og føle kanskje? Og hva er det man sier da..? Øynene er bare vinduet til sjelen i grunn. Anonymous poster hash: 3f8de...8ef
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Ta en og en dag om gangen, det ser jeg du gjør og du fyller den med mer ting å gjøre enn jeg gjør. Du skaffer deg kunnskap, som du håper du får bruk for senere. Når er senere, jo det er den dagen da du puster frisk luft og verden rundt deg føles uendelig stort. Og ting føles skremmende, kanskje står du der alene, må skaffe sted å bo, en jobb med god inntekt. Kanskje har du funnet kjærligheten i ditt liv og du vil få et sted å reise til. Du kan nå spise god mat du har lengtet etter. En dag eller to går og det går sakte, veldig sakte, det handler ikke lengre om å få en og en dag til å gå. Du får kanskje angst for at det er bare deg alene når kjæresten er på jobb. Hva skal du gjøre, hvordan tør du gå ut, komme deg til jobbintervju, folk kjenner deg igjen, du smiler. Avisene fylles opp, der er du igjen, du elsker bildet av deg selv. Kan det være at du kanskje ikke har det så ille nå, som ute?! Kanskje du er fullt klar over at du har det godt å? Kan det være at du ser det på som beskyttelse fra det du frykter, gå ute blandt folk, ute der du må klare deg på egenhånd. Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Nå som du flytter for jeg litt avstand fra tanker om deg, kanskje greit, men jeg vet du snart dukker opp igjen i tankene mine når jeg av en eller annen grunn trenger det. Bilder av deg skremmer meg ikke, vet ikke hvorfor, kanskje noe med at det noen ganger er vanskelig å se en person ut fra bare et bilde. Og jeg få andre følelser enn jeg noen ganger har hatt, ikke ubehagelige, på en måte litt gode og skremmende, da det er litt ulovlig å tenke slik. Alle skal glemme deg og ikke snakke om deg. Må vel få en inn i livet mitt for å glemme deg. Er det ikke litt sånn, at man stort sett alltid har en mann er betatt av og tenker mye på, eller kan det være flere, men at man ikke har akkurat de samme følelsene, men det er noe spesielt med hver og en av dere?! Kan det være at jeg må finne en helt annen enn deg, så jeg overhodet ikke skjønner til slutt hvorfor jeg hadde deg fullt opp i hodet? Kan det være at han er vanskelig å finne, når jeg ser etter noe som ikke er oppnåelig? Hva skal til for at du finner tid til å tenke på å finne en og like? Kan du det? Hva kan det være at du ikke tenker på det i det hele tatt? Jo, du har hodet fullt av fantasi og ting som er en helt annen verden, enn den der mann og kvinner eller mann og mann finner hverandre. Du har kanskje en verden hvor du er så høyt oppe at du ikke trenger noen rundt deg, ingen familie, eller kjærest. Det er jo sånn du har det nå. Du svever, du føler dine mål, i hvert fall noen av dem er oppnådd. Anonymous poster hash: d2c88...8a8
Gjest Elseby13 Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Jeg kjenner igjen skrivemåten ts. Skrev ikke du også dette? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=745051&page=1 Ts mener det er farlig fordi Abb kan plutselig klikke og så drepe henne og hennes fremtidige barn som hun vil få med ham.
Sophia Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Skriv en dagbok eller noe da, med din ABB elsk. Blir kvalm av å lese det der. Skjønner ikke hvordan det er mulig å være så dum og ha så dårlig smak at du er forelsket i det der! Usj. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Angrer på at jeg ikke var der i rettssalen. Da kunne du ha sett meg, og jeg sett om hva jeg følte.Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Jeg kjenner igjen skrivemåten ts. Skrev ikke du også dette?http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=745051&page=1 Ts mener det er farlig fordi Abb kan plutselig klikke og så drepe henne og hennes fremtidige barn som hun vil få med ham. Imponerende! Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Her kan man lese om slike som TS. Hybristofili heter det. http://blogg.bt.no/preik/2011/11/24/dragning-mot-ondskap/#.UgH-H22KJ3U Anonymous poster hash: 36c3f...a24 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Selv om jeg har friheten til å gå ut, handle, være med venninner, dra på kino, kjøpe hva jeg vil og masse mer, så blir jeg så vanvittig rastløs av å bare sitte inne noen dager. Litt angst for å gå ut, men fy søren så kjedelig det er å bare sitte inne, selv om man kan lese og skrive dagen lang og trene litt slik som du gjør. Får man mer ro i kroppen etter hvert, eller det forskjellig hva man har fått ut av livet som har noe å si? Hva skal du i dag da? Du står jo til og med tidligere opp enn meg, men kanskje du legger deg tidligere, så det blir likt antall timer med søvn? Og så er du i gang med å skrive, lese dagens post og se på avisene du får lese, er det noe om deg der i dag, du koser deg. Og du har fått litt tid til å gå. Du tenker det skal bli godt å løpe litt på tredemølla og få svettet litt og så er det mer tid som har gått. Kanskje du ikke er så opptatt av tid og du er mer opptatt av å leve i nuet. Kanskje du får besøk denne uka. Hvem ønsker du besøk av, hvem savner du? Teller du mulighet for når du kan slippe ut, eller tenker du fortsatt at du ikke kommer ut? Er dette en mulighet for å få de vennene du søker og som du føler du trenger? Hva skal til for at du tror du slipper ut og at du får sjansen for å få deg jobb etter endt utdannelse? Kanskje du allerede har snakket med noen og det er mulighet for deg der ut i Norge eller kanskje andre land... Anonymous poster hash: d2c88...8a8
Gjest Elseby13 Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Du har tydeligvis lagt mye tanker og tid ned i dette håpløse prosjektet, ts. Det syns jeg er fryktelig trist. All den kjærligheten du har i deg, kunne du ha gitt til en snill mann. Ikke en iskald barnemorder..
