Gå til innhold

Han har hatt sex med menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du har sex med en HIV smittet kvinne kan det godt hende det går helt fint (ikke at jeg anbefaler noen å prøve) mens hvis en mann med HIV knuller deg i rævva så blir du nesten garantert smittet.

Det der er så fjærnt som du kan få det.

Anonymous poster hash: fa724...bb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære liker å leke med menn og jeg ser det ikke akkurat som en ulempe ;)

Wow.... Kan jeg få "prøve" mannen din litt sammen med deg? :wink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forklar for oss, hva er dette problemet som du ser?

Anonymous poster hash: 7c820...fc2

Jeg syns bare det er ekkelt, og tanken på at min mann har utstyret sitt i en annen MANN hadde jeg ikke kunnet håndtere............ Jeg syns bare ikke noe om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt største problem med det hadde vært at det hadde ekskludert meg som blodgiver. Jeg har gitt blod i over ti år og dette r viktig for meg, så det hadde vært veldig synd om han ikke sa det før etter at vi hadde hatt samleie.

Anonymous poster hash: fe0e7...3db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo frykten/usikkerheten til ts, en litt spesiell situasjon er det jo. Nå er det jo mest kvinner som roter i begge filene, så det blir jo litt uvant og nytt at mannen gjør dette. Men om dere er åpne om alt til hverandre (noe han tydeligvis vil være i og med at han fortalte deg dette her) og han tester seg så tror jeg dette vil gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt største problem med det hadde vært at det hadde ekskludert meg som blodgiver. Jeg har gitt blod i over ti år og dette r viktig for meg, så det hadde vært veldig synd om han ikke sa det før etter at vi hadde hatt samleie.

Anonymous poster hash: fe0e7...3db

Å sex med en som har hatt sex med menn gir bare 6 måneder karantene, samme som ethvert bytte av seksualpartner. Det er menn so mhar sex med menn som blir helt ekskludert.

Anonymous poster hash: 1d961...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg litt redd.. :fnise: Som sagt er jeg bare 19, og det er tvilsomt at det florerer HIV blant de jeg har sex med. Derfor tror jeg også at om jeg hadde spurt: "Har du testet deg for HIV?", ville guttene ha begynt å lure litt? Vet ikke, HIV er liksom ikke noe man tenker på, man tenker kun på klamydia og evt. HPV og herpes. Jeg spør jo alltid om de har testet seg for klamydia før vi går til det steget å ha sex, selv om det sikkert lyves mye om slikt og. Skal begynne med det fra nå av.......... Det siste jeg vil ha er HIV. Da kan jeg jo aldri ha sex igjen........ Ingen uten HIV vil ha sex med noen med HIV. Blæ.

Var ikke meningen å gjøre deg redd - men det kan jo være greit å tenke over problemstillingen :jepp:

Leste noen tall på alderen til hivsmittede og det var fra 19- 55 eller noe. De som får det får de jo nettopp fordi de tenker "skjer ikke meg/jeg har bare sex med nordmenn/de er så unge de jeg har sex med osv". Men florerer gjør det helt klart ikke! Personlig føler jeg det imidlertid er unødvendig å utsette seg for den risikoen.

Jeg bryr meg null om en person ikke har herpes/klamydia om hun har hiv istedet. Å sjekke seg kun for det føler jeg blir som å ha bilen på EU-kontroll og kun sjekke om blinklyset funker.

Tja, det er faktisk flere som lever i forhold hvor den ene er hiv negativ og den andre er hiv positiv. Med medisiner og beskyttelse sies det å være praktisk talt null smittefare. Men det er jo en svært alvorlig livsvarig sykdom med mye stigma knyttet til seg så må være grusomt å ha den uansett.

Hehe. Det heter faktisk " soneklart ".

Anonymous poster hash: f1c5c...596

Jeg liker soleklart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg er veldig takknemlig for alle svar,og veldig lettet over at jeg ikke er helt alene om å reagere på dette. Han er ren på sykdomsfronten,vi er begge testet og det var heldigvis kondom med i bildet da dette foregikk. Tilståelsen henger litt igjen enda,men jeg har bestemt meg for å prøve å komme over det,så langt det lar seg gjøre ihvertfall. Håper at det ikke kommer til å dukke opp i hodet i tide og utide som det enda gjør. Han har vært ærlig og jeg må være takknemlig for det,selv om det var litt ubehagelig. Vi får rett og slett bare se hvordan det går,bortsett fra dette er han alt jeg ønsker meg :) Jeg får se på det som ren nysjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen problemer å ha sex med en mann som har hatt sex med menn. men ville ikke vært sammen med en mann som har hatt sex med menn.



Anonymous poster hash: e9283...cbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist han har hat sex med menn så er han kanskje ikke homo men han er bifil

jeg bryr meg ikke om de sier at de er heterofile. Heterofile har ikke sex med noen av samme kjønn.

Heterofili er å tenne på et annet kjønn. Man kan fint ha sex med en av samme kjønn og likevel være heterofil.. Trenger ikke tenne på den man har sex med, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med en som var biseksuell og han fikk leve dette ut når vi var sammen. Var overhode ikke noe problem.



Anonymous poster hash: bc7d9...199
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det trenger ikke være noe problem, men det kommer jo an på hvor stort savnet etter pikk blir og hvor godt han liker det å ha sex med andre menn. Regner med at det er andre ting enn å bli rævpult som er interessen til en mann som ligger med menn - det er vel hele pakken antar jeg. Var selv sammen med en bifil mann, var forsåvidt ikke noe stort problem jeg var nå så åpen og "fri". Han var inneforstått med at for min del var det kun aktuelt med et monogamt forhold og sa at han var innstilt på det, men det forhindret ikke at han åpenlyst flørtet med andre menn og savnet homosex-biten som jeg ikke kunne dekke, selv med strapon eller dildoer.

For dere som sier at dere har menn som liker "å leke" med andre menn og dere synes det er spennende å få være med på, er jo det fint at dere har funnet noe som passer for dere, men det er faktisk ikke sånn som alle ønsker å være med på.

Ellers vil jeg kommentere andre som sier at selv om en mann liker store pupper, betyr ikke det at han savner store pupper og ikke liker små pupper. Sant det, og det kan være det er så enkelt som det men dette med å like blondiner eller brunetter eller damer med store eller små pupper er jo noe ganske annet enn kvinne vs mann. Førstnevnte dreier seg om små visuelle ting som reellt sett ikke har noen betydning med mindre det dreier seg om en fetisj, og kan ikke helt sammenliknes med en mann som liker sex med menn. Dette kommer jo helt an på hvor mye han likte sex med menn. Man vil jo helst at man skal kunne dekke de fleste behov til partneren sin og ikke at de skal føle at noe mangler og savne det de anser som verdens beste sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vil jeg kommentere andre som sier at selv om en mann liker store pupper, betyr ikke det at han savner store pupper og ikke liker små pupper. Sant det, og det kan være det er så enkelt som det men dette med å like blondiner eller brunetter eller damer med store eller små pupper er jo noe ganske annet enn kvinne vs mann. Førstnevnte dreier seg om små visuelle ting som reellt sett ikke har noen betydning med mindre det dreier seg om en fetisj, og kan ikke helt sammenliknes med en mann som liker sex med menn. Dette kommer jo helt an på hvor mye han likte sex med menn. Man vil jo helst at man skal kunne dekke de fleste behov til partneren sin og ikke at de skal føle at noe mangler og savne det de anser som verdens beste sex.

Det var bare et eksempel for å poengtere at man (de fleste) ikke trenger å ha alt de tenner på i en og samme person, og likevel kan fungere i monogame forhold.

Det er jo såpass stor forskjell fra kvinne til kvinne, også på hvordan de oppfører seg og fungerer seksuelt, at sjansen for at en heterofil føler at han savner noe også er der. Han kan ha hatt det han anser som verdens beste sex med eksen, enten det var en mann eller kvinne. :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var bare et eksempel for å poengtere at man (de fleste) ikke trenger å ha alt de tenner på i en og samme person, og likevel kan fungere i monogame forhold.

Det er jo såpass stor forskjell fra kvinne til kvinne, også på hvordan de oppfører seg og fungerer seksuelt, at sjansen for at en heterofil føler at han savner noe også er der. Han kan ha hatt det han anser som verdens beste sex med eksen, enten det var en mann eller kvinne. :vetikke:

Joda ser den og er tilbøyelig til å være enig:) Det er godt mulig at det er for bagateller å regne, men det kommer an på hvor viktig det var for ham. Har selv forsøkt ha ha et forhold til en mann som ikke klarte å gi meg halvparten av det jeg ønsket på det seksuelle området. Null oralsex og kun misjonærstilling og en haug med andre sperrer gjorde at det ble slutt, men om han hadde hatt evne eller vilje til å åpne seg litt, kunne det kanskje ha fungert på det området.

Jeg tenker at det kan på et tidspunkt kan gå galt om man går rundt og savner det man har hatt med andre - også uavhengig av kjønn. Jeg tror f.eks om det er en som elsker gruppesex og har hatt mye av det og/elelr er vant til å swinge, at dette med et monogamt forhold der kun sex med en vil vanskeliggjøre et tilfredsstillende sexliv. Selv har jeg hatt trekant og syntes det var gøy der og da, men savner det ikke og ønsker det ikke igjen så det er ikke noen sak for meg og det kan jo være at det er slik med denne mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biSEKSUELL er et ord jeg bruker plenty.

Jeg vil IKKE være sammen med ei jente, no way, aldri. Forhold og sånt med det motsatte kjønn frister meg ikke i det hele tatt, så jeg er ikke biFIL. MEN, jeg kan lett ha sex med ei jente-derfor: biSEKSUELL ;)

Kanskje han bare tenner på sex med menn, og thats it!



Anonymous poster hash: bb68f...57d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noengang hatt sex med andre menn, men nå er jeg iallefall HELT SIKKER på at jeg aldri skal fortelle om slike fantasier til fremtidige jentekjærester..



Anonymous poster hash: 672e1...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Dat grammar.

Når du skriver det som dat så har du ingen rett i og kritisere meg. Eller kanskje du prøvde å skrive that

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...