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Man kan savne hverandre like mye, tenke like mye på hverandre siden i ikke er oppi hverandre hele tiden som et vanlig samboer forhold. En kan ta en og en dag sammen, med å skrive til hverandre og se hverandre en liten time i uka eller mindre enn det og en kan da bli så glad for å se hverandre igjen. Kanskje det det som nå varmer i hele kroppen, bare jeg tenker på deg og hva vi gjør. Skjønner ikke hvor denne varmen kommer fra, litt som om jeg lever mer nå enn noen gang, føler du at du kan kjenne på den varmen selv? Det kjennes som om hjertet mitt er glad og frisk som bare det, blir litt sånn at jeg må skrive mer og mer til deg.Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Her kan man lese om slike som TS. Hybristofili heter det. http://blogg.bt.no/preik/2011/11/24/dragning-mot-ondskap/#.UgH-H22KJ3U Anonymous poster hash: 36c3f...a24 Interessant, da forstår man litt mer hva som ligger bak at man forelsker seg. Søkte på det på Wikipedia og fant det på engelske siden og men akkurat som om det ikke er funnet så veldig mye mer ut av selve den diagnosen, kanskje fordi en velger å holde det helt hemmelig. Ikke snakker om det til lege eller psykolog eller andre personer som kan forstå dette igjennom jobben sin. Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Interessant, da forstår man litt mer hva som ligger bak at man forelsker seg. Søkte på det på Wikipedia og fant det på engelske siden og men akkurat som om det ikke er funnet så veldig mye mer ut av selve den diagnosen, kanskje fordi en velger å holde det helt hemmelig. Ikke snakker om det til lege eller psykolog eller andre personer som kan forstå dette igjennom jobben sin.Anonymous poster hash: d2c88...8a8 Det er vel en veldig tabubelagt diagnose dette her. Med full forståelse - det er jo litt småsykt dette her. Anonymous poster hash: 36c3f...a24
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Det er vel en veldig tabubelagt diagnose dette her. Med full forståelse - det er jo litt småsykt dette her. Anonymous poster hash: 36c3f...a24 Sikker noen som kunne tenke seg å finne litt ut om det er en diagnose som passer en, men jeg føler ikke noe angst for det jeg føler. Vil ikke kvitte meg med følelsene og tanken. Så lenge de er med mine tanker og inni hodet mitt så ser jeg ikke på noe som jeg trenger å komme meg vekk fra.Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Sikker noen som kunne tenke seg å finne litt ut om det er en diagnose som passer en, men jeg føler ikke noe angst for det jeg føler. Vil ikke kvitte meg med følelsene og tanken. Så lenge de er med mine tanker og inni hodet mitt så ser jeg ikke på noe som jeg trenger å komme meg vekk fra.Anonymous poster hash: d2c88...8a8 Det er jo ikke bare inne i ditt hodet. Du skriver jo lange kjærlighetsbrev på et åpent forum jo. Anonymous poster hash: 36c3f...a24 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Det er jo ikke bare inne i ditt hodet. Du skriver jo lange kjærlighetsbrev på et åpent forum jo. Anonymous poster hash: 36c3f...a24 Ja, du har rett der. I et lite håp om at han leser det en dag!Anonymous poster hash: d2c88...8a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Du virker jo helt besatt, TS. Anonymous poster hash: 69b9e...a1d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå